Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 1 юни 2018 г.

България е "християнска" държава с 98% атеистично население и със 100% руски и кагебистки мурафети и табиети


Да ти кажа, порази ме тази снимка на Десислава Иванчева...

Знам колко е лоша, почти като теб, но някакси тая яростна физиономия ми казва друго - тя е в прангите (турска дума, а прекрасно я разбираш, а?) на правосъдието ви марка 1878...

Човек не изглежда така диво в съда в Западна Европа (принуден съм да казвам Западна, че току виж се помислите за част от нея) и Америка, знаеш ли?...

Това ме навежда на размисли - тя определено е наклеветена от завистници (марка 1878) както и ти самия...

Но при нея е за пари и хватката е турско-смъртоносна...

Не знам, аз съм живял на тоя свят колкото при вас му казват "много възрастен човек", но да ти кажа едно - тая яростна физиономия никак не е на някой наистина виновен човек...

Това е всичко подсторено и нагласено, както само байганьовските заддуварни турски задници, дет Тотлебен вика че не желаят Освобождение, го могат, вервай ми...

Това не са Западно (принуден съм пак да го кажа, да не помислите случайно че сте в Европа?) Европейски нрави, нито опази Боже, американски...

Не знам, BG е християнска държава (с 98% атеистично население) и 100% турски мурафети и табиети...

Те не го осъзнават, както Bъзраждането си - когато обявяват къщи с турска архитектура за... бълхàрско Възраждане???

Чардаци, чевермета и прочие, все яки турски термини за Възраждането... Смехория, която трае и досега...

Написа: А. от Австралия

ЗАБЕЛЕЖКА: Само заглавието е от мен, позволих си при това да използвам израз на автора с лека смислова редакция, която според мен отговаря на точното фактическо и реално състояние на нещата.

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

Няма коментари: