Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 5 юни 2021 г.

Какво чувство изпитвате когато чуете ето тези думи на великия американски президент: "Mr. Gorbachev, tear down this wall!"?


 


Преди 17 години, на 5-ти юни 2004 ни напусна един невероятен човек и политик, нарекъл Съветска Русия "Империята на злото" и обявил борбата си срещу нея, срещу комунизма, тоталитарните режими и безправието за своя главна задача.

Речта на Роналд Уилсън Рейгън пред Бранденбургската врата ще остане в златните страници на историята. Думите му: "Mr. Gorbachev, tear down this wall!" (Г-н Горбачов, разрушете тази стена!) вълнуват и днес всички хора, които се освободиха от комунизма и задушаващата прегръдка на Русия.

След плана Маршал, благодарение на Рейгън, САЩ за втори път хвърлят спасителен пояс на Европа. Този път - на страните от Стария континент, озовали се под болшевишко иго, включително и България.

Четиридесетият президент на САЩ остави златно послание за поколенията, призовавайки ги непрестанно да се борят, да се бият, да защитават своята свобода.

Рейгън казва: „Най-великият лидер не е непременно този, който прави най-великите неща. Той е този, който кара хората да правят най-великите неща."

Дълбок поклон и безмерна благодарност!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

25 коментара:

Анонимен каза...

"Значи на Запад капиталистите са комунисти, народът - комунисти, нема некой, който да не е комунист, така ли излиза по твоята логика?!"

Да, напълно си разбрал... Съжалявам за болката която ти причиних, след като си мой набор трябва да изтрезняваме заедно...

Не забравяй че тази планета е подвластна на Сейтън и Бог, а аз и ти сме никой...

Време е да разбереш че други сили ни управляват, а не както си мислим че сме сами - не сме...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Ти май не сфана иронията в думите ми, а? :-) Иронизирам те, подигравам тъй откровената ти мисъл, съвпадаща с най-сърдечните копнежи на комунистите и путинците. Но ти не разбра ли едно нещо в този живот: като наречеш бялото "черно", това не значи, че то престава да е бяло; като наречеш свободния човек "роб" и "комунист", това не значи, че той престава да бъде свободен човек, недей така, ти в магии с думите ли верваш вече?! Като кажеш за някоя истина, че е лъжа, тя изобщо не престава да си е истина. Като кажеш, че нещо, което е добро, е лошо, това не значи, че твоите думи го променят наистина в лошо, не, такова щастие нема как да те осени. Как в този своя живот още не си разбрал, че твоите бедни и непълноценни, объркани, скапани и прочие представи за нещата не променят нещата, не принуждават нещата да стават такива, каквито ти се искат да бъдат? А аз съм философ и моята работа е винаги на бялото да казвам, че е бяло, колкото и неприятно да ти е това лично на теб, на черното да казвам, че е черно, т.е. винаги говоря според реалността, а не според това как на некой си там му се искало това. Аз като философ съм пазител на истините, без които животът ин става кошмар и лудница. Затова което е истина, аз го казвам без страх, че е истина, а на лъжата и лъжците казвам право в лицето, че са лъжци, че говорят лъжи. За мен като философ доброто си е добро и аз не признавам идиотските теории, че немало било абсолютно добро, а всяко добро, видите ли, било относително, имало толкова много добри неща, колкото хора имало и прочие глупости казват, но точно мен такива жалки софисти за нищо не могат да ме убедят. Да, нещо като е добро, е добро за всички, даже и за тези, които не го признават или не съзнават, че то е добро, на които им се чини, че то е зло. Туйто. виждаш ли колко е просто сичко?! Но требе да се мисли, драги ми инатливи австралийски нашенецо, дека живя половината си живот в свободни страни, но въпреки това си остана роб на своите тъй глупави и бедни представи за нещата, дето комунистите ти ги набиха в главата така яко, че още не могат да бъдат изчегъртани оттам?!

Анонимен каза...

Отидох в изкуствения Запад за пари, после ще се върна, вероятно в Турция...

Колко много западняци се заселиха при вас и кой от вас ги пита за мотивите им, вие ги считате за луди, щото знаете повече от тях за Запада... А те идват от там, но кой ги чува...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Що в Турция бе, иди в Русия?! За три часа руските корумпирани чиновници ще те накарат така хубаво да пропищиш, че едва тогава ще се сетиш колко съм бил прав като съм писалл всичко това, което пиша от години...

Анонимен каза...

Току що ти обясних - робите правят просперитета...

Тук всеки 10 дена 3 души в строителството се самоубиват, това говори ли ти нещо за рая тука?

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Това са пълни глупости! Ако робите правеха просперитета, най-просперирали страни в света щяха да бъдат България и Русия, където робите са най-много! Америка, Германия, Англия и прочие били "ровски страни", това ли е най-новата опорка на кремълската пропаганда, която вие, шараните, налапахте така охотно?!

Анонимен каза...

Абе не обичам нито американския империализъм, нито руския...

А ти си глупав щом не разбираш, че комунизма беше спуснат от Господ за изпитание на хората...

Виж се колко си тъп, атеисте, турче бегейско...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Тъй ли, умнико? Значи сам Господ ни бил пратил комунизма, ах, колко вълнуваща е таз нова опорка на кагебестките "православни" полковници?! За теб "Господ" е Ленин, така ли? Боже мили, и ме наричаш атеист, така ли?! Брях, да му се неначуди човек колко сте напреднале вий, путинците?!

Анонимен каза...

И великата турска песен с красивата като жена ми Хандè Йенèр (покажи я на Дарина в стоп-кадър: от песента "Naber" + добави Yener в YouTube)...

A сега >>>

"Ах, непоносим живот... Ах, непоносимо тегло... Ако не беше ти мила моя, с мен"...

Пейте си вие за курèта и путèта, бай Ганьо си знае, после аааах, национална катастрофа пак, на фарфароните префърцунени софийски, уау!... Гала и Стефан фърчат към небето, а след тях плиткоумното селянче менте парламентарист с двойна гуша Близнашки... Не народ, а мърша, казали са го...

https://m.youtube.com/watch?v=T47a6BwNtPw

А. от Австралия

Анонимен каза...

Не може да изобразяваш Русия че все едно е комунизъм, Запада не прави това, а ти сам?? Затова казвам лудост, щото не се ъпдейтваш към сегашното време...



Руската преса е много силна, ето опитай това... При това е америкианска статия, която не можеш да прочетеш на английски... Другата е от Дейли Мейл...



>>>



https://ria.ru/20210604/pentagon-1735479744.html



Или тази >>>



"Я уверен, Путин весь "дрожит". Четыре старых бомбардировщика, каждому из которых более 60 лет! Вот это угроза! Аж жуть!" — пошутил robertm47.





https://ria.ru/20210604/medved-1735654683.html





Русия е в жив и директен контакт със Запада, но не му е робче...





Ти буквално си кат пиян от българско величие, ако не виждаш това...





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Ти си се много ъпдейтнАл към съвременността, нема що, дъвчеш и бълваш всички до една прокиснали пропагандни чорбалаци на късния комунизъм, как пък главата ти не измисли нещо нова за толкова години?! Рови, търси из сички вестници "потвърждение" на все същите комунистическо-кагебистки пропагандни бълвочи...

Анонимен каза...

“А това че хора като Вас и като този нашенски австралиец, дето "страдате" в Германия и в Австралия, но без умора говорите против тях, против "робството" там, се държат по този начин, е интересен феномен, който аз от години изследвам. И си имам своите обяснения. АКО СА ВИ ИНТЕРЕСНИ, ЩЕ ВИ КАЖА”...



>>>



Ами интересни са ми, кажи ми ги, защото и аз търся отговора...



От вътрешна и външна гледна точка има нещо патологично в България...



Вътрешно се мразят кат някакви врагове... Два пъти стана вече след демокрацията когато виждам напъни на BG интелектуалци да се молят на Запада (Западна Европа) да ги управлява...



Най-напред беше писмо да се създаде чуждестранна комисия която да управлява BG ?!!...



Сега пишат абсолютни дивотии до Европейския парламент за “пълзящ преврат” и че това било... комунизъм. Тия хора в кой век живеят? После простаранно описание на комунистическите убийства - представям си как френски и немски депутати на около 30 години ще гледат като теле железница, четейки това...



Външните българи пък такава омраза лелеят към BG, че им се чудя... Емигранти от други страни, стотици познавам, са въздържани да плюят страната си, трудно е две негативни думи да чуеш от тях за страната им... Търсят по-добър живот, това е...



Но българите плюят BG че не им е дала тоя по-добър живот... Ами като бяха там защо лъжеха и се преструваха че работят и се чудеха какво да откраднат? А на Запад работят като навити пружинки... Няколко години след 1989 се отучиха и да опитват да крадат от супермаркетите, че лесно ги хващаха...



Сега са оклюмали и образ имат, говор немат... Робски народ, кво да ги правиш...



