Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 7 юли 2018 г.

Чърчил за невъзможния за човешкото разбиране комунистически манталитет



Освен това смятам, че нашият "Картаген" – масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! – е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

2 коментара:

Анонимен каза...

AIG, аз колко пъти ти казах, че съм от Бълхария, израсъл съм с тоo префърцунен комплексиран народ, добре знам кво имат y главите си - нищо и половина... Също така сто пъти повторих, руснаците са талантлив народ, сами си направиха Шпагин и изчистиха сума ти немци с него, ти ли им го направи? Самолетите им ти ли направи в Лениноградското школо? Аз разбирам, че си потиснат от тях, ама сякаш май не разбираш тука нещо, аз като емигрант го знам - потиснат там си бил не от руснаците, а от блудкавата им система, каквато я живяхме и в Бълхария... Аз спокойно мога да ти кажа, че предвид на комунистическата унификация, съм точно толкова потиснат колкото теб от пребиваването ми в комунизЪмо... Така че отсей плявата, ок... Русия си е Русия, велика държава, ако не верваш чети Хашек... Бълхария са префърцунени комплексирани пигмеи, направили вместо Шпагин... черешово топче. Всеки ден съм със стотици хора в Абстралия, как ЕДИН ден не видях една мадама със силиконови устни... Турско-локумените бълхàрки от тиливизията до една са със силикон !! Търкам очи и недоумявам, какво аджеба (турска дума, разбирана от комплексираното племе) смятат че праат тия !!??!! Тва е болен народ и казвам и повтарям от години - чудо е в един пренаселен свят, че още се ширите там 6 милиона фръцливи шушумиги на територия отвоювана от Русия... Не знам, не ми е приятно да пиша това, не ми е приятно да произхождам от народ на идиоти, знаеш ли?... Забележи, никой не е писал тука, бълхàрин не обича да мисли, той иска чалга и ихааа, фърчат салфетки, стреля с тех кат с Шпагин, това е бае Ганя, това недоразумение на природата...

Ангел Грънчаров каза...

Наистина, реснаците са велик народ. Величието им се изразява в това, че ето, даже и 21-вия век все още не знаят що е това свобода - и предпочитат да си живеят без нея. Освен това много велики са и руските нужници, пиши русский клозет в Гугъл и търси да видиш какво предсдтавлява това велико постижение на руската техника. Руският комунизъм също е тяхно велико изобретение...