Продължавам публикуването на разговора ми с репресиран учител от Бургаско, чието единствено "прегрешение" е че си гледа съвестно и отговорно работата си и също така че не понася несправедливостите, а и е дръзнал се бори за правата си (Първата част на разговора ни беше публикувана ето тек: Разговорът ми с репресиран като мен учител от Бургаско, който също продължава да се бори срещу разпищолилите се властници в образованието):
Д.Г.Т. каза: Ще ви изпратя после последното писмо до директорите, както и решение на прокуратурата за отказ за образуване на досъдебно производство, от което е видно, че... аз мога да предвиждам бъдещето. Другият вариант е, че нещо гнило има в системата на образованието.
(ЗАБЕЛЕЖКА: Д.Г.Т. И A. D. от предишната публикация са едно и също лице, а именно г-н Диян Георгиев Тодоров.)
Ангел Грънчаров каза: Извинявайте, че до този момент не мога да намеря време да изчета документите, които ми пратихте и да подготвя публикацията за Вашия случай.
Д.Г.Т. каза: Не е проблем. И без това с тези директори всеки ден излиза нещо ново.
Ангел Грънчаров каза: Вижте това: Имате проблеми в трудовите взаимоотношения? Може да Ви помогнат.
Д.Г.Т. каза: Да, но няма смисъл. Защото веднага след като ме отстраниха почнах работа в Слънчев бряг, тъй че не мога да претендирам незаконно уволнение. Минали са три месеца. Вижте решението на прокуратурата за Добромир. Разгледайте фактите:
1. Обявата за учител по БЕЛ в прогимназиален етап в с. Добромир е по чл. 67, ал. 1, т. 1 от КТ., т.е. за неопределено време. Срочен трудов договор за заместване на работник и служител, който отсъства от работа, е по чл. 68, ал. 3., не по чл. 67, ал. 1, т.1.
2. На г-жа Назмие Хюсеин й е било възложено да преподава в учебните часове по Български език и Литература.
3. Назмие Хюсеин замества Сание Сани, която е учител по английски език.
4. В жалбата си твърдя, че мъж, който се представи за директора, ми казал, че учителят по английски ще съвместява и часовете по БЕЛ. Точно така се случва всичко.
5. Липсва диплома за завършена Българска филология от Назмие Хюсеин.
6. Никой от ръководството на училището не се е свързал с експертите на РУО за консултации и/или информация относно обявяването на работно място за учител по български език и литература.
7. По твърдение на директора съм заявил, че условията, които се предлагат от училището, не ме удовлетворяват. На записа не се чува да казвам такова нещо.
8. На 13.12.2018 г. е прекратено трудовото правоотношение с Назмие Мустафа поради завръщане на титуляра Сание Сали.
9. В жалбата си твърдя, че ми е казано, че няма смисъл да подавам документи, защото работата била само за два месеца. Действително след два месеца титуляра Сание Сани се завръща. Интересно, къде е била през тези два месеца?
И вече си направете изводите. Или има нещо гнило в Добромир, или аз съм екстрасенс, знаейки предварително, че в Добромир ще назначат учителя по английски по съвместителство и че след два месеца ще се върне титуляра.
А. Г. каза: Хубаво сте направил, че сте предизвикал прокурорска проверка, аз не успях по моя казус. Ето писмото, което Ви написах на имейла, за всеки случай го пращам и тук:
Здравейте,
Искам да Ви помоля нещо. Вие ми изпратихте много документи, историята Ви е интересна и заслужава да бъде разказана на гражданите, с оглед да разберат и с Вашия пример за тежката ситуация в училищното образование. Най-добре обаче можете да разкажете собствената си история Вие самият, аз да я разказвам е хем трудно, хем няма да мога да я разкажа правилно. Пък и ще ми е нужно време за да прочета всичко за да се ориентирам, да го схвана и да го разкажа правилно, за Вас това ще е значително по-лесно. Напишете ако обичате кратък разказ (разбира се, без ограничения на обема, колкото страници е необходимо, толкова напишете) и аз ще го публикувам без никакви изменения или съкращения в блога си. Едва на основата на Вашия разказ ще се изкажа и аз, и аз ще коментирам Вашия разказ. На второ място имам и още едно предложение: какво ще кажете да публикувам нашия диалог във фейсбук, от него също читателите могат да разберат главното за случилото се? Мисля, че не е лошо да направим това. Аз ще прегледам разговора ни, ако се наложи нещо да бъде изхвърлено или изрязано (ако има чисто личен характер), ще го направя и след това искате ли да публикуваме диалога ни?
