Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 16 август 2020 г.

Днешният ДИСКУСИОНЕН КЛУБ, темата е: Кой е разумният изход в създалата се ситуация?



Излъчването във Фейсбук

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

2 коментара:

Анонимен каза...

Георги Пашевъ обнови състоянието си:

Странна птица е философина Ангел Грънчаров, който се изявява по ПоТВ и оттам го познавам. Хем е костовист; хем е монархист и говори за връщане на Търновската конституция; а не ще да признае престъпленията на Костов срещу Търновската конституция и това, че неговите партии СДС и ДСБ не искаха и да чуят за такъв ход.
Ами като си казал “А”, кажи и “Б” и останалата част от азбуката и признай за греховете костови против царството и Търновската конституция. Бъди обективен докрай, вместо да изпадаш в такова раздвоение на личността. Даже се стига дотам негови приятели костовисти да питат “какво царство ви гони”, бидейки по-наясно с костовизма си от него. Не може да си костовисто-царист. Няма логика

Ангел Грънчаров каза...

Нито съм "птица", за Ваше сведение съм човек, нито съм "философин", за Ваше сведение съм философ. Понеже изпаднахте в истерия защото се провалихте тотално в дебатите с мен, сега се мъчите да търсите реванш по подъл начин, което е непристойно. Какво съм казал и какво мисля аз сам съм го казал и написал пределно ясно (включително и в книгите си!), глупаво да се напъвате да говорите от мое име (немате нужния потенциал за това!). Нормалният човек, като се интересува от това какво мисля, почва да търси къде какво съм казал и се информира. Освен това Вие сте нещо като енциклопедия или компедиум от всички до една ченгераски глупости по адрес на демократите, на Костов и българския преход, ето, с това свое изказване пределно ясно демонстрирате как сте се заплел като петел в кълчища в тях. И тъй, чакам Вашите извинения за това, че се държите невъзпитано спрямо моята личност - ако искате изобщо да имате морално право да разговаряте с мен или за мен...