Прочетох внимателно произведението "Искаме...". Никаде не видях конкретно, смислено искане, което би довело до повишаване на качеството на образованието в България. Само лозунги от времето на комунизма. Единственото конкретно желание е за повече ваканция...
Най-жалкото е, че зад тези "искаме..." застава Грънчаров, който иначе има претенцията на философ и преподавател. Като такъв в случая попада в графата "конфликт на интереси", при положение, че иска и той повече ваканция, за да си стои в къщи и да не ходи на работа - и за това да му се плаща. Но в България все още няма закон за това (Доган го оправдаха).
Друг голям парадокс в Грънчаров е наличието на големият "масиран" с тъмен камък златен пръстен на дясната ръка и особенно изразената "златна" верижка, показващи едно "достойно" благосъстояние и то пред ученици в техникум по електротехника. И то в България. Но сигурно и Платон, неговият "кумир-философ", така е правил.
Следващ, много важен момент е как така едно време ние учехме по 6 дена в седмицата, по 6 учебни часа на ден, които бяха по 45 мин., пишехме "домашни", които преподавателят "проверяваше" поименно, носейки ги в къщи, и бяхме кадърни ученици, а сега "нашите деца", подкрепени от философи-псевдодемократи, знаят само думата "искаме...", "дайте ни", искаме повече "свобода"... При положение, че света става все по-динамичен и изисква все по-добри специалисти, за което се иска повече и по-качествено "учене" и знание на чужди "езици".
При съкратените програми, които се "случиха" последните години, напротив, ние родителите трябва да се "борим" за по-голяма заетост на нашите деца в училище, да учат занаяти и как да си вадят хляба, да излизат с готови умения да работят "нещо", а не ваканции, пушене на цигари, пиене на бира, плезене пред камерите, играене на кючеци. Може да се борим за повече и по-добра материална база, но не за ваканции...
Ако от мен зависеше и униформите щях да върна обратно, всяко училище със своя униформа, както е в демократичният свят, всички елитни училища имат свое "лице" и карат ученика и преподавателя да са горди, че са част от тази "институция", наречена средно училище. Едно време ние излизахме от средното училище, кой шлосер, кой стругар, кой професионален шофьор, шивачи и т.н. Сега излизат "лумпени", пълни с "демокрация", но повечето са за "операция в Швейцария", демек нищо не могат да правят като занаят.
И за това са виновни основно и само учителите, които подготвят едно "некадърно" поколение и след това под формата на частни уроци, срещу още пари от родителят, те "започват" да подготвят децата за "нещо си"...
Срамота, Грънчаров, срамота!
Грънчаров, първо, не е „почтенно” един философ да носи масивен златен пръстен с масивен „тъмен” камък, плюс златна верижка и всичко това на дясната ръка, с която най-много ръкомахате. Вие сте преподавател в средно училище, а не „мафиот”. Предполагам, че ви е останало от подготовката ви като марксист-философ в СССР.
Второ, вие като преподавател, попадате в положение на ” конфликт на интереси”, подкрепяйки „стачка”, където едно от „искаме...” е повече ваканция, т.е. вие искате да не работите, а някой да ви плаща. Това изобщо не е демократично, Грънчаров!
Трето, достатъчно са „орязани” количеството предмети и времето за учение, че да се иска още... Напротив, аз като родител искам моите деца да са в училище колкото се може повече, да учат чужди „езици” повече, да се учат на занаяти, така че като излезе от средното училище, веднага да има възможност да си вади хляба, а не да пуши, пие, да се плези и да играе само кючек.
Аз не искам когато детето ми завърши средно образование да търся отново преподаватели и да плащам за частни уроци допълнителни суми... Идете малко на „Запад” и вижте как се учи там в „добрите” училища и ще видите, че много не се различават от образователната система, която България имаше по-времето на соца. Защото тогава ние наистина имахме образование, с изключение на предметите свързани с „История на БКП и марксизма”.
