Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 21 юни 2008 г.

Чудесен инструмент против безпаметството

Новата ми книга СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ вече няколко седмици е на пазара и независимо от краткото време вече имам няколко ценни за мен отзива, които ми показват, че ненапразно съм я написал. Известно е, че аз си позволих - именно цел да провокирам разговор, не крия това! - да изпратя книгата си на 100 български интелектуалци, журналисти, политици, блогъри и др. Много ме интересуваше тяхната реакция, а пък и липсата на реакция в случая е специфична реакция :-)

Някои от тях вече реагираха в блоговете си, за което им благодаря - Велян, Тодор Христов, Лидия Стайкова. Днес обаче получих едно изключително ценно за мен писмо от създателя на авторитетния портал ЛИТЕРНЕТ Георги Чобанов, което си позволявам да публикувам тук. Надявам се, той няма да възрази:

Здравей, Ангеле, Получих книгата ти онзи ден, благодарности. Есетата са наистина емоционални, както ти ги умееш, но пък възкресяват памет, която е на път да си отиде от нас, така че книгата ти е един чудесен инструмент против безпаметство. Дано се прочете от повече хора... Успех! Георги

Радвам се, че книгата ми се оценява така, което говори, че усилията ми не са отишли напразно. Аз вчера писах за една друга доста емоционална реакция от един наш състоятелен сънародник, която е все в тази насока. Предстои до десетина дни да се проведе представянето на книгата ми в София, за деня и часа на което ще пиша допълнително.

Ами това, благодаря на всички, и на приятелите, и на недоброжелателите, защото имам и доста отрицателни и злобни реакции, за които обаче предпочитам да замълча. И едните, и другите невероятно ме стимулират...

10 коментара:

Анонимен каза...

Браво г-н Грънчаров, ето че и ти си окомуш момче. Значи печелившо било да лижеш Костовия задник! Ами продължавай в този дух, хвали неудържимо негодниците и комунистическите агент-провокатори и скоро ще заслужиш я безплатна почивка в луксозен курорт, я нов Мерцедес, я разни други благини.

Да си гъзолизач в България е много изгодно, г-н Грънчаров, много!

Сега сигурно отново ще ме наречеш ченге или червен, или комунист.
То, аслъ, от комунистически философ като тебе може ли човек да очаква някаква по-свежа или нестандартна мисъл...

Анонимен каза...

Грънчаров браво! Ти разгроми противниците на капитализма и на Костов. Нали добре си се научил да громиш класовия враг в Ленинградския Университет. Нали затова наизустяваше мъдрите мисли на Маркс, Енгелс и Ленин - за да даваш отпор на враговете, да ги заклеймяваш!

Преди заклеймяваше капитализма и империализма, а сега, според новата партийна повеля, хвалиш капитализма и Костов!

И затова вече си награден!

Получи ЛАПТОП!!!

А какви ли щедри и още по-щедри награди ще получиш в бъдеще, а! Продължавай, Грънчаров, продължавай само така.

Костов има парички да ти купи и 1000 лаптопа, нали ненапразно хариза Нефтохим на руснаците и подари "Балкан" на Зееви...

Анонимен каза...

Грънчаров, ти вече започна да получаваш подаръци за твойто философстване и за твоята безмерна обич към Костов.

Те и гаровите парантии си получават тяхното, няма да задоволяват Сульо и Пульо безплатно я!

Та и ти като тях, Грънчаров. Задоволи костолюбците и си получи наградата!

Аз пък, Грънчаров, си мислех, че ти работиш безвъзмездно за правото дело. Сееш семената на философоята и костовизма заради самата идея...

А то какво се оказало...

Анонимен каза...

Грънчаров, хайде пак де ме наречеш ченге и комунист!

Ох, щях да забравя! Имаше ли богата софра на конференцията на Айн Райд? Имаше ли?

Не може да не е имало! Че кой интелектуалец ще иде, ако няма кьорсофра!

Анонимен каза...

Тоя с червените петолъчки в главата хептен изкрейзи :-) този път от завист :-)

Анонимен каза...

Ей, вие костугерите сте страшно задръстени. Който каже нещо против вашия Бог Костов и веднага го наричате комунист.

А пък ако някой каже, че приемането на подаръци срещу политически слугинаж е равносилно на проституция, веднага костунгерът ще спомене нещо за "червени петолъчки".

А бре, костолизачи смотани, аз не завиждам на Грънчаров, а му се подигравам. И то заслужено му се подигравам, защото е една политическа пачавра! И нямам никакви петолъчки в главата, ами вие, костовистите имете петолъчки завряни, и то не на главата, а на друго място - на онова на което сядате.

Анонимен каза...

Тоя си повтаря все едно и също като развален грамофон. Много прости били тия ченгета бре?!

Анонимен каза...

Колко нещастни хора бродят по земята българска и колко са упорити в своето нещастие.

Анонимен каза...

Ей, вие костугерите сте страшно задръстени. Който каже нещо против вашия Бог Костов и веднага го наричате комунист.

А пък ако някой каже, че приемането на подаръци срещу политически слугинаж е равносилно на проституция, веднага костунгерът ще спомене нещо за "червени петолъчки".

А бре, костолизачи смотани, аз не завиждам на Грънчаров, а му се подигравам. И то заслужено му се подигравам, защото е една политическа пачавра! И нямам никакви петолъчки в главата, ами вие, костовистите имете петолъчки завряни, и то не на главата, а на друго място - на онова на което сядате.

Анонимен каза...

Да премахвайте... истината обаче никога няма да бъде скрита... може би единствено за неежите!