Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 14 юни 2019 г.

Ако умрам ил загинам - немой да ме жалите!



Написах наскоро ето това писмо:

Здравейте, уважаеми г-н ...,

Втори ден размишлявам върху това, което става около работата ми в управляваната от Вас фирма. Дълбоко преживявам несправедливостта, какво да правя, такъв ми е темпераментът, такова ми е съзнанието, такива са ми ценностите. Не можах да разбера какъв ми е греха, заради който ме наказвате (включително и със значително намаление на заплатата: оказа се, че на новия обект ще получавам със 110 лева по-малко от досегашните - по договор - 560 лв.). Значи аз се оплаках публично (като личност и гражданин, към когото дадени лица са проявили грозна несправедливост!) и Вашата фирма реагира мигновено - като прояви солидарност (предполагам - класова!) именно с тия, които които така грозно се отнесоха с мен, че ме принудиха да си помисля, в безсилието си, за някакви крайни мерки за вразумяването им. Това, че се солидаризирахте с тия, които ме тормозят по недопустим начин и с преместването ми на друга, значително по-нископлатена работа, се присъединихте фактически към гаврата към моята личност, която те си позволяват, дълбоко ме обижда.

Вие в разговора ни казахте, че нямате забележки към работата ми, но въпреки това се налага да ме уволните, което прозвуча много нелогично и обидно, интересно е че не си дадохте сметка за това; е, проявихте милост, но ме премествате на работа в такива условия, че да ме принудите аз сам да поискам да напусна. Предполагам този е и замисълът. Простете, но това, което правите, е много несправедливо спрямо мен - и също така много ме обижда. Аз съм работил през целия си живот като учител и такова едно обидно отношение към мен го оценявам като грозно и неморално. По тази причина, ако наистина не съзнавате, че стореното спрямо мен може да бъде квалифицирано по този начин и ако наистина няма възможност да ме преместите на работа на обект, където поне да се запази възнаграждението ми (аз в момента съм в крайно тежко положение заради това, че заради плащането на големи съдебни разноски бях принуден да взема много заеми, които тепърва трябва да връщам!), то аз в такъв случай Ви моля да минете към първия вариант, който споменахте в разговора ни, а именно да ме уволните. Просто защото за мен животът в унижения и с преживяването на несправедливостта е много по-непоносим дори и от пълната безработица.

Позволявам си да кажа, че не вярвам в тезата Ви, че фирма ... била поискала моето преместване. Смятам, че прибягнахте до тази хипотеза само защото не смеете да кажете истинската причина. А тя е, че някой властващ фактор Ви е наредил да ме опраскате, нали така?! Смятам, че въпреки че сте управител на частна фирма, Вие се присъединихте към политическата репресия към мен, което значи, че правите реверанс към мутренската власт в свидното ни отечество.

В нашия разговор реших да не влизам в дебати. Надявах се Вие сам да осъзнаете несправедливостта на това, което си позволихте. Простете, но е грехота да се постъпва така, както Вие постъпвате към мен. Ако моралните неща за Вас лично все пак нещо значат.

Извинявайте ако за нещо съм Ви засегнал лично, но аз предпочитам да казвам каквото мисля, предпочитам пълната откровеност и честност; така съм възпитан, така съм възпитавал и своите ученици. И точно по тази причина върху главата ми се стовариха толкова много беди и изпитания. Разбира се, ще продължа да се боря за правата си и за честта си. Фирмата си е Ваша, можете да ме уволните когато искате, но нека за стореното собствената Ви съвест да бъде Ваш съдник.

Желая Ви много успехи! Като философ обаче си позволявам да Ви кажа, че богатството и властта заслепяват най-вече човеците, които са слаби духом, а пък в този наш земен живот въпреки всичко има една висша справедливост, която рано или късно винаги и неизбежно се налага и побеждава.

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

7 коментара:

Анонимен каза...

ХАХАХАХАХАХАХАХАХА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ГРАНЧАРОВ СА ГО УВОЛНИЛИ И ОТ ТАЗИ ФИРМА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТОЙ И ЗА ОХРАНИТЕЛ НЕ СТАВА ЩОМ СИ ПОЗВОЛЯВА ДА ПИШЕ ПИСМА НА УПРАВИТЕЛЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ВИЖДАТЕ ЛИ КОЛКО ЛУД Е ГРАНЧАРОВ!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????СЕГА УБЕДИХТЕ ЛИ СЕ КОЛКО ПРАВИЛНО Е ПОСТЪПИЛА ЛЮБИМАТА НА ЦЕЛИЯ НАШ СПЛОТЕН КОЛЕКТИВ ДИРЕКТОРКА НА ТЕТ ЛЕНИН КАТО ГО ОБЯВИ ПЪРВО ЗА ЛУД, А ПОСЛЕ И ЗА НЕКАДЪРНИК КАТО УЧИТЕЛ И ГО УВОЛНИ??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЕТО ЧЕ НЕЙНИТЕ ДУМИ СЕ ПОТВЪРЖДАВАТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ГРАНЧАРОВ НИКЪДЕ НЕ МОЖЕ ДА РАБОТИ ПОВЕЧЕ И НЕКА ДА СТИГНЕ ДО ТОВА ДА РОВИ В КОФИТЕ ЗА БОКЛУК КАТО НЕГОВАТА ПРИЯТЕЛКА МАРИЙКА СМРАДЛИВАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ВСЕКИ СИ ПОЛУЧАВА В КРАЙНА СМЕТКА ЗАСЛУЖЕНОТО!!!!!!!!!!!!!!

Анонимен каза...

След като не сте доволен - напускате. Ако служител в моята фирма си позволи да ми пише такива писма веднага ще бъде уволнен. И престанете с това "аз съм учител". В момента сте пазач и ако това не ви харесва си тръгвате. Или заради това, че имате задължения да ви увеличат заплатата?

Анонимен каза...

След като дългата ръка на КГБ и ДС достигна и до там, то...

Ангел Грънчаров каза...

Ух пък Вие, другарко, колко сте лоша: всеки, които умее да мисли и да пише, трябва да бъде изгонен от Вашата фирма! Вие само на послушковците залагате, тъй ли? Давате ли си сметка какво губите като сте жертва на толкова глупава представа за нещата?

Анонимен каза...

Във моята фирма имат място работници, а не дървени философи. Все пак аз давам заплатите и аз определям правилата. Всеки,който не е съгласен има правото да напусне.

Ангел Грънчаров каза...

Разбрах, тъй умна другарко, искате да кажете, че акъл на Вашите работници изобщо не е нужен. Какъвто е работодателят, такива са работниците му. :-)

Всъщност, изразът дървен "философ" (или антифилософ) обозначава немислещия човек. По тази причина излиза, че във Вашата фирма работят само такива дървени "философи" - като Вас самата...

Анонимен каза...

Те ще осъзнаят какво са сторили, но ще бъде много късно - четвъртият мандат на Б.Б. неминуемо приближава...