Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 5 август 2018 г.

От казването на истината всички сме облагодетелствани (неделен диалог с един "по-читател" на моите книги)



Здравейте!

Прочетох за книгите ви

да не ми се обидите нещо

като ги чета

там има само въпроси

найстина са доста скучни

и отблъскват съвременния читател

Колко струва

книгата живота на душата?

и за какво се разказва в нея?

Ангел

Няма нищо, напротив, за мен е важно, че така сте оценил книгите ми. Всички мои книги ли сте чел? Всички ли Ви се сториха скучни? А за да не е скучна една книга за Вас какво трябва да разказва?

Животът на душата е книга за душевния живот на човека... 🙂
Цветан Ташев

Изметох всички книги от вас

Нямат нищо смислено ново на което да ме научат
Ангел

Как така ги изметохте?
Цветан Ташев

Изчетох

Исках да кажа

Правописна грешка

Прочетох ги

Демек
Ангел

Значи Вие всичкото това, което съм писал в книгите си, вече си го знаехте? 🙂

На мен пък ми се струва, че явно нищичко не сте разбрал от книгите ми... 😞

И не е истина, че сте ги чел. Просто Ви е мързяло да ги четете. Нима човек може да изчете книга, която му се струва "скучна"?! 🙂
Цветан Ташев

Прочетох ги

От любопитство
Ангел

Трябваше просто да си признаете, че не сте ги чел. Мен точно не можете да излажете никога... 🙂
Цветан Ташев

Аз не ви лъжа

Ужасно са скучни

Не искам да ви обидя
Ангел

Но не е нужно да ме лъжете, че сте ги чел...
Цветан Ташев

Само зелената

Изчетох ги найстина

Това което

Е скучното

Прилиствах

Признавам го
Ангел

🙂 Майтапите се. Вие сте герой ако сте изчел книгите ми без да умрете от скука! 🙂
Цветан Ташев

Четох това което ми хареса в тях

Скучните листове

Прелиствах
Ангел

Това, което не разбирате, понеже Ви мързи, го определяте като "скучно" и го пропускате... 🙂
Цветан Ташев

Подминах

Не се обиждайте уважавам ви

Но само почти
Ангел

Ами не Ви ли идва в акъла мисълта, че точно в "скучното" може би се крие най-важният смисъл?
Цветан Ташев

Въпроси се задават

По точно аз не чета

Такъв тип философски
Ангел

Значи не обичате да четете книги, за възприемането на които се налага да се мисли?

И то да се мисли сериозно, истински, а не наужким...
Цветан Ташев

Аз искам като чета книга

Да научавам от нея
Ангел

Когато дойде момента, когато се налага да се мисли, на Вас лично Ви става скучно? 🙂
Цветан Ташев

Аз не съм в час по философия

Книгата е да научавам

Аз обичам да чета но не такъв тип
Ангел

Да научавате за Вас означава какво? Да Ви казва книгата нещата без на Вас самия да Ви се налага да мислите? Е, простете, но такава книга няма. Или ако има, тя е много тъпа, щото съдържа лесни за усвояване "мисли", мисли, за усвояването на които не се иска да се мисли...
Цветан Ташев

Не ме разбирате

Искам да чета смислови книги

А от вашите затъпявам

Честно ви казвам

Това са неща които не могат да ме научат

На нищо

Мое мнение е това
Ангел

Аз Ви казва тия неща не защото сте ме обидил (аз знам реалната стойност на книгите си, щото съм специалист в тази област), а защото искам да Ви помогна: Вашето образование е калпаво, Вие сте продукт на калпава, на сгрешена образователна система, която не търпи мисленето, търсеното на истината и пр.
Цветан Ташев

По прицип
Ангел

Иначе е похвално това, че така честно си казахте мнението, браво! За това нещо Ви уважавам!
Цветан Ташев

Философията е скучна

Като дисциплина

Аз мразя да лицемернича

Аз съм винаги себе си

По тоочно
Ангел

Чел ли сте някога философска книга, която за Вас да не е "скучна"? 🙂 Имам предвид книга, написана не от мен, а от друг философ...
Цветан Ташев

Книгите служат

За дисертация

Всички са скучни

Философските

Вашите книги са като дисертация по философия
Ангел

Как разбрахте че са скучни всички философски книги, като не сте чел нито една такава? 🙂
Цветан Ташев

Как не съм

Като съм чел

И ме отблъскват

Само зелената

Психология е добра

Допада ми
Ангел

Прочее, и това даже не сте разбрал, нито една моя книга не е "като дисертация". Щото аз специално съвсем човешки стил и език. Но ето че Вие, като сте изхождал от впечатлението си за философските книги, не сте успял да забележите това. Сега Ви се налага отново да се върнете към моите книги и да погледнете на тях с нови очи. 🙂
Цветан Ташев

Аз ги пазя

Ценни са ми

Но точно за мен са

Като дисертация

Затова никои не ги чете

Хубавите книги

Се изкупуват
Ангел

Зелената книга е психологическа, тя е помагало по психология, явно Вие харесвате психологията, но не философията. А философията е нещо, в което наистина се налага много да се мисли, и като се чете също трябва да се мисли.
Цветан Ташев

А вие сам си направете извода

Да точно

Психологията обичам

Ето сега ме разбрахте
Ангел

Кажете една хубава книга според Вашата представа за хубава книга. Която се чете от народа, която се купува. Има ли заглавие на такава книга, което да можете да ми кажете?
Цветан Ташев

На Юли Тонкин

Които е

Всеки си има

Стил какво да чете

Някои любовни романи
Ангел

Какъв е този Юли Тонкин? За какво пише? Да не е ясновидец?
Цветан Ташев

Други пдихология

Не е

С бизнеси

Се занимава
Ангел

Обяснява ви как да станете богати ли?
Цветан Ташев

Направете сам извода

Не съм му чел

Книгите

Всичко обяснява
Ангел

Просто някой Ви е казал, че книгите на този Тонкин не са скучни, така ли?
Цветан Ташев

Не знам за какво пише

Чета в нета

Че.ги купуват

30 лв

Едната е
Ангел

Тонкин има много горещи почитатели и читатели?
Цветан Ташев

Да

Млад е пишел е хубаво

Луди са му за книгите

По фейса чета
Ангел

Значи книги, в които всичко е "обяснено" така, че да не се налага на читателя да мисли, са хубави според Вас, правилно ли Ви разбрах?
Цветан Ташев

Предварително

Му плащат

Да

Които иска да мисли

Да изучава

Философия
Ангел

Ще потърся да видя какви са книгите на Тонкин, та са така търсени от тъй силно привързания към немисленето наш четящ народ...
Цветан Ташев

Наоравете си извода защо не ви купува никои кмигите? Значи не може да се привлече вниманието им
Ангел

Значи който иска да се занимава с това скучно нещо, именно мисленето, който иска да мисли, да ходи да изучава философия, а ний, немислещите, ще си четем книгите на Тонкин, който всичко ни е обяснил така, че нема нужда да се напъваме да мислим...
Цветан Ташев

Ама вие искате

Всички да ги превърнете

Философи

Ето защо и директорката не ви одобрява

Че преподавате

Извън рамките

Сега разбирам всичко
Ангел

Моите книги са много купувани. Щом някоя моя книга се появи в книжарница, скоро се купува. На моите читатели обаче често им се налага да търсят безуспешно книгите ми, щото и книжарите разсъждават като Вас, те също като Вас смятат, че книгите, за които се иска мислене, са "скучни". Проблемът е, че книжарите крият моите книги от моите читатели, ето в това е проблемът. А не че книгите ми са скучни или лоши.
Цветан Ташев

Ха ха

Защо като по фейса

Предлагате

И никои не ви ги купува
Ангел

Да, аз съм толкова лош човек, че тормозя всички да мислят, включително и не обичащите да мислят изобщо директорки на училища. 🙂 Съвсем правилно сте ме разбрал. Аз съм такъв лош човек щото смятам, че ако някой не обича да мисли, той не е човек...
Цветан Ташев

И в мазето са ви

Вие накагате волята си

Обичам психологията

Философията е за хора

Като вас

Много говорят

Конфликтни са
Ангел

Напротив, купуват ги. Скоро един млад човек, българин, живеещ в Америка, си купи абсолютно всички мои книги и списанията които издавам дори. Но той за да се свърже с мен трябваше да положи огромни усилия.
Цветан Ташев

И накрая са безработни

Като ги четв

Чете едва ли ще ги хареса

Той от съжаление

Е купил

От вас

Защото знае за положението ви.

Не че ще ги чете
Ангел

Да, ние, философите, сме много конфликтни, щото тормозим хората да мислят. Не обичаме изобщо мързеливите, не толерираме глупостта и глупаците. Затова си и страдеме. Щото глупаците са изключително много на този свят. И мнозина при това са на власт.
Цветан Ташев

Ще си запали печката с тях.

Е тук вие грешката

Обиждате хората

И искате да сте учител

Е така никъде няма да ви вземат

Все всичко вие знаете

Другите са глупави
Ангел

Напротив, той вече беше чел книгите ми от интернет, а сега пожела да ги има и в хартия. Ще ги чете, а и на децата си ще ги даде да ги четат. А Вие, простете, ми говорите така щото и Вие като дирекгторката силно мразите мислещите хора, нали така, нали познах?
Цветан Ташев

Изразявам си мнението
Ангел

Само глупавите хора се обиждат на оня, който им казва истината; умните са му благодарни.
Цветан Ташев

Не обичам хора които все всичко знаят и искат света да се върти

Около тях
Ангел

Да, ама като си изразявате мнението очебийно си личи, че съвсем не мислите.
Цветан Ташев

Аз изразявам за себе си

Вие искате насила

Да ме карате

Да обичам

Книгите ви
Ангел

Ами ний, мислещите хора, сме такива, дразним тия, които не обичат да мислят. Не че всичко знаем, но за всичко мислим. И за всичко търсим истината.
Цветан Ташев

Мислете

Си

Ето да си призная

Аз ако съм директор

И така да ми

Противоречите
Ангел

Не, как така, аз знам добре, че Вие няма как в момента да обикнете книгите ми. Причината я доловихме: не обичате да мислите. Сам си признахте, че обичате книги, в които всичко е обяснено така, че не Ви се налага да мислите.
Цветан Ташев

И все вие

Вдичко да знаете

Няма да ви търпя

На работа

Признавам го

Не харесвам философията

Това е
Ангел

Но това не значи, че един ден Вие няма да осъзнаете грешката си и когато започнете да се замисляте, когато ви стане приятно да мислите, тогава вече може е да започнете да се зачитате в книгите ми. Те наистина са за мислещи хора. Книгите ми са за хора, които обичат да мислят.
Цветан Ташев

Отблъскваща е

Аз си мисля

Няма човек

Които не мисли

Само лудите

Не мислят
Ангел

Знам, че и Вие ще ме уволните ако бяхте директор. Вие сте от един и същ тип с директорката, която ме уволни. На нея също като Вас и е непоносима работа туй скучно нещо - мисленето. Тя затова си има такива сериозни проблеми с мен. Между другото като сте такъв човек, като принадлежите към този човешки тип на немислещите и не обичащите да мислят хора Вие не само можете да се издигнете в системата на образованието у нас, но и можете един ден да станете началник в нея.
Ангел

Имате големи шансове в тази посока.

Между другото защо не дойдете да кандидатствате за учител по икономика в ТЕТ-Ленин в Пловдив, знам, че това място е вакантно. Ще си допаднете много с директорката.

Не е вярно, лудите най-много мислят. Толкова много мислят, че са полудели от мислене. А немислещ човек няма как да полудее. Той просперира. Въпреки че е пълен нещастник. Вижте какъв ни е Премиеро.
Цветан Ташев

Не мога да плащам

Квартира в пловдив

С директорката ви

Ще сме първите приятели

Защото аз няма да я оплювам

И обиждам

Щом ми е дала работа

Които плюе по работодател

Стои безработен
Ангел

Е, то и в Благоевградски окръг е пълно с директори и директорки на училища, които също така силно като Вас не обичат да мислят и също като Вас ненавиждат тъй неприятните мислещи хора. Ще намерите някоя и там.