Толкова засега. Ще се радвам заедно да направим нещо добро и полезно за промяната на ситуацията в образователната област.
Хубав ден Ви желая!
Публикувах началото на разговора ни. Ако искате, мога да сложа и истинските Ви имена, редно е, щото иначе ще излезе, че се криете (и страхувате), а и няма смисъл...
Всъщност диалогът ни достатъчно добре описва реалната картина. Само ще публикуваме и някои творения на бюрократичната мисъл за по-голяма плътност на картинката.
Д.Г.Т. каза: Не, добре сте направили. Оставете го така, А.Д., защото знам че някои директори ми следят публикациите. А.Д. ще ги изнерви още повече. А когато публикувате сигналите ми, може да публикувате истинските ми инициали и да кажете, че А.Д. и Д.Г.Т. са един и същи човек. Може наистина малко да го редактирате, защото в неофициален разговор човек говори по инерция.
Другата седмица, като има повече свободно време, мога да напиша нещо от първо лице. Или най-добре е ако искате да го направим под формата на интервю?
Изпратих Ви и последният сигнал.
А. Г. каза: Да публикувам ли документа, който ми изпратихте на имейла? (Без личните Ви данни?)
Д.Г.Т. каза: Да, няма проблем. И истинските ми имена. Не е проблем. Може да публикувате въпросите ми и отговорите на директорите: за да се види какво толкова ги е изнервило!
Интересно ми е какъв ще бъде отговорът на РУО относно недобрата правописна култура на директори. Одобряват ли такива директори? Ако не ги одобряват, тогава какво ще предприемат. Ако ги одобряват, тогава нямат право да говорят за образование. Или ги оправдават, или не. Не може да има средно положение.
А. Г. каза: Смятам, че просто ще игнорират неудобния момент за ниската правописна култура на директорите.
Д.Г.Т. каза: Вероятно.
А. Г. каза: За тях мълчанието е злато.
Д.Г.Т. каза: Аз обаче понеже съм гаден и ще настоявам да ми отговорят на този въпрос.
А. Г. каза: Кои документи казахте да публикувам също? Щото не мога сам да се ориентирам.
Д.Г.Т. каза: Моите въпроси, ако искате. отговорите на директорките на училищата в Череша и Добра поляна. И единия от отговорите на директорката на Пирне, в който си признава, че не обявила вакантни места в РУО.
А. Г. каза: Номерът на телефона Ви да остане ли в документа? (Може пък някой да Ви се обади и да помогне с нещо?)
Д.Г.Т. каза: По-добре не, че всякакви почват да звънят.
А и в случая не виждам какво може да се помогне, освен да ми даде идея за правно основание да ги дам на съд. По ЗДОИ отговарят. Явно се усетиха, че мога да ги осъдя.
А. Г. каза: Почнал сте тежка борба и без подкрепя отнякъде едва ли ще постигнете нещо повече от това да навредите на самия себе си. Но ако успеем да направим нещо като организация на дейци на образованието за промяна и реформа с общи усилия имаме шанс нещо да променим.
Синдикатите не Ви подкрепиха изобщо, нали познах?
Ето какво се получи: Учител от Бургаско също се бори с безобразията и беззаконията на разпищолилата се образователна бюрокрация Ако имате предложение за друго заглавие кажете, ще го променим.
Д.Г.Т. каза: За синдикатите познахте. Отговориха ми, че съм прав за срочните договори и че министъра излязъл с нарочно писмо тази практика да се преустанови. И до тук бяха.
Добро е заглавието. "Разпищолили се" е право в десятката.
Ангел
Не им пука за нищо. Ръководствата на синдикатите у нас са мафия, която печели от статуквото и няма интерес да го променя.
