Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 8 февруари 2010 г.

Бяла мистерия в Пампорово - сред недоосквернената от "човека" природа

Вчера бях в Пампорово. Както и подобава за един редови труженик от постсоциалистическото ни образование и просвета - който при това е обезумял дотам, че си позволява да издава почти изцяло на свои средства и граждански (блогърски) вестник, и дори философско списание (!) - можах да отида там по единствено възможния начин: на евтина екскурзия от 5 лева, с рекламна цел за едни немски продукти; издържах 4 часа лекции за да се наслаждавам 2 часа на природата в Пампорово.

Ето какво видях там (за отбелязване е, че на снимките е заснето онова, което ми хареса, което ме впечатли, вдъхнови, възторгна; онова, което не само че не ми хареса, но и ме ужаси, имам предвид грозното презастрояване и бруталната човешка инвазия в природата, не просто не го заснех, ами даже и очите ми не пожелаха да се задържат върху него дори и една минута!):

Няма коментари: