Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 22 октомври 2022 г.

Аз подписах петицията с искане Вежди Рашидов да си подаде оставката понеже ме е срам: а вие такова чувство изпитвате ли?

Моя публикация в блога по повод избирането на Вежди Рашидов е дала повод на небезразличните граждани да подготвят и публикуват свое отворено писмо, по моя си обичай ви давам линк към него, моля, заповядайте:

Г-н Рашидов, подайте си оставката, направете нещо достойно и истински добро в този Ваш тъй скапан и провален живот!


Аз пък им помогнах да направят и петиция по същия повод, аз я подписах, ето линк и към нея в случай, че и вие изпитвате поне малко срам:



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg.bg 

4 коментара:

Анонимен каза...

Ебаси и драмите за парламент който няма и да изкара и 3 месеца. Вместо да се занивавете с тия глупости, гответе себе си и децата си за мобилизацията. Някакви знания за първа медицинска помощ като за начало.

Анонимен каза...

Тази петиция е обречена, понеже ти си неин създател.

Анонимен каза...

Не

Анонимен каза...

Аз съм комунист и не зная какво е това чувство срам.