Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 18 септември 2007 г.

Има ли медиен терор от страна на Б.Борисов спрямо всички нас?


Вчера писах обръщение, наречено "До всички блогъри: инициатива за поне един ден, свободен от Бойко Борисов". Измина цяло денонощие, и от блогосферата няма никакъв отзвук: пълно и най-тъпо мълчание. Типично по нашенски. "Епа оно нема такова нещо, оти нема нишчо да речем". Става дума за реакцията по повод на обръщението ми. Пък и не е зле да се подмажем малце на оня, дето, както се твърди от съвъкупната медийна общност, съвсем скоро ще управлява България. Пак типично по български е туй подмазване. А мълчанието на всички, дори и на сериозните хора, го тълкувам като вид подмазване...

Не че съм очаквал друго де, аз съм човек реалист. Но все пак имах известна надеждица, че може пък и да сме вече гражданско общество, което да е способно на една такава поне символична стъпка срещу медийната диктатура и терора на една толерирана от медиите личност връз всинца нас. Една личност, имаща не само колосална лакомия за всеки вид власт, ала имаща също и диктаторски наклонности. Ето че нещата се оказват не съвсем безобидни, май е така, а?

Аз ще почакам още малко, все пак имам надежда, че има и достойни хора в блогосферата, сред блогърите. Сигурен съм, че има, така е. Но нещо им пречи да изяват себе си, мълчат, може би ги е страх от нещо? От мутрите ли ги е страх, знам ли? Аз имам точно тълкуване на това блогърско поведение, ала засега няма да го кажа. Тия дни обаче ще напиша статия по този повод и ще си кажа разбирането. Не трябва да се мълчи когато стават такива толкова показателни неща, имащи отношение към нашия иначе доста подличък национален характер...

Няма коментари: