Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 11 март 2021 г.

Обичате ли гръцка музика?

 

Подсети ме да послушам гръцка музика колегата-блогър Ники Димов, сложил е клипче с може би най-хубавия гръцки танц в блога си. Можете да посещавате неговия блог, там има много хубава музика, хора, танци и пр., подбрани с вкус. (Той самият умее превъзходно да играе хора и е неуморен в танцуването!) 

Аз самият много обичам гръцка музика, обичам, разбира се, и гръцката философия, но, за мой срам, поради бедността си все още не съм пътувал до Гърция, до Атина - да се поклоня на страната и народа на Платон, Сократ, Аристотел... Дай Боже все пак, преди да умра, това стане, но знае ли се?! (Аз и в Америка няма да отида явно, въпреки обичта ми към страната на свободата...)

Хубав ден ви желая! Вярвам, ако сте послушали малко грацка музика заранта, ще имате чудесно и вдъхновено настроение през целия ден...

А ето сега и моята любима грацка песен, изпяна от нейния творец, великият Микис Теодоракис (много го уважавам, въпреки че е комунист!):



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...




Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: