Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 29 октомври 2021 г.

Тъп роб ли е западният човек или така само ни изглежда - в нашата тъй крива робска оптика?


С моя вече дългогодишен интернетен приятел, живеещ нейде в Австралия или в Нова Зеландия, от години комай всеки ден провеждаме дълги, несвършващи дебати по главната тема: има ли свобода на Запад и свободни хора ли са западняците (той твърди, че те биле роби, и то истински, аз пък смятам, че много се е заблудил, да има много здраве от мен, но това не е така, а че му изглеждат роби се дължи на некаква изкривеност на негово възприятие, на увреда в съзнанието му се дължи; ето на тази основа се джафкаме години наред, ще влезем май в историята най-накрая, знам ли? Няма очевидно да се разберем, той смята, че аз не познавам Запада, аз пък твърдя, че нищо че живее там, сякаш е сляп не успява да види нещо, което не се вижда с очите, а се постига с ума, именно истината и т.н. Епо последният епизод от нашия нескончаем спор, ако желаете, и вие можете да се включите в него: 

Той: Разсеян си, нищо не чуваш, да не си влязъл в критическата възраст, а? Разбираш фрагментацията на капитализма - и на английския език и свят (самия им език е фрагментиран до гадост - за да обслужва класовото разслоение, разбира се), а знаеш ли до какви отражения върху личността води фрагментацията? Ами ето какви, това ти е западния човек на картинката “GiF file” по-долу - едно жалко същество и придатък към машината… Пак немец да даде дефиниция на “островните маймуни” (англичаните са наричани така през Средновековието от немците = Inselaffen)… 

А идва ли ти наум въобще, че докато хвалиш изпадналите в деменция в края на живота си Тачър и Рейгън, философията си учил всъщност на два могъщи неостровни и немаймунски езици - немски и руски... Защо не я учи на английски, бре пезевенк? Защото английски е толкова тъп и неспособен, че НЕ СТАВА въобще за философия... 

Те не разбират философия, само разбират пари и как да продават-купуват, по-противни са от евреи наистина... (Но имат и производство по-голямо от немското)… Придатъци на машината произвеждат блага, дет “текат като пълноводен поток” - ама това адски прилича на комунисти, нали, комунистите това искаха, нали? 

Русия ряпа да пасе, тя няма такива механизирани безмозъчни производители-комунисти наистина... Имаше един Стаханов и това беше… 

Така че ето ти английския западняк на картинка - порадвай му се философски... И разбери, че морето не е до колене, както ти се вижда от BG... Но и аз бях същия - BG не е нито Европа, нито Америка, нито Турция - тя унищожи и отрови и живота ни, и дните ни... 

Затова избягах и как пък за една минута не се случи да съжалявам... Помисли върху това... 

Аэ: Боже мили, какви глупости ми пишеш?! Наистина с теб живеем на различни планети, аз отдавна съм забелязал, че с дадени същества (наричам ги комуноиди!) нямам нищо общо и не мога по нинакъв начин да се разбера, ето че се оказа, за жалост, че и ти си от тях... Явно имаш зъб на западняците, щото са работливи, талантливи и богати; типичната нашенска завист е причината да мразиш толкова хората, сред които живееш. Явно щото те превъзхождат с нещо. И на тази основа ги мразиш толкова. 

Аз другояче не мога да си обясня тази твоя комунистическа ненавист срещу свободните хора на свободните общества. По същия начин и типовият руснак мрази всичко западно, нищо че се е облякъл в дрехи, произведени на Запад, нищо че ползва устройства, измислени и произведени на Запад. Това, прощавай, е перверзия. Запада не го мразят хора, които имат духовни качества, които не им позволяват да бъдат заслепени от тази толкоав тъпа българска (и балканска може би?) добродетел, именно завистта. 

Това е положението. Такава е истината. Колкото и да ти неприятно всичко това, така е. Просто е така. Рипането не помага... 

Той: "... Аз другояче не мога да си обясня тази твоя комунистическа ненавист срещу свободните хора на свободните общества."    