Но всички носят комплексите си от BG - една познавам, работи кат магаре на Запад в офис, но то грим, то очила, то цяло представление... За проститутка я мислят кат излезе на улицата... Пуши вървейки, ха-ха-ха... Щот тука почти няма къде една цигара да изпушиш... Освен вкъщи и в колата, демокрация, нема що...



Избягвам ги (BG) защото са комплексирани...



От всичките народи най-близко светоусещане имаме с турците, с тех е кеф, но не са много тука...



Местен и бял ако е, това е кон с капаци... Като оня дето застреля 50 души в джамията, много има той ум какво и защо, ряпа австралийска малоумнa...



Но всички емигранти са еднакви, с тях прекарвам добре, но без българи, те и си стоят отделно, там с изкуфелите си мечти, не са ми и притрябвали за нещо, щото за нищо не стават...



А от вътрешните българи кого да харесвам - Лян Пее (леле колко опасен, но разкрит от Щатите и човечеството спасено) и Слав Триф ли? Или дебелото конституционно фръцливо прасе, селянче Близнашки? Или дебелеещата поради капитализъм ленинистка Корна Нин?



То Веско Маринов е по-свестен от тия, ха-ха-ха... Пее си там, зло не мисли... А не кат други, за които Васко кеца веднъж спомена поговорката: “От зло не може да мисли”, xa-xa-xa-xa...





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Аз всичко отдавна вече съм ти го казал и написал и то безброй пъти, аз ли съм крив, че нищо не си разбрал и продължаваш да се инатиш като магаре на мост - щото са ти така драги ония тъпотии, които комунистите са ти втълпили в мозъко още от детската ти възраст, роболюбецо?

Анонимен каза...

Фактически, интелектуално погледнато, ти оспорваш независимостта на Pусия... Сякаш си луд ли, що ли... Не разбираш ли че В МОМЕНТА РУСИЯ Е НЕЗАВИСИМА ДЪРЖАВА и ни Чичо Сам я интересува, ни кобилата вон дер Лайен…



Нищо не си разбрал от руската сила в Ленинограда, BG турче мое, смахмузено 500 години от турската сила и се озовало в Русия, и то не знае защо...



Великата песен на Таркан Yolla = изпрати ми ги (болката и страданията)...



>>>



“Преди да разбера и виждам толкова страдание около мен... Радостно се събират срещу мен... Мислех че ми обеща усмивка, а ме препъваш отново... Изпрати ги, съдба моя, изпрати всичката си болка към мен... Ще поема всичките проблеми... Удари ме, съгласен съм, изритай мъжа когато е паднал... В края на краищата аз съм готов да понасям... Изпрати ги (страданията), съдба моя, изпрати цялата си болка... Ще поема всички проблеми... Удари ме, нямам против... Имам сърце, човек съм все пак... Хвани ми ръката, надеждите ми са на ръба на пропастта”...



https://www.youtube.com/watch?v=U66ixhdbxEI





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Не може да бъде независима държава онази държава, която продължава да робува на своите имперско-комунистически мании, характерни за 17 век - и за 30-те години на ХХ век... такава държава чисто и просто си е робска държава даже в душата си, да не говорим за поведението си...

Анонимен каза...

Русия е независима (че и мощна) държава, но BG не е...



ТАКА ЧЕ ВНИМАТЕЛНО СИ ВОДИ БЕЛЕЖКИ КАКВО ТИ КАЗВА US УРОДА, Xepo Мустафа в рокля, да правиш, и следвай точ в точ... Че необразовани американци ще те налазят кат нацисти да ти обясняват колко е две и две четири...



Ще видиш тогава демокрацията да грее над теб, и чувам, BG социалната пенсия щяла да СКОЧИ (!!!) на с 5% на...148.71 лв! Това ме удари в тавана !!!



“На същото заседание беше решено от 1 юли 2021 г. социалната пенсия за старост да нарасне с 5% и от 141.63 лв. да се увеличи на 148.71 лв.”…



Йей, радост демократическа ме обзема, ще се прибера на социална пенсия скоро...



Само скромните ми покупки да изкарам 3-4 дена, дето току що направих, са 270 лв...





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Ти си един руска папагал, повтаряш като социалистическа радиоточка това, което гаварит Масква...

Анонимен каза...

Ето, сега потвърждавам - ако не си гледал трите серии за Агджа ти си идиот, луд и всичко останало...



А и си предател на BG, сигурно турчин като мен...



Понятие си нямаш от големите игри, очителю мой...



Велик е умния турчин Агджа...



Българите не чаткат никак че инат е турска дума, те се фукат с нея...





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Боклук като Агджа не мога да гледам, камо ли пък да го слушам. Мернах го, чух две-три изречения и изпитах погнуса. Аз лъжци не мога да слушам щот ги надушвам...

Анонимен каза...

Австралийците са тъпи като животни, но известно е че животните имат инстинкт за самосъхранение...



Така един ден един абстралиец ми вика: (учуди ме тоя пезевенк - не знаеше че бегам от комунизма явно): “Ей другарю, а знаеш ли че ние имаме само 3 града и три руски ракети са ни достатъчни за да нема повече Абстралия”? Викам му: “Ей другарю, а мислиш ли че аз не знам туй, от 20 000 руски ракети белким отделят три и за великата ти държава, ха-ха-ха”...



Тоя абдал ми е приятел сега, той е много умен между другото, за разлика от съгражданите си... Бъхта с частната си фирма, построил е къща, има 3 деца, жена му е от италиански призход, тъмна кожа, децата са много красиви...



Ние знаем че има много болни умствено хора между нас, това е феномен на Австралия... Деменция - първо място в света... Сигурно жегата изпича мозако им... Или мързело им да го използват за друго, освен да си купят свински бут и ядат, ядат...



Но не сме Америка, хората са готини, това не са фанатизираните американци тука... Говорят английски, но не съм забелязал някаква особена симпатия към Чичо Сам... Повече харесват Англия, има и милион англичани тук... Американци почти няма, тех ги е страх от чужди страни, смятат се за нещо изключително...



Всеки американец тука от надутост и погрешна преценка на страната само инциденти прави, и много от тези лица са в затвора... Сто-двеста може да има, все нахални и глупави като задник янки... Един спира лодката си с наркотици на отдалечен бряг дето най-близкото селище е на 500 км - полицаите го чакат, чичката не е чул за спутник (сателит) и щой е туй, ба! Сега преживя в затвора кат муфлон и дава интервюта - адски тъпия провал се харесва на хората, нали и те са имали същото някога, уау!...



Ти AIG като видиш расизма им, ще те питам пак колко ги обичаш...



Големите игри са извън BG, нищо не знаят в BG, те са свят в себе си, Тлъка в Алтъново, селянчето Вазов ако изскочи от гроба ще се познае и намери засукана невеста из дуварите, дет говори кое турски, кое български... Той ги знае и двата...



Ае





А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Австралийците били тъпи като животни, ама ти отиде да живееш в тяхната страна, а не те в твоята, нали така? Следиш ли ми мисълта? Ха сега кажи кой е истински тъпият при това положение? И кой е истински наглият в случая?

Анонимен каза...

Мой комшия (турска дума а защо я знаеш) умря, два апартамента по-нататък... Левкемия... Наш набор...



Всяка събота ходеше на зеленчуковия пазар последните 10 години за "свежи зеленчуци"... Беше работил в банка, спестил достатъчно и последните 10 години не работеше... Но скромно живеене...



Беше кротък и добър събеседник, има дъщеря и син... Не харесваше да им гледа песа, като отидат някъде или на почивка...



Защо го споходи това зло, обясни ми, сaтанисте философино!



Много ти разбира главата от Бог и Библия, за теб бог е Сократ и улавио германец Ницше...



Ето ти песен за съживяване...



>>> Istanbul Olalı >>>



Красивия Истанбул, ax, от Сезен Аксу... (това не беше ли до теб, аджеба?)...





https://www.youtube.com/watch?v=zqyCw-vFtoU





А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Кой кога ще умре е Божия работа. Не се меси в Божиите работи. Гледай си своите, човешките работи. Защо трябва да гледаме все в чуждата паница, български тарикатино? Сметка на Бог не можеш да дириш. Да дириш сметка на Бог и да обвиняваш Бог за каквото и да било е най-обичайна проява на комунизъм, сиреч, на наглост и на безумие, сиреч, на комунистическо обезумяване...

Анонимен каза...

Не ти харесва Истанбул? Ами Цариградско шосе на кого сте нарекли, на баба ми ли?



Е добре, тогава опитай великата Фирузе - жената на всички времена...





https://www.youtube.com/watch?v=jaMZ4lyteH0





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Истанбул ми харесва. Бях веднъж в Истанбул точно преди 20 години и никога от душата ми няма да излезе спомена за духа на Истанбул! Никога. Дали ще имам късмета да ида още веднъж в Истанбул не знам, но често си мечтая за това. Истанбул ми завладя сърцето. Има нещо магическо в този велик град. Може би велик почти колкото Йерусалим. За Истанбул няма да споря с теб... приемам тезата ти...