Знам, че ще се спогодите с директорката ми, та Вие сте от една и съща кръвна група така да се рече 🙂

Аз не плюя по директорите, само ги критикувам. И им показвам грешките. Само това. Това не е грях.
Цветан Ташев

Еми така никои няма да ви търпи

И сега няма да ви вземе

За първи път

Виждам учител

Публично

Да оплюва

Директор
Ангел

А Вие дето фалите немислещите работодатели им помагате да затъват в грешките си и да се провалят. Който критикува, помага, който хвали тъп работодател, вреди на цялата организация. Скоро обаче ще стане така, че такива като мен ще бъдат оценени, а такива като Вас ще си получат заслуженото място. Млад човек сте, време е да се осъзнаете. Без мислене няма как да живеете в този съвременен живот.
Цветан Ташев

И всички хора
Ангел

Не, при мен нема плюнки. Има само истини. Вие истината за "плюнка" ли я определяте? 🙂
Цветан Ташев

Една кокошка мислила

И умряла накрая

Е вие идеален ли сте?
Ангел

Това е девизът на тъпанарите в България, недейте така, излагате се! Нещо май ми се обидихте май...
Цветан Ташев

Една учителка

Като чете фейса ви

Казва едва ли някъде

Ще го вземат

Не спира да ожижда

Обижда

Директорката

Вика може

И да ви съди

Публично да я обиждате

Е права е да ви уволни

Никои не уволняват

Без повод
Ангел

Не съм идеален, но просто си изпълнявам човешкия дълг: мисля и казвам открито и свободно това, което мисля. Просто е. Не ми пука за това, че някои немислещи кратуни се били обиждали щото аз си изпълнявам задълженията...
Цветан Ташев

Еми затова

И безработен ще сте

Докато не смените

Поведението си

Работа никъде няма да имате
Ангел

Казах ви, не е обида да кажеш на някой истината право в лицето, напротив, това е благодеяние. Умният човек ти е благодарен ако му кажеш истината право в очите, щото той е облагодетелстван от това.
Цветан Ташев

И да ви вземат

Ами и за вас

Като ви кажар

Кажат

Истината

Се обиждатв

Обиждате

Че не ми хатесват

Книгите ви

Уважете мнението ми

Защо се палите

Ако пишете

Психологични книги

Щеха да ми допаднат
Ангел

Не, аз цял живот съм бил такъв и няма да си сменя поведението за да угодя на някакви си там немислещи властващи. Освен това съм и философ. Философ, който не казва истината, не е никакъв философ. Изпълнявам си дълга и като философ, и като учител. И си държа на достойнството. Просто съм свободен човек. Нима е вече престъпление да си свободен човек в България?!
Ангел

Напротив, не съм Ви се обидил, че ми казахте истината за моите "скучни" книги, благодарен съм Ви даже!

Глупости, изобщо не съм Ви се обидил. Напротив, издигнахте ми се в очите!
Цветан Ташев

Аз ви уважавам

Като човек

И приятел

Нямам нещо желание

Да се заяждам с вас

Изразих мнение

И казвам че ако

Не се промените

Работа няма да имате

Аз ако съм директор и никои публично пише за мен няма да търпя този човек на работа.
Ангел

Нещо сте се заблудил. Аз цял живот съм имал работа и пак ще имам. Между другото аз и сега работя по цял ден. Пиша нови "скучни" книги. 🙂 С които ще тормозя немислещите до момента, в който не почнат да мислят...
Цветан Ташев

Ето че се налагате

Които харесва философията да си чете

Тези които не я харесваме

Други ще харесваме

Психология

Биология
Ангел

Голяма работа, че съм дръзнал да кажа някоя критична забележка към някаква си там директорка! Пак ли не разбирате, че аз й помагам като я критикувам?! А лицемерите, дето я фалят, й подливат вода да се провали. като директор. Вие даже и това ли не разбирате? Значи сте много зле с мисленето, обиждайте ми се колкото искате, но като приятел бях длъжен да Ви кажа и това...
Цветан Ташев

