Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 13 декември 2019 г.

Прокуратурата започна полицейско разследване срещу групата на небезразличните граждани по жалба на Началничката на РУО-Пловдив!


Срещу групата на небезразличните граждани е започнала прокурорска проверка по жалба на Началничката на РУО-Пловдив Иванка Киркова. Вчера в ранния следобед ми се обади полицейски инспектор за да ми каже за това, че на него е възложено да направи въпросната прокурорска проверка. Толкова засега. Интересно е за какво се е пожалвала толкова г-жа Киркова, предполагам, че тя е видяла "нарушение на закона" в това, че сме й смутили властническия комфорт с нашите писма, което само по себе си е възхитетелен гаф, показващ, че съзнанието на въпросната властница живее в съвсем други, отдавна отминали времена. (Интересно е, че известяването ни за прокурорската проверка съвпадна с началото на активни протестни действия от страна на групата на небезразличните граждани срещу живеещото на "седмото небе" ръководство на пловдивското образование!)

Та думата ми е, че изобщо не зная какви са обвиненията срещу нашата група на небезразличните граждани, тия дни ще имам удоволствието да разбера това. Проверката е срещу колегата-блогър, изпращал писмата, просто защото той вършил тази работа (и неговото име стои под тях), аз пък съм техният автор, аз съм ги писал, аз съм създал тази група, един вид аз съм "главният виновник". Предполагам, че полицейската власт мен ще вземе скоро на мушката си, а ще остави въпросния колега на спокойствие. Щото аз съм главният смутител на властническия комфорт, на блаженството на самодоволната и самозабравила се власт в пловдивското образование.


Обвиняващата стожерка на законността и правосъдието

Искам тук само да добавя, че скоро г-жа Киркова и нейните вдъхновители ще имат щастието да разберат на кой свят живеят, щото отдавна са минали времената, в които властта можеше да си пради каквото й скимне с неудобните граждани, все пак сега сме края на второто десетилетие на XXI век, след дни започва третото. България е в ЕС и в НАТО, а не е в СССР и във "Варшанския договор" и прочие...

Хубав ден ви желая! В интересни полицейско-прокурорски времена живеем, нали така! Честит ви главен прокурор Гешев! Той е вашата радост, нали така скандирахте (или си мълчахте като темерути!) когато мафията провеждаше "избирането" му?!



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

6 коментара:

Анонимен каза...

Не звучи ли супер наивно обяснението ,че вие сте писали всички тези писма при положение че навсякъде присъства името само на Ники Димов? Мислите ли ,че прокуратурата може да повярва на това?

Анонимен каза...

Ники Димов арестуван ли е?

Ангел Грънчаров каза...

Не е арестуван. В писането на тия писма аз съм главният автор. Други хора са участвали в стилистичното им оформяне. Не зная откога писането на жалби от гражданите е "престъпление". В Конституцията пише друго...

Ангел Грънчаров каза...

Сега по-спокойна ли сте?

Анонимен каза...

Ама то хубаво вие сте главният автор ама това само вие си го знаете. Ако в писмото стои само едно име кой съд в света би наказал някой друг човек? Как се доказва юридически , Димов в писмата трябва да се чете като Грънчаров ?

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, доста сте се загрижила за доказването на вината ми! Как живеете изобщо докато все още не съм натикан в затвора?