И на Запад има администратори, има униформи, особенно в елитните училища, скъсват им времето на учениците от домашни, и ако нея е направил го наказват да не ходи на училище за 2 до 5 дена... така той „изпуска” материал, който после трябва да навакса... Ако не - поправителен изпит!
При пушене или, не дай си Боже, пиене, викат полиция, и му се намалява поведението... иди и виж, Грънчаров, и след това прави и подкрепяй стачки. Аз искам моето дете да има занаят като завършва, а не да е „отявлен демократ”... на демокрация аз ще го науча! Това не е твоя работа. Ти си учител и си длъжен, длъжен, длъжен да учиш децата как да си вадят хляба по съответната специалност, която учат, да създадеш „програмата” така, че детето като завърши да е изграден специалист, а не аз наново да започвам да го уча...
Написа: Анонимен
(Забележка: Позволих си само да оправя правописа и пунктуацията на тоя защитник на социалисто-комунистическото образование, което, явно, независимо от "огромните си предимства" и от "великите си постижения", изобщо не е успяло поне да го ограмоти, камо ли пък да го направи личност. А що се отнася до "масивния златен пръстен с огромен скъпоценен камък" и златната верижка, които наистина нося на дясната си ръка, съм длъжен да донеса до сведението на негодуващия таваришч комуноид, че този пръстен ми е останал в наследство от времената, в които комунистите все още не са успели да окрадат до шушка целокупната българска природопопулация.
Видно е, че комунисто-комуноидите продължават все още да се вдъхновяват главно от мисълта за жестока разправа с враговете си, като, разбира се, ако той лично би могъл да участва в убиването ми, първото, което би направил след като бездиханното ми тяло падне на земята, е, естествено, да свали пръстена и верижката от ръката ми и да си ги сложи в джоба. Разбойническата природа на комунистите тук е илюстрирана по един превъзходен начин, за което лично изказвам благодарност на другаря комуноид - заради искреността му, заради това, че не се е посвенил да покаже най-съкровената си същина.)
Най-жалкото е, че зад тези "искаме..." застава Грънчаров, който иначе има претенцията на философ и преподавател. Като такъв в случая попада в графата "конфликт на интереси", при положение, че иска и той повече ваканция, за да си стои в къщи и да не ходи на работа - и за това да му се плаща. Но в България все още няма закон за това (Доган го оправдаха).
Друг голям парадокс в Грънчаров е наличието на големият "масиран" с тъмен камък златен пръстен на дясната ръка и особенно изразената "златна" верижка, показващи едно "достойно" благосъстояние и то пред ученици в техникум по електротехника. И то в България. Но сигурно и Платон, неговият "кумир-философ", така е правил.
Следващ, много важен момент е как така едно време ние учехме по 6 дена в седмицата, по 6 учебни часа на ден, които бяха по 45 мин., пишехме "домашни", които преподавателят "проверяваше" поименно, носейки ги в къщи, и бяхме кадърни ученици, а сега "нашите деца", подкрепени от философи-псевдодемократи, знаят само думата "искаме...", "дайте ни", искаме повече "свобода"... При положение, че света става все по-динамичен и изисква все по-добри специалисти, за което се иска повече и по-качествено "учене" и знание на чужди "езици".
При съкратените програми, които се "случиха" последните години, напротив, ние родителите трябва да се "борим" за по-голяма заетост на нашите деца в училище, да учат занаяти и как да си вадят хляба, да излизат с готови умения да работят "нещо", а не ваканции, пушене на цигари, пиене на бира, плезене пред камерите, играене на кючеци. Може да се борим за повече и по-добра материална база, но не за ваканции...
