Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 8 март 2021 г.

Защо мутро-комунисто-ченгесаро-гербоваците ги е толкоз страх само и единствено от ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ?



Как поразхладих един разгорещил се мутро-комунисто-ченгесаро-гербовак, упражняващ се в плюенето на ДБ - запитах го ето какво:

Таваришч мутро-пропагандист, кажи сега защо вас, мутро-комунисто-ченгесаро-гербоваците, ви е толкоз страх само и единствено от ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ? Що треперите като презрени страхливци само при мисълта, че след изборите властта може да премине в ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ? Защо не ви е страх от Славчу, Мая, БСП, ДПС и прочие, а треперите като листо на вятъра ЕДИНСТВЕНО И САМО от ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ?! 

Чакам отговора ти, другарю крепител на прогнилия от аморализъм и корупция мутро-комунисто-ченгесарско-гербовашки режим...


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...




Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

14 коментара:

Анонимен каза...

GERBоваците са най-ужасното нещо, което се е случвало на България, в последните 30 години. Такава безпардонна простащина, издигната като знаме за подражание, е срам, срам и пак срам.От една страна е много лошо, защото се пропагандира духовна и умствена посредственост като знаме, но от друга страна таз пародия е и добра, защото отрезвява наивници — дълбоко заспали. За първи път при GERB простащината е официална държавна политика.

Като заключение, ще кажа, че гласуването за GERB сега е тежко морално престъпление, а и духовно и навярно довежда до сериозна карма в астралния свят.

--
Георги Пашев
http://gpashev.com

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров поне не е учил в Съветска Русия
Как така всички комуняги сте завършили в "Петербург, а не в Ленинград 😀
Просто питам !!

Юлиана Димитрова

Ангел Грънчаров каза...

Юлиана Димитрова Боко е учил в СЪВЕТСКА МИЛИЦИОНЕРИЯ, което е значително по-лошо от това да учиш, другарко, в Русия. Антикомунистите сме учили в Санкт-Петербург, а комунягите като вас сте учили в Симеоновската школа...

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров нещо ме бъркаш,другарки са ти руските матрьошка, а БОКО не ми е никакъв...😄

Юлиана Димитрова

Анонимен каза...

Welko Dimitrov позна ,въпросния по време на комунизма е учил в Петербург,понеже бил"антикомунист"!🤣😂😄

Юлиана Димитрова

Ангел Грънчаров каза...

Юлиана Димитрова Не ме приеха в СИМЕОНОВСКАТА МИЛИЦИОНЕРСКА ШКОЛА, в която учи лидеро Ви Боко, затова съм учил в чужбина...

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров Ленинград -"чужбина "?😂😢🤣
Ох,майкооо...😄

Юлиана Димитрова

Ангел Грънчаров каза...

Юлиана Димитрова Не зная такъв град, другарко. Санкт-Петербург ли имате предвид? Откога този град е в България? Или си мислите, че съм учил в Хотел "Ленинград" на другаря Ви Гергов? 🙂

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров ,стига бе човек,спри се !
И двамата знаем,че си завършил в СССР ! Там не можеше да учи всеки !
Стига с този Боко,сега и свинаря Гергов !
Не ме разсмивай !😂

Юлиана Димитрова

Ангел Грънчаров каза...

Юлиана Димитрова Да, другарко, в СССР съм завършил. И какво от това? Там можеше да учи всеки, молеха ни да отидем да учим там. Тъй че не е нужно да лъжете с това "Знаехме кой можеше да учи там!" Одобриха ме защото бях отличник. Нямах честта да уча в елитната Милиционерска школа на Боко. 🙂

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров Я,ПОКАЖИ ЕДНА ОБЯВА,ДЕТО СА НИ МОЛЕЛИ ДА УЧИМ ТАМ ????

Tsvetan Milanov

Ангел Грънчаров каза...

Tsvetan Milanov В края на първата учебна година в СУ "Св.Кл.Охридски" дойде професорът и каза, че в Русия (СССР) могат да отидат да учат 6 човека - 2-ма в Москва, 2-ма в Санкт-Петербург (тогава комунистите го наричаха кощунствено иначе!), 2-ма в Киев. В курса ни имаше доста дечица на софийския комунистически елит, повечето направиха презрителни гримаси, а аз се замислих дали да не опитам. Казаха който иска да отиде да учи там, да подаде молба при декана. Никой не подаде. След няколко дни мен ме извикаха и ми казаха, че съм предложен от един от професорите да замина. Казах че ще помисля. Понеже родителите ми бяха обикновени хора със скромни доходи реших да ги освободя от разходи по издръжката ми (защото в СССР даваха стипендия, достатъчна за издръжка) и приех. И отидох. Нещо да кажете по този повод?

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров трогателно...
И аз съм отличничка и с отлични оценки в СУ, но #никой не ме е молил да уча в СССР.
За обяви да не говорим ..😅

Юлиана Димитрова

Ангел Грънчаров каза...

Юлиана Димитрова Е, като сте била от рабфака, нема как да Ви изпратят да учите в чужбина. То се иска акълец да се учи в елитен световен университет. Ето че даже простаците-комунисти го разбраха накрая на властването си, но беше късно. И търсеха умни хора да ги пратят да учат.