Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 10 октомври 2020 г.

Как комунистите репресираха и тероризираха свободолюбивия човек, т.е. истинската личност?


Нисък поклон пред паметта на този непризнат страдалец на българския комунизъм!

 

КРАТЪК МОЙ КОМЕНТАР, КОЙТО НАПИСАХ НА СТРАНИЦАТА НА Г-ЖА ГОРЧЕВА: Позволих си да споделя и в блога си този толкова хубав текст, подбран от г-жа Горчева, нека младите да четат, нека да стигне и до тях, най-вече те трябва да знаят цялата истина за злото, наречено комунизъм. Такава ми е работата, учител по философия и гражданско образование съм (нищо че мутро-милиционеро-гербовашките управници в образованието в последните години ми забраниха да упражнявам професията си - след 32 години стаж!), но аз продължавам да си изпълнявам дълга като учител - и ето, споделям този текст и в своя образователен блог HUMANUS AKADEMY , и в своята ВИРТУАЛНА КЛАСНА СТАЯ ПО ФИЛОСОФИЯ. (Всъщност затова мутро-комунистите ме и уволниха: щото винаги в училище съм си изпълнявал съвестно дълга - и съм казвал на учениците си цялата истина за комунизма; това е именно моят "грях", това е моето "престъпление", заради което ме изритаха от училище и ме остракираха от образователната система!) Пиша тия "съвсем лични неща" за да се знае, че комунистическата агресия спрямо личността не е спряла, комунистическият терор спрямо свободолюбивите личности не е спрял, той не е само история, той продължава и в наши дни!
 
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...


Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: