Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 20 март 2021 г.

Бягането от дебати - и от гласност, от публичност! - какво показва?

Наложи ми се да напиша следното писъмце на тъй силно умълчалия се напоследък директор на пловдивското СУ "Св.Кл.Охридски" г-н Здравко Димитров (съименник на градоначалника на Пловдив):

Здравейте, г-н Димитров, 

Получихте ли писмото, в което Ви запитахме кога ще Ви е удобно да Ви посетят представители на Общността на небезразличните граждани? Все още чакаме отговора Ви. Просто ни съобщете приемните си часове. Защото никъде не можем да ги открием. Училището Ви сякаш няма и сайт. Не можем да го открием. Може би е секретен? Бягането от дебати (и от гласност!) вярваме сам можете да разберете какво показва... 

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...




Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се,  че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

10 коментара:

Анонимен каза...

Според мен няма да се съгласи да отидете.

Тотю

Ангел Грънчаров каза...

Той може да не се съгласи да отидем, но ние пак ще отидем. Питаме само от култура - и от куртоазия. А и за за му дадем шанс да не се изложи. Той обаче май избира пътя на излагациите...

Анонимен каза...

Написали сте погрешно "аз".

Bacho Кольо каза...

На какво разчиташ? За какви дебати става въпрос? Човекът смята, че ти си лъжец и клеветник. Кой нормален човек ще тръгне да спори с опонент за когото има такова ниско мнение? При това, той не хвърля кухи обвинения из пространството, а е представил това свое мнение за теб в полето на правосъдието. Там, в съда, ще имаш прекрасната възможност да защитиш името си и да докажеш, че не ти, а той е клеветникът.

И тогава наистина ще си в правото си да искаш дебати с него за българското образование, за пластмасовите отпадъци, за Цветанов и за Байдън.

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч Колю, викаш "човекът" ме сметя за лош и затуй не ще да дебатира с мене, тъй ли? И ме е дал в полето на "правосъдието", там ке се реши прав ли е он или е крив? Там ли се решава кой е лъжец и кое не е лъжец и клеветник? Не знаех това. Мислех си, че тия неща са от полето на морала, ала за некои хора туй нещо нищо очевидно не значи. Апропо, с въпросния човек да не сте от една и съща партийна ядка, та му удари такава патетична защита? Апропо, има ли у нас правосъдие или "правосъдието" ни е криво? И как такова криво "правосъдие" ще установи истината по въпросо аз лъжец ли съм, или, напротив, не съм лъжец? Колю, а ти защо толкоз мразиш дебатите, може би щот си постоянна жертва на дебатите с мен и често ти се налага да се спасяваш с позорно бегство от дебатите с мен? (Които са най-вече по темата за твоя любимец таваришч Путин.) Прав си, с мен да се води дебат е досто трудно и неприятно, щот съм доста коварен и лош противник, нали така? :-) Некои хора априори знаят това и затова така сръчно бегат от дебати с мене... (Боко е таков пример, он бега най-сръчно, ти да не си преминал веке към гербовашката фракция на комунистическата ни партия?)

Unknown каза...

Интересно за какво да дебатирам с теб?
По въпроси, свързани с физикохимия, топлотехника, Теория на фазовите превръщания? Неща, по които съм писал докторска дисертация. Готов ли си?
По въпросите на историята - та ти си пълна дупка.
По въпросите на външната политика - под моето достойнство е да споря с човек с толкова ниска външно-политическа култура като твоя милост.
Да спора с теб по въпросите на Марксистко-ленинската философия? Не е честно. Там ти си далеч по-силен от мен...

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, голема работа сте била Вие ма, докторска дисертация сте била писала, малее, мале, и как тогава така оскотяхте от злоба към мен?! Викате нема за какво да дебатирате с мен, щото Вие сичко знаете, аз - нищо не зная. Права сте сигур. По марксистко-ленинската философия също сте по-силна от мен, щот аз такова нещо не съм учил никога. (Аз съм си учил философия, знаете, аз лесно не се подчинявам на тъпите програми и заповеди. А Вие нищичко не вдевате от истинската философия, само марксизъмо-ленинизъмо си знаете.) Ами за путинизъмо, другарко, да си поговориме, за история, гледате, блогът ми е разнообразен, за образование, или, Вие, другарко, сте с бетонна глава и нищо различно не возприимате?!

Анонимен каза...

Здравейте,господин Грънчаров,


Получих писмото Ви,към настоящия момент и ситуацията,в която се намираме, не е удобно да организираме срещи.Не Ви отговорих веднага,защото ми се наложи да
посещавам болница и да се грижа за близки,болни от COVID-19,за съжаление днес изпратих един от тях на "по-доброто място",други двама са под карантина и сигурно
разбирате,че когато човек се изправи пред лицето на смъртта, не му е до провеждане на каквито и да е дебати.Приемни са всички часове в рамките на работното време,защото
не смятам,че трябва ученици,родители,персонал и граждани да чакат точно определен час,за да се срещнат с ръководството. Училището има сайт ,който се поддържа редовно
и е достъпен за всички желаещи да го посетят.


Поздрав:З.Димитров
СУ "Св. Климент Охридски" - град Пловдив
бул. Васил Априлов № 5, тел. 032643975; 032644042; 032643067
https://souklimentohridski.alle.bg/контакти/

Анонимен каза...

Това жена ли е, ти май разпознаваш някаква учителка щото ги знаеш отблизо и я разпознаваш...



И защо ми се кефи тогава, както казва? Не е ясно...



Плюс, руснаците гадни, тука нещо губи смисъла, защо да са гадни?



И ако е жена няма да пише кой отваря война...



Това е някакъв тъп млад учител...

А. от Австралия

Анонимен каза...

И какво тоя пропаганден ала-Хитлер глупак джендър ми говори ако САЩ отворели война...



Ами да я отворят, те с големите cи сгъчкани градове ще ги отнема много скоро дебелите, а Русия не могат да разрушат, твърде е голяма, в Сибир пак ще оцелеят и ще се повтори същото което стана с Хитлер...



Мноо прос народ има, мноо...



Историята ще го отбележи, ще каже: “Много простаци и хейтъри се навъдиха в ония години, мозъko им беше зачатъчен, а претенциите гигантски”...



Сега, 2090 година никой не си спомня за тях...



Но смъртен свят, смъртен човек, дет казва мъдрата турска песен...



https://www.youtube.com/watch?v=q66KuJfPT_Y

А. от Австралия