По публикацията в блога на общността на небезразличните граждани със заглавие Питане до Началника на РУО-Пловдив се получи коментар от г-жа Мария Василева, който помествам отделно с оглед да стигне до колкото се може повече хора; ето този коментар:
Мария Василева: "В светлината на казаното дали не следва, ако двете ръководящи госпожи не са все още прекалено неискрени, те самите да се покаят за стореното спрямо г-н Грънчаров, да си посипят главите с пепел, да му се извинят за причинените му страдания и морални щети, да възмездят на съвсем доброволна основа ущърба, който му причиниха в заслепението си, а в крайна сметка с оглед да се самореабилитират..."
Думата "заслепение" да уточня. Според мен двете, директорка и инспекторка, са били по-скоро неосведомени и некомпетентни. Как така да не различат учител-новатор от останалите, как така да не отчитат постиженията му? Те явно не са разбирали какво прави учителят Ангел Грънчаров, другият вариант е да са разбрали и да не са пожелали да признаят публично неговите заслуги. И двата варианта говорят лошо за тях. На тези заемани от тях длъжности са длъжни да преценяват правилно заслугите и да дават път на учителя-новатор. Да решат да се правят на неразбрали е липса на морал. А като прибавим техните задружни усилия да го обявят за некадърен и да го уволнят си е направо съзнателно престъпление. "Заслепени" е твърде ласкателна дума за случая. Не смятам изобщо че са се объркали. Смятам, че не разбират от работата, с която са се натоварили.
И сега, какво? Обявява се конкурс за учители като Грънчаров? С какви очи инспекторката си слага името под обявата? Тя не е инициатор на конкурса, инициатор е МОН. Същото министерство, към което господин Грънчаров изпрати своите жалби, протести, искания за справедливост. Сега следващия въпрос е: как така и в МОН не разпознаха учителя-новатор? Ако са го разпознали, защо не направиха нужното да го реабилитират? Как МОН не разпознава и не защитава учителите-новатори? Ами то учениците го разпознават като такъв, читателите на блога му и слушателите на водените от него емисии по телевизията го разпознават, негови колеги, които не са философи го разпознават, а тези, които не го разпознават, са управляващите в образованието! Същите, които организират конкурс, ще излъчат някой свой човек подмазвач за победител във въпросния конкурс. Конкурс, в който ще участват протежета... Но който с нищо няма да помогне на образованието и на учащите се. Поредното мероприятие.
Докога ще живеем в този фалш, Господин Министър? Вие също няма да сте този, който ще оправи образованието, с хората, които по 50 години си живеят необезпокоявани по веригата надолу и да искате, няма да го оправите! Какво следва от това оставяме на вас да си дадете ясна сметка!
Мария Василева, от Общността на небезразличните граждани
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...
Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.
1 коментар:
Не е важно кой е владетелят. В случая - кой е министърът. По-важното е кои са съветниците му.
Конфуций
Публикуване на коментар