Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 22 март 2021 г.

Защо мутро-комунисто-гербовашката власт ме опраска и изрита от тъй бляскавото ви "образование"?


Още един факт, показващ защо мутро-комунисто-гербовашката власт ме опраска и изрита от тъй бляскавото ви "образование", лиши ме от преподавателски права и ме подложи на толкова репресии и унижения...


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...



Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

11 коментара:

Анонимен каза...

То в документацията си пише защо...

Ангел Грънчаров каза...

То, другарко, "в документацията" у нас най-много се лъже ма, и това ли не знаете?! Апропо, интересно ми е да разбера във Вашата болна главица що е останало от "документацията", бихте ли казала поне една причина мутрите да ме опраскат?

Анонимен каза...

Bелики турски песни...



Смъртен свят, смъртен човек...



https://www.youtube.com/watch?v=q66KuJfPT_Y



И другата - Целувам те (не тебе, де)...



https://www.youtube.com/watch?v=oL7nN4gUnTc



А ако искаш и тая - Дан, дан! Гръмнах се за любимия... Не е шльокавица като чалгата ви, а?...



https://www.youtube.com/watch?v=DUcv3S-EwDs

А. от Австралия

Анонимен каза...

Там in BG фейсово те остракират много слабо, при нас е по-зле...



Уволниха колега професор (!) от едно министерство, че… потупал колежка по рамото - било сексуално посегателство...



Не ми се занимава с кенгурския абстралийски парламент, където наскоро някаква млада фльорца-стажантка обвини парламентарист че я… изнасилил.



Понятие си нямаш как остракирането работи на Запад - това е диктатура, как иначе ще стоят тихички хора десет пъти повече от при вас, а?...



Но друго недоумявам аз лично - защо изобщо започват разследване, че някаква малоумна и незряла фльорца се опитала да им каже детински лъжи от детската градина, “Ох, другарко, този ме бие”...



Помисли си аз като ходя на проститутки как мога да възприемам тоя болен цирк - потупал я по рамото, смех... Уверявам те, че жриците вършат доста повече от потупване по рамото...



И излизам аз от там и попадам в това малоумно общество и чета малоумните им новини...



Видя ли сега фрагментация, а нима Ной е бил друг - кервана лае, кучето си върви, дето се вика...



--------------



Уволниха днес един мой приятел от държавна служба, $50 на час, от завист и интриги зад гърба му и една единствена причина - защото е хуманен човек... Хуманус, по твоя език... Последния му ден е след два дена, абсолютно безпочвено уволнение, базирано на завист - защото той знае мнооооого повече от тях, да не ти изброявам квалификациите му и капацитета му... Но мижитурките въстанаха...



Копие на теб, турски неосъзнат братко, дето ходеше с брат си в хамама, една турска процедура, хубава разбира се...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Имам чувството, че причината да възприемаш станалото на Запад (и в Австралия в частност, макар че тя всъщност е на Изток!) като досущ същото на онова, което става у Нашенско, е твоето съзнание, разбираш ли, причината да възприемаш всичко така са твоите български очи, ти си тази причина, твоето съзнание е тази причина???!!! И затова така тълкуваш всичко, не виждайки принципната разлика между богатите западни общества и тъй мизерно съществуващите, бедни във всако едно отношение (пост)комунистически общества. За мен критерият е непоклатим: едно общество е бедно когато разпилява без смисъл личностния, човешкия потенциал, сиреч, такова общесто тъпче и гази всичко, що е талантлива личност, докато богатите общества, с всичките си кусури, правят така, че ценят най-високо именно най-талантливите, които фактически и са движещата сила на обществото. Този е принципът, такова ми е доказателството, че Западните демокрации са принципно хуманни, те дават простор за разгръщането на човешкия потенциал, в резултат са и богати. Затова всичко, що е кадърно, бега в Америка и в Западна Европа, нали така, ти самият що не избега навремето в Русия, а избега на Запад? И завършвам с това: ако в западно общество, примерно австралийското, уволнят талантлив човек поради завист на мижитурките около него, то това е рядък случай, потвърждаващ правилото, че там като с кандило търсят талантливите и им създават прекрасни условия да творят - и да преуспяват. У нас е тъкмо наопаки, затова сме и така бедни. У нас просперират простаците и те държат даже и властта. Толкова от мен, антиамериканисте-путинолюбецо, дето така предвидливо все пак живееш в западна страна, а не си в Северна Корея или в Путинландия...