Но не публично

А по културен начин

А не всички да знаят

Тя има връзки

Аз.рабирам
Ангел

Не, всеки индивид, който иска да е човек, трябва да мисли, значи трябва да уважава философията и философите, щото тяхна област е истинското мислене. Не знаете ли, че човекът е мислещо същество по дефиниция? За човека, който иска да е човек, философите са най-ценните хора...
Цветан Ташев

Искате да я оплювате

Но няма да я свалят

Ами учете си я

Философията

Но не налагайте

Мнението ви

Към другите

По желание

Които иска
Ангел

Не я плюя, просто публично й показвам грешките с надежда да се поправи. И да не вреди. Помагам й. Не съзнава това щото между другото е жена и щото е позволила душата й да бъде обзета от една тъпа женска емоция. Жените са доста емоционални, това е хубаво, но им куца мисленето...
Цветан Ташев

Защо сина ви

Не ви праща

Пари

От чужбина?
Ангел

Който го мързи да мисли, става дебил. Сега разбирате ли защо у нас е така пълно с дебили, че професорите се чудят какъв им е процентът. 82% или повече се никой не знае, но са много. Причината е, че в училищата ни не се учи философия по начина, по който аз обучавам младите на нея.
Цветан Ташев

Е не може всичко

Около вас да се върти

Искате да учите

Целия свят

По ваши правила

Не става така
Ангел

Синът ми не работи в чужбина, тук си е... Става. От казването (писането) на истината всички сме облагодетелствани. От лъжата и и от лицемерието всички сме ощетени. Докато всички българи не осъзнаят това, добро няма да видим. Да, става по "моите" правила. Пълно е със страни, в които хората са осъзнали тия толкова прости истини на живота, които философите казват на висок глас. И са проспериращи страни. Не може само за дебилски (идиотски) страни и държави като България и Русия да има някакво изключение...

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

1 коментар:

Анонимен каза...

ВИЖДАТЕ КАК ТОЯ НЕКАДЪРНИК ГРАНЧАРОВ НЕ ТЪРПИ ЧУЖДО МНЕНИЕ, РАЗЛИЧНО ОТ НЕГОВОТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТОЙ СЕ МИСЛИ ЗА НАЙ-УМЕН, ДОКАТО ВСЪЩНОСТ Е НАЙ-ПРОСТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! СЪВСЕМ ПРАВИЛНО ТОЗИ ЧОВЕК МУ КАЗВА, ЧЕ КНИГИТЕ СА МУ ЛОШИ, ГРАНЧАРОВ СЕ ЗАЯЖДА КАТО ПОЧВА ДА ГО ПИТА ЧЕЛ ЛИ ГИ Е!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! НЕЩАСТНИК НАГЪЛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЕДНА КНИГА И БЕЗ ДА СИ Я ЧЕЛ МОЖЕШ ДА КАЖЕШ, ЧЕ Е ЛОША!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЗАЩОТО НЕ ТЕ Е ГРАБНАЛА!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ГРАНЧАРОВ ОБАЧЕ ОБИЖДА ВСИЧКИ ХОРА КАТО ГИ СМЯТА ЗА ПРОСТИ, А СЕБЕ СИ ЗА УМЕН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ОСВЕН ТОВА ТОЙ ОБИЖДА ЛЮБИМАТА ДИРЕКТОРКА НА НАШИЯ СПЛОТЕН КОЛЕКТИВ, ДОКАТО ЦЕЛИЯТ НАШ СПЛОТЕН КОЛЕКТИВ ДОБРЕ ЗНАЕ, ЧЕ НАШАТА ЛЮБИМА ДИРЕКТОРКА Е НАЙ-УМНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! НО ТОЙ СИ ПОЛУЧИ ЗАСЛУЖЕНОТО, НЕКАДЪРНИЦИТЕ КАТО НЕГО СА АУТ ОТ НАШЕТО УЧИЛИЩЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!! НЕКА ДА ПИЩИ КОЛКОТО СИ ИСКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!! СМЕШЕН ПЛАЧ Е НЕГОВОТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!