Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 7 август 2018 г.

Авторитарният мафиотско-комунистически политически режим у нас се крепи на вашето безразличие!



Така, за жалост, е при нас (съпругата ми също е учителка, с две магистратури, но я уволниха за да накажат мен). Така живее един беден учител и интелектуалец с философски наклонности, които има един грях, а именно, че обича свободата дотам, че се мисли за свободен човек... поради което всекидневно бива наказван как ли не, най-вече с унижения. Щото тук в Българско е забранено да има свободно живеещи хора, у Българско трябва да живеят предимно роби...

Пиша тези неща за да се знаят. Аз съм жертва на политически мотивирани репресии от страна на самозабравили се представители на днешния режим, който се крепи на вашето безразличие, на вашата апатия...

Освен това смятам, че нашият "Картаген" – масовото българско безразличие към истината и свободата! – е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободата, . изд. A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времето, живота, свободата.

3 коментара:

Анонимен каза...

Така е.. както е казано, няма такава държава. Няма България, има сбирщина мафиоти ядящи парите на народа нашите пари

Тук няма хляб за писатели и подобни интелектуалци. Даже ме учудва че ще ти купят две книги. Вече е учудващо когато някой купи книга.

Martin Penchev

Анонимен каза...

Време е, значи, да тръгнеш на работа. Достатъчна ти беше година и половина мързел. Работа в цеховете - колкото щеш. Както и на обектите, като пазач.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, аз се скъсвам от работа ма! Вие нима не сте забелязала, че аз много работя. За никакъв мързел при мен не може да става дума, другарко, щот мен ме уволниха не заради мързел, а щото много работя, уволниха ме затова, щото много съвестно си гледам работата, панимаете? Е, верно, Вие сте клеветница и интригантка, което значи, че сте калпазанка, но Ви моля да не пренасяте върху мен своите собствени дефекти.

Та значи Вие вземете да си търсите работа, аз си имам работа и си я гледам качествено. Да де, Вие морал немате, но да Ви го кажа, та белким се засрамите малко. Едва ли ще стане това де...