Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 7 януари 2012 г.

Диалог между автор и читател: що е свобода?

Получих тия дни писмо с въпроси към мен, които, убеден съм, могат да бъдат интересни и за други хора; би могло да се получи, ако се включат и други хора, една интересна дискусия по тия така важни проблеми, към която призовавам; ето писмото с въпросите, а пък по-долу можете да прочетете и моите отговори:

Здравейте, имам въпроси към Вас. Ако желаете, може да ми отговорите.

Започнах да чета книгата Ви "Универсумът на свободата" и тъй като мен много ме вълнуват тези вечни философски въпроси като Свобода, Справедливост, Живот и т.н., ще ми бъде интересно да поразмишлявам заедно с един истински философ и психолог като Вас. Искам да Ви попитам:

Вие мислите ли, че днешният Човек има Свобода?
И кой може да има пълна Свобода?
Кои неща ограничават Свободата на Човека?


Това са първите ми въпроси. Разбира се, ако имате желание, може да ми отговорите.

А ето сега и моите отговори на така поставените интересни въпроси: (ОЩЕ >>>)


Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!

(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: