"Избират се началници, които са посредствени, а след това те се обкръжават със служители, които са посредствени колкото тях."
Правдиви и горчиви думи на проф. В.Минеков; аз бих заменил в тях думата "посредствени" с думата "некадърни" - за да станат тия думи още по-правдиви... некадърните началници (директори на училища примерно) след това се обкръжават с толкова по-некадърни от тях самите служители (учители на вашите деца и внуци), че на техния фон началникът (директорът) не само да изглежда кадърен, но дори и да е нещо като звезда! :-)
Аз специално съм забелязал, че при "конкурсите" за училищни директори обикновено биват избирани и назначавани толкова некадърни (и, респективно, злобни!) персони, че те са нещо като феномени на некадърността, злобата, идиотизма и прочие...
Питал съм се често откъде и как са успели да изкопаят такива уникални идиоти за директори на училища, но и досега не съм успял да си отговоря на този толкова интригуващ ме въпрос...
Вие имате ли някакво що-горе обосновано предположение по този пункт? И още един много важен въпрос напоследък ме терзае: вие давате ли си сметка какъв страшен пагубен ефект върху душите на вашите деца и внуци има този "безинтересен" факт, че ситуацията в училищата е такава предвид току-що изявения пред вас факт около назначаването на въпросните училищни директори, т.е. че ръководители на учителите на вашите деца и внуци са подобни одиозни и уникални исторически, човешки и природни феномени?
ДОБАВКА:
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.
1 коментар:
ТИ НЕЩАСТНИКО ОБИЖДАШ НЕ САМО НАШИТЕ ЛЮБИМИ ДИРЕКТОРИ, НО И ВСИЧКИ НАС, УЧИТЕЛИТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЩЕ ТЕ СЪДИМ ДОКАТО СИ ЖИВ, МИНУТА СПОКОЙСТВИЕ НЯМА ДА ВИДИШ ТЕПЪРВА ЩОМ СИ ТОЛКОВА НАГЪЛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЩЕ ВИДИШ ТИ, НЕЩАСТНИКО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!И НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ПРЕКРАЧИШ ПРАГ НА БЪЛГАРСКО УЧИЛИЩЕ ДОРИ И КАТО МЕТАЧ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Публикуване на коментар