Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 28 май 2019 г.

Как в МУТРОЛАНДИЯ убиват неудобен учител по философия?



Днес получих горния документ от Инспектората на Министерството на правосъдието, във връзка с който отговорих следното:

Здравейте, уважаема инспектор Желева!

Благодаря за отговора! Изпращам Ви исканата информация пункт по пункт, както сте я поискали:

1.) Номерът на изпълнителното дело е: 20199100400340.

2.) Незаконосъобразни са следните действия на частния съдебен изпълнител Р.Раев:

- частното изпълнително дело е образувано след като вече тече процеса на издължаване при многократно изрично писмено уведомяване на другата страна за желанието ми да изплатя задължението си напълно доброволно;

- не ме е уведомил навреме за образуването на частното изпълнително дело;

- в момента на уведомяването ми (1 май 2019 г.) аз вече съм изплатил последната вноска по задължението си (а точно тази сума фигурира като "неизплатена" - и като "основание" за образуване на частното изпълнително дело;

- една и съща сума (остатъка от задължението ми, именно 500 лева) частният съдебен изпълнител се опитва да я вземе повторно, независимо от факта, че вече изрично и многократно е уведомен (включително и с писмена молба, попълнена в офиса му), че тази сума е вече изплатена още преди уведомяването ми за образуването на самото частно изпълнително дело;

- частното изпълнително дело е един вид безпредметно и безоснователно, т.е. ЧСИ се опитва, с оглед да си получи хонорара, да ми вземе втори път сумата-остатък, която вече де факто съм изплатил още преди уведомяването ми за самото изпълнително дело;

- с наложения запор на банковата ми сметка се опитва повторно и безоснователно да ми вземе сумата-остатък по задължението ми, която вече съм изплатил доброволно, преди изобщо да зная за съществуването на това частно изпълнително дело;

- с наложения запор на банковата ми сметка към 27 май 2019 г. частния съдебен изпълнител ми взе цялата заплата (в размер на минималната работна заплата за страната), с което ме остави без никакви средства за съществуване;

- запорът на банковата ми сметка е въведен на 3 май 2019 г., т.е. четири дни след като съм изплатил цялото си задължение и след като съм уведомил ЧСИ изпълнител за фактическото положение, т.е. че не дължа никакви пари по задължението си;

- ЧСИ не пожела да води разумен диалог с мен, на нито едно от предложенията ми не е реагирал, не ми отговори на молбата, с която му заявих, че частното изпълнително дело е образувано от възложителката, от директорката на пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" съвсем злоумишлено, с ясно изразена репресивна цел, т.е. ЧСИ допусна да бъде използван от нея като бухалка, с която съм наказан по грозен начин без да имам каквато и да било вина;

- ЧСИ потъпка и най-елементарните норми на морала и на правото и се държи спрямо мен по обиден начин, пренебрегвайки факта, че аз съм български учител, който през целия си живот е работил в сферата на българското образование и на възпитанието на младите - и с нищо не съм заслужил такова едно безчовечно отношение.

3.) Не, до момента не съм обжалвал действията на ЧСИ пред съда по причина на това, че нямам финансовата възможност да си наема адвокат за воденето на такова дело.

4. Изпращам Ви копия на всички документи, с които разполагам - и които хвърлят светлина върху казуса, включително и свързани с предисторията на това толкова несправедливо частно изпълнително дело, които именно илюстрират неговата крещяща несправедливост.

5.) Пощенският адрес за кореспонденция е: гр. Пловдив, Ж.К. Тракия, бл. ..., вх. ..., ап. ..., тел. 0878269488, Ангел ... Грънчаров

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

1 коментар:

Анонимен каза...

В държавата на бандитите, крадците и лъжците - това е нормално положение.