Анонимен каза...

В документацията са посочени члена и алинеята. Няма нужда от обяснения.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, а това, което пишат властниците-бюрократи в "документацията", за Вас е нещо като "светата абсолютна истина", тъй ли? И Вие ли вервате в догмата за пълна непогрешимост на бюрократите? Те никога не грешат, така ли? Вие самата към таз непорочна и непогрешима каста ли принадлежите ма, другарко?

Анонимен каза...

Е, най-талантливия го уволниха, мерси за обяснението ти на демокрацията…


И каква глупост, Австралия е Запад, “заместник-шериф” на Щатите я наричат, Изток е баба ти, Япония и Южна Корея са Запад... Те са всичките еднакви...



А момент - съзнанието и българските очи - че това съм аз, това се пази когато си на Запад, всичките ми познати от Индия, Шанхай и къде ли не са същите - ти си пазиш идентичността, а местните ЗАВИЖДАТ на това, защото са едноезични... Какво беше казал един известен: Да знаеш друг език е като да имаш втора душа. А ти ми думаш идеологеми.



Аз от самото ми начало в Австралия им казах - вижте какво, израсъл съм и съм оформен в системи, от които вие си нямате хабер от понятие. Хич не ми се натискайте да ме правите като вас еднопосочна улица, това няма да стане…



Тука те уважават ако имаш силна своя идентичност.



Тия неща са нови за теб защото не си емигрант и не подозираш дори как функционират.



--------------



Хич не е рядък случай уволнението на талантлив, Запада бъка с такива примери, имаше нещо за Линкълн че му отказали работа 76 пъти...



Как реши че е рядко? Това е сляпа система, не я yправляват хората, а тя тях... Видяхме комунистите като искаха да управляват системата (Божията ръка) докъде стигнаха...



---------------



Знам че има повече свобода тук от източните страни, дето викаш предвидлив съм... Но аз постоянно ти казвам за проблемите при нас, които разрушават живота на хиляди хора, а ти дърпаш пак към обобщенията... Като статистиката си - ако загинат милиони е статистика, ама ако загине твой близък ревеш, а?...



Запада има много проблеми, корупцията и тука е силна, но стадото е поставено в друг съд (врящо котле = melting pot) и така и не разбира, нито го интересува как се надлъгват...



Обикновените хора не коментират корупцията, това не е тема тука по която да говориш и някой да те слуша... Фалшивите медии могат да раздуват, но не и хората...



Нещо свежо стана оня ден - срещнах млад човек, на 28 години, който ми каза: “Тука при нас има комунизъм, защо никой не го вижда”? Викам му, защото това са мутанти а не хора. Него са го преместили от работата му, че говорел много, това смущавало клиентите и те не купували... Викам му, от истината ги боли... Той вика, Знам затова ще продължа да я казвам… ЕТО ТИ 1 ЗАПАДЕН ТАЛАНТ, НАЛИ ИСКАШЕ?... Раждат се и умни сред стадото от роби, да ти цитирам любимия Ницше...



Ho искаме клиентите да са безмозъчни, целта е да купуват... Колкото повече са философи, толкова повече са нежелани...



Изложих ли ти научно капитализъмo или да?

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Ако капитализмо еше това, което ти се чини на теб, ако толкова често уволняват талантливите, тогава необяснимо става богатството на капитализма, тогава той щеше да е беден и мизерен като нас, като посткомунистическите страни. Но не е, ето, че аз съм правият, а ти си в дълбоко заблуждение, понеже си зомбиран от антикапиталистическите нестроения, които усърдно сее КГБ...

Анонимен каза...

Не съм от администрация. Аз учителствувам.

Ангел Грънчаров каза...

Това не е верно, другарко. Учителка не може да бъдете по причина на това, че нямате нужните качества, че идеята за учителстването Ви е напълно чужда. Вие сте нещо като антиучителка. И понеже не ставате за учителка сте се настанила на някакво административно бюро и си паразитирате тихо там, нали така? Мен точно не можете да излъжете...