Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 14 юни 2020 г.

Трябва ли да престана да критикувам управляващата ни мафия - с оглед да спрат репресиите над мен?


Ето разговор между мен и "приятел" от фейсбук, в който той поставя тъй съдбовния за мен въпрос дали не трябва да престана да критикувам управляващата ни мафия - та с оглед да престанат репресиите над мен; ето какво, в частност, си казахме там:

"Приятел" във фейсбук: ... Сам си си виновен, че не си учител, а ще продължиш да не си учител, а един пазач и това ще бъдеш винаги ако не промениш съзнанието си.

Ангел Грънчаров: Няма как да променя съзнанието си. На мен властта няма да ми прости никога, а и никога не бих допуснал да се унижа да моля за милост. Цял живот не живях като мижитурка, а си изпълнявах съвестно дълга на човек, философ, гражданин и учител и съвсем логично бях наказан жестоко; в Мутроландия е така...

"Приятел" във фейсбук: Ангел Грънчаров И затова изгонен поради некадърност и съда го е потвърдил и ти продължаваш да го потвърждаваш със всеки изминал ден и час!!!

Ангел Грънчаров: Ники Димов За мен е голяма чест това, че даже съдът в тъй приказната страна Мутроландия е "узаконил" присъда със съдържание "некадърен", издадена ми от прекалено кадърни гербовашки калинки... :-) Всъщност за твое сведение ще кажа, че съдът изобщо не е обсъждал въпроса дали аз съм кадърен или съм некадърен като учител, той просто постанови, че при издаването на присъдата директорката на ТЕТ "Ленин" е спазила всички изискващи се за уволнението ми формални процедурни правила. Опазил ни Бог в Мутроландия съдилищата да почнат да решават кой е кадърен и кой е некадърен за да бъде учител!

"Приятел" във фейсбук: Докато не спреш да говориш по адрес на Примера, НОЩ и Альоша не желая да те видя и чуя!!!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободата, . изд. A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времето, живота, свободата.

2 коментара:

Анонимен каза...

Умееш ли да се вслушваш поне в приятеля си, или лицемерието ти пречи?

Курти Мушкатов каза...

Този "приятел" е явно Разбойкьов гъзолизец, а аз им сера в устите на...такива,на"анонимния" педал-също !!Поздравления,Драги,не се давай и чисти
..."талаша",че и Продажни роднини,
дано...Семейството Ви е Читаво...,моето
се продаде и му бих шута !!