>>> Пич, току що обясних, че свирепа диктатура наричаш "свободно общество" и "свободни хора" СМЕХ... Много са свободни американските войничета, дето ги купуват за 20 000 и после ги пращат да умрат като на майтап... И те слушкат... Гледат холивудски филми за подкрепа... 

Ти си много жесток и безчувствен към милионите жертви на капитализма... Кабинетни господари им подготвят смъртта, много по-зли от комунистите... Доктор Менгеле не беше комуняга, нали?

Аз: При мен, драги, не върви комунистическа агитация и пропаганда, просто комунистите навремето не успяха, и ти няма да успееш. Тъй че е хубаво изобщо да не се мориш в тази посока. Нема как да ме трогнеш нито с "клетите американски войничета", нито с "жестокостта и безчувствеността" ми към "милионите невинни жертви на експлоататорския и робски капитализъм". Просто при мен глупостите не минават. 

Но друго ми е интересно: как главата ти не успява да роди ПОНЕ ЕДНА НОВА И СВЕЖА МИСЪЛ, а повтаряш като папагал ДО ЕДНА ДОГМИТЕ НА КОМУНИСТИТЕ, в които вече дори самите комунисти не верват! :-) Ето, ти си феномен!

Нищо чудно да те турят един ден в мавзолей и да пишат на вратата му: "Тук почива последният комунист на света, българин е, естествено, какъв друг да е ако не е българин?!" :-) 

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров 

Той: Ха-ха, последнио комунист - БГ-турчин? На когото комунистите смениха името с едно парвенюшко българско... 

Но в теб се отваря една врата - ти нямаш връзка със западните хора и си учуден какви са те... Казах ти, няма да ги разбереш оттам... 

Така сътвориха цивилизацията - не е както ти си представяш с идеологемите си, друго е... Аз ще те науча... 

Освен това западния човек е отворен, аз не те потискам, а повтарям едно и също защото си тъп и не ми вярваш... Андрешко... 

Аз: Ти няколко пъти подхвърляш, че си БГ-турчин, сега пак го казваш, е, убедих се, но ето, сам виждаш, за мен това няма значение, щото в теб аз виждах човека (не знам дали си забелязал това, че аз много уважавам турците, смятам ги за мъдър народ, за свестен народ, а и като човеци ги бива, нищо че и тях не ги познавам, не съм общувал с тях, не съм живял с турци; но при мен истината се поражда по друг път, чрез културата ли, непосредствено чрез духа ли, не знам точно как, но се старая на всяко нещо да отдавам длъжното, т.е. бъда справедлив!). И като са ти сменили името някога, ти си си оставил българското явно, това също няма особено значение: не името прави човека, а човека - името. 

Това пък, че с теб се джафкаме от години за политика пак е нормално според мен, на нашата възраст какво друго да правим?! Ти ме наричаш как ли не, с обидни думи, аз не ти оставам длъжен, това е, така е било, вероятно така е било винаги (знаеш тия истории как попа, ходжата и равина си пият кафето е всеки ден се джафкат в кафенето - и се бъзикат, такъв е животът май?) 

Та това, че те е избило на комунизъм, ленинизъм, путинщина и прочие за мен е нещо като болест, особено при положение че живееш в западна страна. Вирусно заболяване е. Пълно е с хора, които имат неверни, криви, изопачени представи за нещата в света, в който са поставени. Какво да се прави, няма как всички да мислим еднакво. И слава Богу, че е така! Важното е човеци да си оставаме, пък другото е на заден план. 

Но ето, че аз с комуноиди не мога да се разбера. Имам предвид най-вече другарките в образованието, които се мъча да очовечавам от години. Не става и не става. Тия дни разбрах, че една дама (да я нарека така, че терминът другарка може да я обиди!) от Пловдив, директорка на едно школо, била станАла зам.-министърка на образУванието. Решавам да ида да говоря с нея, в София, ей-така, да видя и да опиша какво ще стане. Интересна ще ми е реакцията й на моята история - че другарки от Пловдив, подобни на нея, ми пречат да учителствам в държавно училище вече 7 години. 

Ти как мислиш ще реагира тя? Ще заведа и някои и друг човек от небезразличните граждани на срещата с нея. Хубава ми се чини, че е таз идея. С чисто изследователска цел ще се опитам да я претворя в живота, както казваше навремето Правешкият простак... 

Хайде чао за днес, че заминавам за работа. Свърши ми отпуската, за жалост... 

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...




Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободатаизд. A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времетоживотасвободата.

11 коментара:

Анонимен каза...

Стига си ни занимавал с тоя зомбиран комуноид! Другарките пишат по-забавни неща.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, самохвалството е порок. Австралиецът поставя сериозни проблеми. А Вие имате задача да ни докажете, че сте перфектна в руския език и в стихоплетството...

Спартак каза...

Определението "тъп роб" е малко неясно. В сравнение с кого е западняка тъп и роб, с нас балканците ли?
Аз бих смело твърдял (с почти 20год опит от Германия), че хората са не по-малко глупави и роби от нас. Изключително силно и понякога до крайност биват зомбирани от своята водеща идеология без да разберат, която им преподават перфектно по медиите, че те са свръх-човеците със свръх-морала, само защото притежават повече материално от Изтока и живеят в по-богатата комуна. И дръзне ли някой да им отнеме горделивостта, започват измислени войни и така от последните 100на години насам.

Ангел Грънчаров каза...

Тъпият роб, за разлика от умния роб, не се сеща, че първо трябва да запуши дупката в лодката, а след това да почне да изгребва водата. :-) Такива според нашенецът от Австралия били западняците. Според мен пък такива са комуноидите, които навремето се поздравяваха така: "Другари и другарки, честита ви асфалтирана улица! А след една седмица започваме да копаем асфалта за да прокараме и канализацията!"

Bacho Кольо каза...

Страшни дебати са се заформили, изключително ползотворни:

Некъф А. от Австралия твърди че, западняците са тъпи роби.
Некъф ждановски философ от Долна баня твърди, че такива са комуноидите.

Аз твърдя, че само олигофрен може да замисли и започне таква дискусия.

Бъдете здрави!

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч Колю, ха сега кажи ти нещо умно по поставения проблем, та да ти се възхитим всички!

Анонимен каза...

Хубаво четиво си написал, съгласен съм... Много хубаво написано !



Не мога да си спомня някога да съм те обиждал, единствено ме нервират тъпанари и слепци с очи, и глухapи с уши, дето вика Бог in Bible... (не ми се говори сега за исляма, имам приятели ислямисти, Индонезия, дори Индия, отделно Пакистан - не се разбира в BG колко голям е света... Това са все хубави хора, да ти кажа, в твоя дух за Човека)...



Естествено че ще идеш да я посетиш тая, но нездраво е някакси това усещане, да издигат такива, които и слепите виждат че са слепи...



А иначе началника пак ще те кеворкира, нали затова е началник - няма изход от това... Между другото точно това е което наричам диктатура на Запад - господството на началника, т.е. ограничението на свободата... А на Запад това командване е доведено до перфекционизъм, закони за всичко, за да не можеш да мръднеш... И всичко (уж) за благото на всички (колектива)... Комунизъм, ама истински, не като нашто BG менте... И мой приятел казваше същото за Германия... И въпреки всичко (-то ни “хубаво”) има много жертви...



Казах ти, комунизъм е тука, престани да ни наричаш Запад, и вие сте Запад, ама сега ви изграждат оградата, че кoмуноидите я бяха съборили - знаеш по Ленин разбиването на държавната машина...



Когато възстановят разбитото in BG ще пищиш повече и от мен...



Е, обясних ти го по човешки, без научни мистификации... Просто е, на Запад е комунизъм от ядящи простаци, умните са 5% и се крият кат Джин Гиби...



Турското ми име си е в турския паспорт, аз взех префърцунено популярно BG име и виждаш че то ми върши работа...



Но и преди исках да кажа, подценяваш Турция - тя е азиатска, а не европейска сила... Йоджалан избяга от тях в Щатите и Щатите не го екстрадираха, щото ще го убият... Турция не е демокрация, но е силна и много толерантна, ако не се занимаваш с политика... По-толерантна и мъдра от Запада... Но недемократична - зависи кой си и откъде гледаш... Наим Шаламанов (СМЕХ с BG името му) Сюлейманоглу умря от пиене, има няколко незаконни деца... Не му е Турция виновна, а го осиновиха с топлота, като свое дете - никога Запада няма да направи това с никого, те знаят само пари и "хладний интерес" по Вазовото селянче, което аз обаче уважавам, ама не зарад идиотщината му “Под игото”...



Вазов го уважавам заради политическото му разбиране на народите - щото е казал: “Кат Русия няма втора, тъй велика на света”... Все едно живее сега... И е видял ракетата Сейтън (така я наричат нахалните Щати, ще пиша на Путин да я нарекат Йешу, ха-ха-ха)…

А. от Австралия

Анонимен каза...



И уважавам стихотворението Вазово за Българския език, прочети го пак >>>



Oх, аз ще те обриша от калта

и в твоя чистий бляск ще те покажа,

и с удара на твойта красота

аз хулниците твои ще накажа.



>>> Това тия BG млади шматки сега в 2021 трябва да прочетат, дето каканижат халюцинации на английски, които те си мислят че е английски... Не е английски, а е простотията им... По-прости са от индийци, най-животинското племе след немците (а са един милиард) да ти цитирaм пак любимия ни/ми Чърчил...



Но Вавилонската кула е точно защото Бог е раздразнен от постиженията на хората и затова разбърква езиците им, за да ги скара... И сам си казва, Аз съм един ревнив Бог (нaмeри си всеизвестния цитат)...



Нема що, ревнив Бог, вапцахме го... Знаем плодовете на ревността какъв боклук са...



Имам приятел китаец, покръстен, но има резерви към някои постулати в Библията... Говоря си с него понякога, но Библията е диктатура, ако не знаеш... Джон Ленън ти го каза - не искал Небе и Ад... А после ревнивия Бог го разстреля...



Нека не обърквам повече обърканата ти душа...



За Исляма друг път, и той е същата боза (турска дума, а защо ли я знаеш)...



Индийците нямат религия, кат малоумни са...



Не знам къде да ида вече, остава Йешу, нямамe друг избор, а то въобще и нямаме избор, ако питаш мен... Сегашното изкуствено поколение и при нас, и при вас, казват вместо Реших - Избрах... Смех в залата, те били избрали... Те да решат не могат, камо ли да избират, боклуци.



Ае че требва да бегам да строя капитализъма = комунизма...



Целувам те.



Опа, обърках се, мислех че пиша на Дарина.



Геясал съм явно (нова английска дума за теб, пусни я още утре на байганьовците за употреба)...



Доде изкукуригат напълно.





А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

"Геясъл" си, казваш, но дали пък тази дума не означава: "почнал съм да се очовечавам" - в лексиката на комуноидите. Щото, чини ми се, гейовете затова са толкова мразени в страните, където народите им нехаят за свободата: защото обичат свободата? Как мислиш по тази пункт? Щото, разсъди добре: какво мен ме вълнува какво правят тези там нощем в леглото, то си е тяхна работа, нали така, ако аз съм нормален човек, т.е. разбирам свободата, изобщо тогава няма да ме вълнуват гейовете, нали така? А тъпанарите толкова се терзаят по тях, че ето, Европа а нарекоха "Гейропа", дали болката им не са всъщност самите гейове, а СВОБОДАТА, дали точно тук не ги стяга чепикът? (Чепик турска дума ли е - или е гръчка, многознайко?)

Анонимен каза...

Още се чешам с керемида (турска дума, а защо ли нямаш своя), уникално е усещането на Йов, на когото Бог убил жената и шестте деца, или как беше там, но после му дал други... Явно за Бог сме нещо като Mазди - умре една част, туряш друга и всичко е густо, весело е, хубaво е и се чува само музика (BG песен)...



Трябва да прочетеш облога между Бог и Сейтън (тука личи че Бог е българин), щото си неграмотен и дори не си чел библейската глава за Йов...



...



В тъмната 1956, когато байганьовци са убивани кат прасета от Газдов, Гогов и Шахо циганина със сопи и мотики, мислейки че така угаждат на Русия с простия си робски дебилен акъл – тогава Русия прави първата атомна ракета, едва 80 килотона, 6-8 часа подготовка за да излети...



Забележи: ПЪРВАТА !!! в света междуконтинентална балистична ракета, помисли върху това и колко пари струват американските гейове, дето са някакви витязи в сбъркания ти ум...



4 предвидени за Лондон, 2 за Париж, 2 за Брюксел, 2 за Рурска област..



Скоро след това и първата ракета, способна да стигне Щатите.



Уникални кадри. Тези русначета ако са живи, през 2026 година ще са на 90+ години...



Сегашната руска ракета Сейтън ще избърше Лондон с 8 милиона вредители на планетата за 5 минути...



Преведи си по-долу английския текст с Гуглето >>>



КАТО НЕ ЗНАЕШ ЗАПАДЕН ЕЗИК ДОТАМ СТИГАМЕ, ЧЕ СИ ЛЕСНА ПЛЯЧКА ЗАПАДНЯЦИТЕ ДА ТЕ МАНИПУЛИРАТ КАКТО СИ ИСКАТ - ЗАЩОТО НЯМАШ НИКАКВА ЖИВА ВРЪЗКА С НАРОДИТЕ ИМ... Имаш само каквото ти спуснат официално на български от фалшивио Брюксел, но това е болезнено изкуствена и постна информация, а живота е в хиляди пъти по-разнообразен, което оказва се не разбираш без моя помощ - философ???



>>> >>> >>>



1956 WORLD'S FIRST NUCLEAR ICBM (INTERCONTINENTAL BALLISTIC MISSILE) ATOMIC MISSILE SOVIET ROCKET



February 5, 1956



World's First Nuclear ICBM

Soviet Atomic Missile P-5M

Tall as skyscraper

But carried "only" one 80 Kiloton Nuke

Unlike Modern Russian Satan SS-18

That carries 10 of 750 Kt Nuke Each

P-5M had range "only" about 1,000 Miles

Modern SS-18 has range over 10,000 Miles

P-5M did not have GPS

But analog not digital guiding system

P-5M was the answer to US Nuclear bombers

Deployed in Europe

Soviets deployed 12 of them in Germany

4 Aiming at London

2 At Paris

2 At Brussels (NATO HQ)

2 At Bonn (American bases)

And 2 More At Ruhr Industrial Targets

In 1959 Soviets made P-7 Rocket

That was able to reach USA

As you can see P-5M had to be filled manually

It took 6 to 8 hours to prepare it for launch

Unlike seconds for modern missiles

So US relied to spies and spy planes

To see if Russians filling up their rockets

And if they are - means the war is imminent

There was no spy satellites in 1950s

So the secrecy was essential

This tape was top secret for decades

Now digitally restored by Kryan Channel

1 Minute till launch

Launch





https://www.youtube.com/watch?v=Go1LGQoOVjU





По това време руснаците са още във военна параноя, те идентифицират Запада (чуждия неразбираем език) с дивака Xитлер, нападнал ги като канибал... Минали са едва 10 години след канибала... Всеки би бил уплашен на тяхно място...



Напълно е оправдано каквото правят руснаците! Никакви сигнали на любов не са видели от студения и механичен като извънземна машина Запад... Фалшивите му джипки, дето уж изнесли войната - заври си тая учителска идея отзад, да ти се изразя натурално като австралиец, белким схванеш философически идеята...





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Руснаците винаги са във военна и най-вече в имперска параноя, това е психологията на разбойника, който като краде чуждото (нема непострадала от Русия страна от съседите й, пък и не само те!), след това нема миг спокойствие, щото знае добре, че окрадените от него ще се борят да си върнат своето. Това е. Русия затова смята, че целият свят е против нея. Психология на бандити, на разбойници, Русия, откакто е царство, е държава на разбойници. (Преди това обаче е била свободна страна, в която градове като Новгород са процъфтявали в условия на свобода, но идва тиранията и всичко замира, та до ден днешен - агония, параноя, ексцесии какви ли не, комунизми и прочие... Ето ти в резюме цялата руска история. Слушай руските историци, ама тия, дето не са комуноиди, като Марк солонин примерно... те казват истината. (Да не говорим за техните велики писатели, които също са я казали, ама как путинец да чете дебели книги - като всичко сам си знае?!)