Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 17 май 2018 г.

Една чудесна и при това съвсем народополезна инициатива





В средите на ангажираните, на небезразличните спрямо проблемите на българското (и пловдивското) образование и училище граждани се роди тази великолепна идея. Ето и обявата, съдържаща условията и регламента за предложенията за награда: РЕГЛАМЕНТ НА УЧРЕДЕНАТА НАГРАДА НА РУО-ПЛОВДИВ

Имате възможност днес и утре да давате своите предложения, срокът е до 18 май, т.е. до утре, моля, възползвайте се!

Нека да оценим достойно и подобаващо видната, дори героична представителка на нашата толкова титанично работеща, на нашата полагаща направо исполински труд и затова така заслужила директорска администрация!

ОЩЕ ЕДНО ПИТАНЕ:


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

2 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря ви за информацията, г-н Грънчаров. Току-що предложих госпожа Анастасова. Имам отлични впечатления от нея и от училището.

Хубав ден!

Анонимен каза...

След титаничния труд да да отхвърли всичко постигнато преди нейнотото управление и училището да започне ОТНАЧАЛО и да достигне до сегашното равнище несравнимо с миналото (на инженерите Ичевски, Кирова, Рашков, Паунов) наистина заслужава голяма награда!!! Също е нужно да се отчете и титаничния й труд за отстраняване на учителите (Калин Христов, Ангел Грънчаров), което й костваше много нервно напрежение в съдебната система. Благодарение на това ръководство от езиковото обучение остана само великия английски език - за какво са на обучаващите се такива езици като немски, руски, френски - само загуба а време... Също не е нужна на учениците такава "опасна" пристройка (плод на усилията на предишните директори), в която имаше работилници, компютърни зали, лаборатория ТРУДОВА МЕДИЦИНА и т.н., и т.н.,, които само "застрашаваха живота" на учениците!

Иванка Топалова и Жак Асса