Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 9 април 2022 г.

Как възприемаше българите отпътувалият към Ада Жириновский?


"Българите трябва да ни пълзят в краката!" (Владимир Жириновский)

ЗАБЕЛЕЖКА: Таваришч Жириновский имаше привилегията да озвучава най-сърдечните съкровени мисли на диктатора Царь Путин.


Ха дано Жириновский издърпа със себе си в Ада и тъй любимия му таваришч Путин!

ДОБАВКА: Според мен нашият Костя Копейкин е българският Владимир Жириновский! (Сближава ги най-вече любовта им към копейките!) 🙂

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...







Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

4 коментара:

Анонимен каза...

Никога не съм го приемал за сериозен политик, но в едно според мен е прав:

https://www.youtube.com/watch?v=GtGvX0MaDw0

Ангел Грънчаров каза...

Не, и в това не е прав. И по този пункт лъже. Не е вярно, че в нито една страна на света не е имало демокрация. Имало е. Ако беше казал: "В Русия никога не е имало демокрация!" щеше да бъде прав. Но като дърдори, че в цял свят не е имало демокрация, той лъже. Това е положение. И Вие сте се заблудил здравата...

Анонимен каза...

Не мисля че съм толкова заблуден. И аз като Пашев съм фен на швейцарската демокрация - там действително всичко, се решава с референдуми. Включително дали на кравите да се слагат марки на ушите. Знам, че е скъпо удоволствие. И знам че такива референдуми са за образовани и разсъждаващи общества. Ако тук започнем с референдуми, реагирайки чисто емоционално, а не рационално, българинът може да гласува големи безумия. Тук ни казват - ето, вие сте гласували за някой, той е вашия представител и изпълнява вашата воля. Само че аз дори да съм гласувал, никога не съм имал и нямам шанса да обменя 2 изречения с този човек. Няма пряк канал за комуникация между избраните и избирателите, като например референдума. Помислете и вие, г-н Грънчаров, колко пъти с увереност сте гласували за партия, която сте смятал че напълно покрива вашите виждания, а после сте се ядосвал, гледайки какво говорят и прави нейния елит, докопал се до властта.

Ангел Грънчаров каза...

Демокрацията не е самото съвършенство, тя не е нещо като робот, работещ безотказно. Има си своите кусури. Но за щастие въпреки това трябва да се отчита, че всички други, различни от демокрацията, начини на управление са значително по-лоши от нея.

Аз винаги съм гласувал за партия, която не ме е разочаровала. Тя само веднъж беше на власт, от 1997 до 2022 г. и направи максималното за ония условия. Поради което мафията се уплаши така, че направи нужното и ето, вече 21 години владее държавицата ни...