Представена публикация

В Мрежата небезразлични граждани разпространяват призив за благотворителна акция във връзка с моята така незавидна ситуация

Току-що разбрах, че приятели от групата на небезразличните граждани разпространяват из Мрежата следния призив за благотворителна акция в...

петък, 16 февруари 2018 г.

Какво е и какво не е учителят?



Защо учителят е най-важният човек, който може да повлияе на професионалната ни реализация в живота?

Схемата е на УЧИТЕЛИ БГ

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" (т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински) Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободата, . изд A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времето, живота, свободата.

4 коментара:

Анонимен каза...

Какво общо има Грънчаров с учителствуването? Нищо.

Ангел Грънчаров каза...

Защо мислите така, другарко? :-) Бихте ли се опитала да поясните тъй дълбокомудрата си мислъ?

Анонимен каза...

Разбира ся! Учителят учи. Вие не.

Ангел Грънчаров каза...

Объркала сте се хептен, другарко. Не учителят учи, а ученикът учи. То думата си показва: ученик иде от уча, ученикът се занимава с дейността, наречена учене. Учителят върши други работи, примерно му помага, обсъжда, насочва го, стимулира го, но не учи вместо него. (Вие сте завършила рабфак, нали познах? То си ви личи. Още сте недоучила...)

За да разберете какво именно прави учителят, прочете книгата ми ИЗКУСТВОТО ДА СИ УЧИТЕЛ. Щото сте жертва на много опростена и невярна представа.