Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 21 април 2021 г.

Защо ли Иван Костов е отхвърлил предложението на Боко Борисов да управляват заедно?

За първи път! Човекът, пазил тайните в МВР: Борисов поиска от Костов да управляват държавата заедно. Той му каза: „Не!“

... С Цветанов и Борисов се познавахме, работили сме заедно в МВР. След като свърших работа, без да ме пита Цветан се обади на Борисов и му каза, че съм в сградата. Борисов реагира бързо и нареди да отида в кабинета му. Посрещна ме с прегръдки по мъжки. При Бойко Борисов имаше две дами, като едната беше Душана Здравкова. Другата – не я познавах. Пред тримата той ми каза: „Искам да ми уредиш среща с Иван Костов“. Учудих се, защото аз не си „пиех ракията с него всяка вечер“. Обясних, че Костов е малко сложен човек с комуникациите. „Не, искам среща с него“, настоя тогавашния кмет на София. Обещах: „Ще направя всичко, което зависи от мен“. ...


... Слушайте внимателно с какви послания ме прати Борисов да отида и да ги предам на Костов. Първо и основното: „Искам да управлявам тази държава с него“. Стана ми ясно, че още тогава той се готви да застане начело на страната. Второ: „Предлагам му да издигнем кандидат за президент Митко Абаджиев“. И трето: „Един служител от консулския отдел на САЩ,  е наш добър приятел,  сега стана помощник на Хилъри Клинтън“. Демек имаме сериозни позиции в щатското правителство. Викам: „Добре“. И толкова. ...

... С г-н Соколов, Бог да го прости, бях по-близък. Обадих му се и го помолих за среща с Костов. След известно време ми каза: „В петък, в 2 часа да си при него в централата“. Трудно ми беше, защото предварително знаех какво е отношението на Иван Костов към бивши членове на БКП, като мен. Да не говорим за мнението му спрямо бивши щатни служители на ДС, какъвто съм аз. Прие ме той, седнахме. Казах му, че не съм провокатор и съм отишъл при него по волята на кмета, за да му предам, че иска да се срещне с него. Изброих му и трите предложения на Борисов. ...

... Костов се поинтересува откъде се познаваме с Борисов. По предложенията  нямаше никакъв разговор. Само едно ми каза: „Г-н Стойков, ще му предадете, че среща няма да има. Ще ви помоля да му съобщите отговора ми във вторник“. Изпълних желанието му. Звъня на Борисов и точно предадох думите: „Среща няма да има“. Отсреща чух: „Здраве да има“ и прас телефона. От 2006 г. ние повече с него не сме се чували. (Прочети ЦЯЛОТО ИНТЕРВЮ)



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...





Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

10 коментара:

Анонимен каза...

Поредното доказателство за интелигентноста на Борисов. Защо ти е да управляваш с човек, който извън СДС не може да събере повече от 8-9% подкрепа на избирателите?

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, пак не сте сфанала. Не Боко е отказАл, а Костов... Хептен умо Ви е отишъл по гяволите...

Анонимен каза...

Ти не схвана какво казвам. Само идиот може да предложи на човек с рейтинг 8-9 % да управляват заедно.

Ангел Грънчаров каза...

Искате да кажете, че Боко е идиот щом е предложил на Костов да управляват заедно? :-)

Апропо, другарко, за Ваше сведение Костов е политикът, който е управлявал България с най-голямото парламентарно мнозинство. За каквото Боко не е могъл даже и да сънува...

Анонимен каза...

Боко е идиот и това е поредното доказателство а Костов след отделянето си от СДС има по малък рейтинг и от Доган и поради тази причина няма място в управлението.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, Костов за Ваше сведение отдавна е извън политиката. Но параноята Ви по негов адрес е така силна, че си въобразявате, че въпреки това има опасност той да дойде на власт, което е забележително! :-)

Анонимен каза...

Е той за това е извън, след като на поредица от избори видя че подкрепящите го сектанти са една шепа хора.

Ангел Грънчаров каза...

"Шепата сектанти", другарко, именно демократите, в момента сме в Парламента и има съвсем реална възможност да вземем властта. Можете да потегляте за психиатрията за да Ви ликуват параноята. Боко вече е на път да Ви изпревари по пътя към психиатрията, щото, както се вижда, той напоследък е хептен изкукуригал...

Анонимен каза...

Знам, че можете, то има примери и партии и с много по малко от вашите 10% са взимали властта, но удоволствието на шизофренията ще бъде пълно. 10% ще обясняват на 90% как това че управляват е върха на демокрацията.

Ангел Грънчаров каза...

Не знаете що е шизофрения, другарко, не употребявайте думи, чиито смисъл не знаете. Досега имахме точно такъв АВТОРИТАРИЗЪМ на Вашия любимец Боко, он именно с 10% подкрепа от общия брой избиратели държеше цялата власт и ни обясняваше що е правилно и що не е правилно. Между другото хората, които залагаме на истината (и да немокрация), никога не сме били мнозинство в цялата история на културата и цивилизацията, но въпреки това сме били движещата сила на прогреса...