Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 25 март 2022 г.

Как участвам, как насърчавам, как "наливам масълце" в огъня на дискусиите във Фейсбук?

 

Как участвам в дискусиите във Фейсбук? Не трябва да се мълчи, безразличието е пагубно, ето, показвам ви нагледно как се прави това, как се коментира, как човек може да се включи в дискусиите и да помогне за постигане на истината, която е единствено важна, нали така? 

А в Мрежата има много лъжи, има пропаганда, има промиване на мозъци, човек не бива да се оставя да го съблазняват и да го лъжат, да, само истината има значение, а тази истина се постига с дискусии, чрез дебати, колкото се може по-пълноценни, истински, смислени, това е верният път! И аз демонстрирам че не е толкова трудно това, надявам се повече хора ще се възползват; грозно е да се мълчи, когато въпросът за истината е въпрос на живот и смърт, да, лъжата убива не по-малко от куршумите, лъжата убива душите ви, трови ги, усмъртява най-важното, което имате, именно душите, РАЗУМА

Толкова тук от мен, учителя, философа, който цял живот само това е правил: учил е младите да мислят истински, пълноценно, да постигат верния, богатия смисъл на нещата! (За което мафията в образУванието ми отмъсти - като ме опраска, като ме уволни, като ме изрита като мръсно коте от образУванието на тъй приказната страна Мутроландия!) 

Но ето, аз продължавам да учителствам, всеки ден изнасям всеки ден изнасям уроците си по мислене, по демокрация, по свобода, по достойнство - като моята "класна стая" вече е блогът ми, страницата ми във фейсбук, каналите ми в ютуб. 

Спирам, хубав ден ви желая! И до нови срещи! 


Дискусионен клуб - място за практикуване, за правене на демокрация. ЛИНК КЪМ ИЗЛЪЧВАНЕТО НА ВИДЕОКОМЕНТАРА МИ ВЪВ ФЕЙСБУК

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...





Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.  

Няма коментари: