ЖАЛБА ДО МОБИЛТЕЛ
Става дума за услугата мобилен интернет, за която сключих миналата година едногодишен договор по програмата "безплатен интернет за учители". Случаят е този:
Сключих договора на 17 септември 2009 г., за 12 месеца. Министерството плаща обаче само 10 месеца. По тази причина преди малко повече от месец отидох в офис на М-тел и заявих, че искам, понеже ми трябва, да ползвам услугата в оставащите още два месеца до изтичането на договора. Изрично заявих, че нямам намерение да продължавам договора, и че желая да платя само за оставащите два месеца до прекратяването му. Момичето си отбеляза нещо и ми каза да платя на касата 15 лева, като останалите пари трябвало да ги платя след месец.
Отивам вчера да си платя сметката, и вашият служител, като ме чу, че искам да си доплатя сметката и да прекратя договора, ме запита дали съм бил дал "уведомление в едномесечен срок преди изтичането на договора". Ако не съм бил дал такова уведомление, договорът се продължавал автоматично за още една година. Казах му че месец преди това съм уведомил М-тел за желанието си да прекратя договора. Вашият служител ми каза, че не може да провери дали желанието ми за прекратяване на договора е било отразено; а договорът изтича на 17 септември.
Един вид оказва се, ако желанието ми за прекратяване не е било отразено, а аз все пак желая да бъде прекратен договора, трябвало било да платя, по думите му, неустойка за 12 месеца по 15 лева! В резултат на тия твърдения на вашия служител стигнахме до спор, в резултат на спора ни сърцето ми излезе от ритъм (имам сърдечно заболяване), цяла нощ не съм мигнал, а ето сега пиша своето оплакване.
Работата е там, че преди около месец пак се наложи да пиша жалба до М-тел, понеже тогава пък бях получил официално известие, че дължа неустойка от 150 ле. за месеците, в които Министерството на образованието ми беше плащало интернета. В резултат на онази моя жалба ми се отговори, че е станало грешка, извинихте ми се, но ето че сега отново има проблем във връзка с евентуално неотразяване на желанието ми от преди месец договорът за тази услуга да бъде прекратен.
Имам подозрението, че в този офис на М-тел, в който работи един мой бивш ученик, се случват с мен тия неприятности най-вероятно затова, че съм му писал някога двойки по философия, а пък той сега се ползва от възможността макар и късно да ми отмъсти. Нещо повече, подозирам, че е наговорил своите приятели, работещи в офиса, също да се погаврят с мен. Аз само така мога да си обясня новата ми неприятност, и то при положение, че в резултат още на предишвната ми жалба (документирано изпратена до вас на 8 август и публикувана в блога ми) се разбра, че повече нямам желание да имам никакви отношения с М-тел, след като ми се случиха толкова неприятности.
Моля да проверите случая и да накажете провинилите се ваши служители, които си позволиха да се гаврят по този грозен начин с един ваш лоялен клиент. Моля вече окончателно да бъде отразено желанието ми да прекратя всякакви договорни отношения с М-тел. Надявам се да ми съобщите за резултатите от проверката по тази моя жалба.
Подпис: Ангел Иванов Грънчаров
(Моето ЕГН за евентуална проверка е 590328----, от Пловдив съм, а офисът, за който става дума, е в кв. Тракия, срещу поликлиниката.)
Нов пример за некоректно отношение на Мобилтел ЕАД към потребители на неговите услуги
Желязната логика на капитализма: най-хуманния и справедлив строй в човешката история!
Става дума за услугата мобилен интернет, за която сключих миналата година едногодишен договор по програмата "безплатен интернет за учители". Случаят е този:
Сключих договора на 17 септември 2009 г., за 12 месеца. Министерството плаща обаче само 10 месеца. По тази причина преди малко повече от месец отидох в офис на М-тел и заявих, че искам, понеже ми трябва, да ползвам услугата в оставащите още два месеца до изтичането на договора. Изрично заявих, че нямам намерение да продължавам договора, и че желая да платя само за оставащите два месеца до прекратяването му. Момичето си отбеляза нещо и ми каза да платя на касата 15 лева, като останалите пари трябвало да ги платя след месец.
Отивам вчера да си платя сметката, и вашият служител, като ме чу, че искам да си доплатя сметката и да прекратя договора, ме запита дали съм бил дал "уведомление в едномесечен срок преди изтичането на договора". Ако не съм бил дал такова уведомление, договорът се продължавал автоматично за още една година. Казах му че месец преди това съм уведомил М-тел за желанието си да прекратя договора. Вашият служител ми каза, че не може да провери дали желанието ми за прекратяване на договора е било отразено; а договорът изтича на 17 септември.
Един вид оказва се, ако желанието ми за прекратяване не е било отразено, а аз все пак желая да бъде прекратен договора, трябвало било да платя, по думите му, неустойка за 12 месеца по 15 лева! В резултат на тия твърдения на вашия служител стигнахме до спор, в резултат на спора ни сърцето ми излезе от ритъм (имам сърдечно заболяване), цяла нощ не съм мигнал, а ето сега пиша своето оплакване.
Работата е там, че преди около месец пак се наложи да пиша жалба до М-тел, понеже тогава пък бях получил официално известие, че дължа неустойка от 150 ле. за месеците, в които Министерството на образованието ми беше плащало интернета. В резултат на онази моя жалба ми се отговори, че е станало грешка, извинихте ми се, но ето че сега отново има проблем във връзка с евентуално неотразяване на желанието ми от преди месец договорът за тази услуга да бъде прекратен.
Имам подозрението, че в този офис на М-тел, в който работи един мой бивш ученик, се случват с мен тия неприятности най-вероятно затова, че съм му писал някога двойки по философия, а пък той сега се ползва от възможността макар и късно да ми отмъсти. Нещо повече, подозирам, че е наговорил своите приятели, работещи в офиса, също да се погаврят с мен. Аз само така мога да си обясня новата ми неприятност, и то при положение, че в резултат още на предишвната ми жалба (документирано изпратена до вас на 8 август и публикувана в блога ми) се разбра, че повече нямам желание да имам никакви отношения с М-тел, след като ми се случиха толкова неприятности.
Моля да проверите случая и да накажете провинилите се ваши служители, които си позволиха да се гаврят по този грозен начин с един ваш лоялен клиент. Моля вече окончателно да бъде отразено желанието ми да прекратя всякакви договорни отношения с М-тел. Надявам се да ми съобщите за резултатите от проверката по тази моя жалба.
Подпис: Ангел Иванов Грънчаров
(Моето ЕГН за евентуална проверка е 590328----, от Пловдив съм, а офисът, за който става дума, е в кв. Тракия, срещу поликлиниката.)
Нов пример за некоректно отношение на Мобилтел ЕАД към потребители на неговите услуги
Желязната логика на капитализма: най-хуманния и справедлив строй в човешката история!
1 коментар:
Подател: M-Tel Complaint Management добави в адреси
До: Ангел Иванов Грънчаров
Относно: avtomatichen otgovor ot M-Tel
Благодарим Ви, че ни писахте!
Вашето мнение е ценно за нас!
Ще се свържем с Вас най-късно до края на следващия работен ден.
Поздрави,
Екипът на М-Тел – Жалби
Публикуване на коментар