Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 18 март 2011 г.

Списание ИДЕИ стъпи вече и на американския континент!

Преди време писах - виж Отклик на зова за идеализъм, красота и духовност - че една българка от Торонто, Канада, Елена Д., си поръча списание ИДЕИ, а също и че подпомогна излизането на новата му книжка със 100 лева. Аз й изпратих по пощата списанията, а ето че днес намирам в имейла си следното съобщение:

Мили приятелю, Ангеле, получих списанията! Страхотно съм щастлива, дойдоха снощи; С. успял с неговия паспорт да ги вземе от пощата докато още съм била на работа.

Благодарност и до скоро, приятен week-end. Тичам на работа!


Отвърнах на това съобщение със следните думи:

Здравей, Елена, скъпа приятелко,

Много съм радостен, че списанията са пристигнали! Ти ще разбереш, че сега са пристигнали 6 книжки - един комплект и половина, т.е. от втория комплект липсват 3 и 4 книжка. Така е, защото двата комплекта надхвърлиха лимитираната тежест. Аз прецених, че оставащите (ОЩЕ >>>>>)

Няма коментари: