Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 26 октомври 2022 г.

На Костя Копейкин не му стигала заплата от 5000 лв., а колко ли пари за него са "достатъчно"?

 

Да бе, чухте ли: наглецът се оплаква, че бил дал "цели 26 лева" за един хляб, два буркана лютеница, буркан компот и буркан кисели краставички - да му преседнат дано!!! А иначе не е чак толкова зле с депутатската си заплата от поне 5000 лева, така поне на мен ми се чини, ала ето че он, завалията, се оплаква! И като капак на всичко го прави с цялата си наглост пред целия народ и изобщо явно не се усеща що прави - и как се гаври с всички вас, които, подобно на мен, не сте яли лютеница от доста време, щото не само лютеницата и киселите карставички, ами и много други жизнено-важни стоки наистина доста поскъпнаха и не са по джоба ни! И тъй, поставям следния интересен за осмисляне и дискусия въпрос за всички вас: 

Защо тъй лакомият за пари таваришч Костя Копейкин се оплаква, че не му стига депутатската заплата от 5000 лв. - и колко ли пари за него са "достатъчно"? 

Радвам се, че свръхнаглият Копейкин така хубаво настъпи този път мотиката - и тя така добре го прасна по лъжливото чело, на което с огромни червени букви пише (не знам дали сте забелязали това досега?!): АЗ СЪМ НАЙ-ГНУСЕН ЛЪЖЕЦ! 

Ще се радвам да чуя мнението ви. Силно ме вълнува дали не сте от ония малоумници, които се възхищават на "нашия народен син Костадин" и го сметат за своя "народен закрилник", който, видите ли, денонощно мислел за вас, бедните и старащите; от какво ли обаче страдат феновете на Копейкин, каква ли е тяхната истинска и най-страшна бедност: дали пък не са преди всичко друго и най-вече умствено (и морално, духовно!) бедни, а, какво мислите и по този въпрос?! 

Толкова тук. Останалото - в моя коментар. Приятно гледане и приятни размисли ви желая!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

4 коментара:

Анонимен каза...

Грънчаров и този път не е схванал. На него му стигат 5-те хиляди лева, но на милион пенсионери и още 2 милиона работещи-бедни - не им стигат.

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч, май ти не си зацепил нищо. На Копейкин или на мен ми стигат 5000 лева бре, таваришч, така си се изразил, че не става ясно за Копейкин ли гавариш или за мен? :-) На мен ми стигат 5000 лева, съгласен съм, но ето че на Копейкин не му стигат - щом се оплаква, че се бил охарчил с парите, дето е дал за лютеница, хлаб и краставици. А на народа, в това число и на мен, ни стигат дори и 250-те лева, с които моя милост живее на месец; разбира се, че ми стигат и аз за повече даже не претендирам... Зацепи ли тепер поне малко?

Анонимен каза...

Ето как дяволът чете евангелието.

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч, ти собствените си простотии за Евангелие ли ги обяви бре, завалийо? :-) :-) :-) :-)