Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 11 ноември 2022 г.

На 10 ноември 1989 г. ли беше "третото освобождение" на България от Русия - "освобождаването" ни от тиранина-простак Тодор Живков?

 





















Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...



Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека. 

6 коментара:

Анонимен каза...

Да, напълно. 10 ноември ни позволява собственоста над къщите и апартаментите които имаме в момента. Ваканциите и туризъма в чужбина който практикуваме. Високия жизнен стандарт най вече. А и за теб е добре - преди 10 нямаше охранителни фирми и ти щеше да си безработен.

Ангел Грънчаров каза...

Преди 10 ноември 1989 г. аз бях асистент по философия в Пловдивския университет, таваришч. :-) А ти тогава беше портиер на входа му, нали познах? :-) Щото любовта ти към охранителството е потресаваща, ти си роден за охранител, а аз - за философ... :-) Зацепи ли малко поне?

Анонимен каза...

Зацепих и точно за това се съгласявам, че 10ти беше освобождение. 10ти позволи да си разменим местата.

Ангел Грънчаров каза...

Искаш да кажеш, умнико, че ти, роденият за бъдеш единствено охранител, днес заради "освобождението" от руснаците, си асистент, а пък аз, роденият да бъда философ, точно на същото основание днес съм охранител? :-) Таз ли е твоята тъй умна мислЪ? :-)

Анонимен каза...

Кой те излъга, че си роден да бъдеш философ?

Ангел Грънчаров каза...

Баба ми, таваришч, ми каза, че ще стана философ, а бабите никога не лъжат внученцата си. Зацепи ли теперь? Доволен ли си малко? ОлекнА ли ти на клетата душа?

Апропо, то отвсякъде си ми личи че съм роден за философ, но ти специално нема как да го разбереш по напълно понятни причини...