Д.Г.Т. каза: Само ако може да премахнете и първите цифри от ЕГН-то ми. Да не злоупотреби някой.
А. Г. каза: Добавих само думичката властваща. Махнах и първите цифри на ЕГН-то Ви.
Д.Г.Т. каза: Добре.
А. Г. каза: Без гражданска (родителска) подкрепа също нищо няма да постигнем.
Д.Г.Т. каза: Това го знам, но дали родителите ще вдигнат глава?
А. Г. каза: Аз не знам дали Ви казах какво измислих: почнах да създавам групи от активни, небезразлични към проблемите на образованието граждани и тръгнахме в дадено училище (засега само моето, тия дни ще опитаме и с едно друго) да правим "кръгла маса" по демократизацията. Директорките се виждат принудени да ни приемат и почваме дебат. Идеята ми е в тия граждански групи да се присъединят също така и родители, и ученици от горните класове (над 18 г.) или дори по-малки, но с разрешението (писмено) на родителите им.
Убедих се, че без реални практически действия (или само с писане на жалби и документи) ефектът е нищожен, да не кажа никакъв.
Д.Г.Т. каза: Това е добра идея. А не се ли опитват директорите да бягат от дебат?
А. Г. каза: Опитват се, но са длъжни да разговарят с гражданите.
Д.Г.Т. каза: Някои от тях се затрудняват с умствената дейност. От директорите имам предвид.
А. Г. каза: "Групи за гражданско инспектиране" ги нарекох, втриса ги директорите от такова нещо! :-)
Да, много жалка картина са директорите, но без граждански натиск те се разпищолват до крайна степен.
И в умствено, и в морално отношение, горките, са много зле, но точно там е нашата сила: да се излагат, да покажат колко им е акъла и морала, да станат смешни. По този начин в един момент, като се изложат здравата, ще им се наложи да се махат (Но непременно да има граждански натиск за това!).
Аз вчера бях в нашето РУО и разговарях с началничката. Поставих й въпроса: как успяват да намерят чак такива нравствени уроди за училищни директори? И втори въпрос: как е възможно да им дават безсрочен мандат?!
Крайно неприятно й е да разговаря с мен, но се налага да ме приема периодично, в качеството ми на гражданин.
Д.Г.Т. каза: Няма къде да ходи. Трябва и аз да приложа подобна тактика.
А. Г. каза: Най-големият ми проблем е обаче да намеря граждани, които да си отделят от времето и да идват с мен на такива дебати, ето това е същинска трагедия. Тия, които вече идваха, се отдръпнаха, казвайки ми, че "нямало смисъл". А нови не мога да намеря, страшна работа, апатията, безразличието е кошмарно!
А аз не искам да водя там само свои приятели, които не могат да ми откажат щото сме приятели, искам да намеря граждани-доброволци; е, не успявам (засега), за жалост!
Д.Г.Т. каза: Хората вече са свикнали с беззаконията и ги приемат за нещо нормално. За съжаление навсякъде е така.
Сега като го прочетох забелязах, че и аз в бързината съм допуснал грешка - вместо забележките относно правописната ви култура "е следната", е трябвало да бъде "са следните".
Но аз поне си виждам грешките. Докато директорите нямат достойнството да си признаят.
А. Г. каза: Давам Ви пример: ако по моя казус (при второто ми уволнение) се бяха намерили 5-10 активни граждани-борци, които да бяха застанали твърдо до мен, директорката вече щеше да е забравила, че е била директорка. (Да не говорим ако до мен бяха застанали 5 поне колеги, учители-нестрахливци.) Да, но въпреки усилията ми (аз тогава, не знам дали знаете, цели 77 дена провеждах граждански протест на тротоара до входа към двора на училището именно с тази цел!), нито един (!) гражданин не ме подкрепи истински, което ме обрече на неуспех. Когато човек воюва сам, без подкрепа, най-лесния начин да го победиш е като просто го обявиш за... луд!
Кажете къде е грешката, да я поправим.
Д.Г.Т. каза: Това е най-лесното - да обявят човек за луд. Но забравят, че ние сме това, което сме, благодарение на малцина. Не на количеството, а на качеството.
Трети абзац, на точка в. Трябва да е в мн. число - "са следните".
А. Г. каза: Да, намерих го, поправих го.
Д.Г.Т. каза: Да. А това си го спомням, за стачката ви. Даваха го по новините.
А. Г. каза: По новините даваха само когато обявих гладна стачка, тогава още не бях уволнен.
Д.Г.Т. каза: Значи съм го чел някъде. Имаше и интервюта с деца, които ви подкрепиха.
А. Г. каза: Тогава подготвяха уволнението ми. Както и да е, не знам как да се победи това пагубно безразличие на гражданите. Ако обаче намерим известна гражданска подкрепа, работата ще бъде вече съвършено различна, ситуацията ще се промени коренно.
Да, горките деца: през носа им излезе това, че пред камера заявиха, че ме подкрепят. Скоро след това им скроиха шапката и ги наказаха дисциплинарно. Уж за друго, но им взеха страха.
Д.Г.Т. каза: Това сериозно ли го казвате? За децата?
А. Г. каза: И настъпи пълно мълчание, страхът вледени душите на всички! :-(
Д.Г.Т. каза: Тия не са образователи, а измекяри!
А. Г. каза: Да, интересно е, че директорката даже наказа цял клас, който се увлече много по моите призиви за демократизация. Младежите направиха страница във фейсбук, на която всеки ученик да може свободно да каже мнението си за работата на учителите, и то в един незлоблив, шеговит план. Да, ама не: директорката на другия ден свика учителски съвет с една точка от дневния ред: да разкрием още днес кои са извършителите на това "престъпление"?! (Не се майтапя, точно така беше!) На класните бяха дадени инструкции да потърсят помощта на доносници, мобилизирани бяха педагогическият съветник и заместник-директорките. Скоро те се похвалиха с "успех": че са открили "злосторниците"! Да, обаче класът не издаде кой точно е направил страницата, не издадоха съученика си. Обявиха и държаха до края, че... всички я били направили!
Побеснялата директорка, въпреки моите предупреждения (и предупрежденията на още неколцина трезвомислещи учители-немижитурки) нареди на класната да наложи на целия клас наказание "Бележка", което доведе до това, че учениците загубиха стипендиите си за отличен успех (те всичките са отличници!) за цялата година (това се случи някъде, доколкото си спомням, през ноември)!
Но и това се видя малко на директорката: на заседание на Учителския съвет тя нареди да бъде повикана делегация на "провинилия се клас", на младежите (от 10 клас тогава) им се наложи публично (както навремето пред сталинските трибунали или пред "другарските съдилища" по-късно!) да се разкайват за стореното, да молят прошка от "засегнатите учители" и да обещават, че никога повече няма да се държат като свободни човешки същества!!! Интересно е, че на съвета само моя милост си позволи да каже, че не съм очаквал някога да бъде направена по-голяма идиотщина...
А. Г. каза: "Забележка" май се наричаше наказанието. Такава идиотщина и то в наше време, 21 век сме все пак...
Д.Г.Т. каза: И нямаше ли някакви последствия за директорката? РУО не знаят ли за случая?
Ако желаете, мога да изпратя публикацията на споменатите директори и да им напиша, че Ангел Грънчаров е демократичен човек (за разлика от някои директори) и ще публикува и Вашите отговори. Да се получи диалог.
А на някои им е позволено, дори директорките ги защитават!
А. Г. каза: Да, щом са "наши", всичко може. А мен ме уволниха защото се опитвах да помогна на младите хора, на моите ученици да станат самостоятелно, свободно мислещи личности и правдолюбиви, при това активни, дейни граждани - и това беше оценено като недопустимо. Къде обаче е доказано, че българското образование непременно трябва да прави от младите хора тъпанари - и комуноидни зомбита с промити мозъци?!
Д.Г.Т. каза: Това е нормално. И мен директори са ме "критикували" заради мои теории, в които разглеждам произведения по различен от традиционния начин. Интересното е, че в университета са тези работи съм получил оценка 6, а директорите са изпадали в истерия. Мога даже да ви пратя някои от тях.