Ако от мен зависеше и униформите щях да върна обратно, всяко училище със своя униформа, както е в демократичният свят, всички елитни училища имат свое "лице" и карат ученика и преподавателя да са горди, че са част от тази "институция", наречена средно училище. Едно време ние излизахме от средното училище, кой шлосер, кой стругар, кой професионален шофьор, шивачи и т.н. Сега излизат "лумпени", пълни с "демокрация", но повечето са за "операция в Швейцария", демек нищо не могат да правят като занаят.
И за това са виновни основно и само учителите, които подготвят едно "некадърно" поколение и след това под формата на частни уроци, срещу още пари от родителят, те "започват" да подготвят децата за "нещо си"...
Срамота, Грънчаров, срамота!
Грънчаров, първо, не е „почтенно” един философ да носи масивен златен пръстен с масивен „тъмен” камък, плюс златна верижка и всичко това на дясната ръка, с която най-много ръкомахате. Вие сте преподавател в средно училище, а не „мафиот”. Предполагам, че ви е останало от подготовката ви като марксист-философ в СССР.
Второ, вие като преподавател, попадате в положение на ” конфликт на интереси”, подкрепяйки „стачка”, където едно от „искаме...” е повече ваканция, т.е. вие искате да не работите, а някой да ви плаща. Това изобщо не е демократично, Грънчаров!
Трето, достатъчно са „орязани” количеството предмети и времето за учение, че да се иска още... Напротив, аз като родител искам моите деца да са в училище колкото се може повече, да учат чужди „езици” повече, да се учат на занаяти, така че като излезе от средното училище, веднага да има възможност да си вади хляба, а не да пуши, пие, да се плези и да играе само кючек.
Аз не искам когато детето ми завърши средно образование да търся отново преподаватели и да плащам за частни уроци допълнителни суми... Идете малко на „Запад” и вижте как се учи там в „добрите” училища и ще видите, че много не се различават от образователната система, която България имаше по-времето на соца. Защото тогава ние наистина имахме образование, с изключение на предметите свързани с „История на БКП и марксизма”.
И на Запад има администратори, има униформи, особенно в елитните училища, скъсват им времето на учениците от домашни, и ако нея е направил го наказват да не ходи на училище за 2 до 5 дена... така той „изпуска” материал, който после трябва да навакса... Ако не - поправителен изпит!
При пушене или, не дай си Боже, пиене, викат полиция, и му се намалява поведението... иди и виж, Грънчаров, и след това прави и подкрепяй стачки. Аз искам моето дете да има занаят като завършва, а не да е „отявлен демократ”... на демокрация аз ще го науча! Това не е твоя работа. Ти си учител и си длъжен, длъжен, длъжен да учиш децата как да си вадят хляба по съответната специалност, която учат, да създадеш „програмата” така, че детето като завърши да е изграден специалист, а не аз наново да започвам да го уча...
Написа: Анонимен
(Забележка: Позволих си само да оправя правописа и пунктуацията на тоя защитник на социалисто-комунистическото образование, което, явно, независимо от "огромните си предимства" и от "великите си постижения", изобщо не е успяло поне да го ограмоти, камо ли пък да го направи личност. А що се отнася до "масивния златен пръстен с огромен скъпоценен камък" и златната верижка, които наистина нося на дясната си ръка, съм длъжен да донеса до сведението на негодуващия таваришч комуноид, че този пръстен ми е останал в наследство от времената, в които комунистите все още не са успели да окрадат до шушка целокупната българска природопопулация.
Видно е, че комунисто-комуноидите продължават все още да се вдъхновяват главно от мисълта за жестока разправа с враговете си, като, разбира се, ако той лично би могъл да участва в убиването ми, първото, което би направил след като бездиханното ми тяло падне на земята, е, естествено, да свали пръстена и верижката от ръката ми и да си ги сложи в джоба. Разбойническата природа на комунистите тук е илюстрирана по един превъзходен начин, за което лично изказвам благодарност на другаря комуноид - заради искреността му, заради това, че не се е посвенил да покаже най-съкровената си същина.)
Няма коментари:
Публикуване на коментар