"Теорията", че американците "не са стъпвали на Луната" обаче е изгодна за някои псевдообразователи.
Това е в Пловдив.
Д.Г.Т. каза: Вижте: Aytos News
Представих там нашата публикация. Има 12 958 членове.
А. Г. каза: Представих го в блога си: Образованието е освобождаване на творческите сили на човека
Д.Г.Т. каза: От София също им изпратили запитване по ЗДОИ, в цяла Бургаска област. Но не знам кой е. Казват, че бил адвокат. Може би е Хаджигенов?
През учебната 2017-2018 година работех като учител в ЦДО в ОУ „Христо Ботев”, с. Череша, Община Руен. Един ден директорът г-жа Айтен Вели ме обвини, че съм нарекъл ученичките в училището „крадли”, чула това от оплакване от селския кмет. Бяхме поканени на „очна ставка“ в кабинета й заедно с въпросните ученички, на която директорът Вели попита момичетата дали това отговаря на истината. Ученичките отрекоха това да се е случвало. Стана ясно, че съм ги възпитавал да не пипат чужди чанти, вещи и т.н, дори когато им е необходимо някое учебно пособие, а да помолят притежателя им да им го даде, тъй като не е редно те сами да правят това. Г-жа Вели ми се извини за недоразумението и се оправда, че много хора от турския етнос не разбират добре български език и поради това са се почувствали обидени. Разполагам с аудиозапис от разговора ни.
Няколко дни след срещата, случайно или не, председателят на НФСБ-Айтос заведе тъжба против мен за клевета. Делото се точи около една година, обвиненията не се доказаха - въпреки смяната на няколко адвокати от страна на тъжителя. Едно от обвиненията се отнасяше за клевета в бъдеще време, което е абсурдно, други пък мои твърдения бяха потвърдени като истински от компетентните органи. В крайна сметка дори самият тъжител се убеди в неоснователността на обвиненията си и сам реши да прекрати производството.
През повечето време живея в малък град (гр. Айтос), където често чувам слухове по мой адрес, че директор на училище от Община Руен заявил, че „му е писнало от мен, защото съм се занимавал с политика и съдебни дела”. Като прибавим и запитванията ми по ЗДОИ, за които говорихме...
Така започна всичко. Тази репутация явно ми се отразява негативно при кандидатстването ми за работа.
Ето ви кратко описание на моя случай.
Не мога да твърдя със сигурност, но си мисля, че това е причината.
А. Г. каза: Разбирам. Ще продължим да публикуваме документи от Вашата история. Вашият случай е подобен на моя. Ние сме демократи и затова ставаме трън в очите на недемократите (авторитаристите) сред властващите образователни, с извинение, бюрократи.
Д.Г.Т. каза: Утре ще ви кача на един файл неграмотно написаните отговори на директорките на училищата в Череша и Добра поляна. Ще е хубаво повече хора да видят какви назначават на тези постове.
(Следва продължение на това наше своеобразно "двустранно интервю", в което си споделяме историите и патилата.)
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...
Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.
3 коментара:
ХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХААХАХАХАХАХ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ХИТРАТА СВРАКА ПРАВО С ДВАТА КРАКА ПАДНА В КАПАНА СИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ГРЪНЧАРОВ ОБИДИ ВСИЧКИ БЪЛГАРСКИ УЧИТЕЛИ И УЧЕНИЦИ НАРИЧАЙКИ ГИ ТЪПАНАРИ И МИЖИТУРКИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!КОЕТО НЕ Е ИСТИНА, НАШИТЕ УЧЕНИЦИ СА МНОГО УМНИ И СМЕЛИ, И ДОСТОЙНИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЗА РАЗЛИКА ОТ МИЖИТУРКАТА И СТРАХЛИВЕЦА ГРЪНЧАРОВ КОЙТО ОТ ТОЛКОВА ВРЕМЕ НЕ СМЕЕ ДА МИНЕ ПОКРАЙ НАШЕТО УЧИЛИЩЕ ЗАЩОТО ГО Е СТРАХ, ЧЕ НАШИТЕ УЧЕНИЦИ МОЖЕ ДА МУ НАПРАВЯТ МЕЧКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!С ТИЯ КЛЕВЕТИ И ОБИДИ КОИТО СИПЕ СРЕЩУ БЪЛГАРСКИТЕ УЧИТЕЛИ И УЧЕНИЦИ, СРЕЩУ ЦЕЛИЯ БЪЛГАРСКИ НАРОД, СРЕЩУ НАРОДНАТА ВЛАСТ В БЪЛГАРИЯ И СРЕЩУ ЛЮБИМИТЕ НИ УПРАВНИЦИ КОИТО ОТНОВО ПОВИШИХА ЗАПЛАТИТЕ НА УЧИТЕЛИТЕ ГРАНЧАРОВ САМ СЕ ПОДСТАВЯ ИЗВЪН ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СИСТЕМА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!КОЕТО ЗНАЧИ ЧЕ НЯМА ЗАЩО ДА СЕ СЪПРОТИВЛЯВА ДА ОТСТРАНЯВАНЕТО МУ ОТ НЕЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ОТКАЖИ СЕ БЕ ГРАНЧАРОВ ОТ СЪДЕБНИТЕ СИ ПРЕТЕНЦИИ СПРЯМО ЛЮБИМАТА НА ЦЕЛИЯ НАШ СПЛОТЕН КОЛЕКТИВ ДИРЕКТОРКА КОГАТО КАТО ТЕ УВОЛНИ ВСЪЩНОСТ ПРОЯВИ ЧОВЕЧНОСТ КЪМ ТЕБ И ТЕ ОСВОБОДИ ОТ НЕПОСИЛНОТО ТИ БРЕМЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЗАЩО ТОГАВА СЕ СЪПРОТИВЛЯВАШ????????????????????????ТЯ ТИ НАПРАВИ ДОБРО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТИ СИ НЕКАДЪРНИК И САМО СЕ МЪЧИШ ДА БЪДЕШ УЧИТЕЛ, ЕТО СЕГА ВЕЧЕ ТРИ ГОДИНИ СИ ПОЧИВАШ И СИ ПИШЕШ В ТЪПИЯ ТИ БЛОГ КОЙТО НИКОЙ ДОРИ И АЗ САМАТА НЕ ЧЕТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!КАК МОЖЕ ДА СИ ТОЛКОВА ТЪП ЧЕ НЕ СЪЗНАВАШ ТИЯ ТОЛКОВА ПРОСТИ НЕЩА?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Скоро ще отивам в Канбера (Canberra, чете се: ‘Кèнбъръ, като Е = овчо = между Е и А, сина ти знае кво е Овчо Е, ок?...), която има континентален климат и е единствения голям град във вътрешността на Абстралия... Всичко останало във вътрешността са досадни села и градчета, Абстралия е една селска BG, само дето къпитълизъмо я е извисил, ок?... Всичките градове са по крайбрежието и са влажни - нещо което ненавиждам, аз съм вътрешен човек, в Перник нeмаме море нито и искаме да имаме, ok...
Поради което скоро ще ти пиша оттам... Нема къде да се живее в Абстралия, континент на идиоти и антихристи, не по-зле от ваште...
Ох, Исусе, ела и си събери вересиите нa всички лакоми и безумни кат животни хора + прати ru в ада, мерси...
Остави ни да живеем вместо таa напаст върху земята и истинска чума за възгледите ти... Изгори ги кат пролетния сняг и да ги нема вече, да изчезнат в небитието заедно с колите си и с мозако си на амеби, извини ме че обидих амебата...
Събери си вересиите, че ми додея, както и на АIG...
Не искаме да живеем сред боклуци, моля те избави ни и то по-скоро...
После избърши таa планета населена с уроди както си обещал в Откровение, ок?...
Мерcи (извини ме, но аз съм от BG, там сме префърцунени кат мартенски задници и си харесваме италиански, немски, а сега английски думи, ок... Искаме уелнес и паневритмия, ок?).. Искаме да паневритмираме на рилското плато кат малоумни, квито и сме, ок?...
Ае
А. от Австралия
Публикуване на коментар