Ето какво била благоволила да каже директорката на Хуманитарната гимназия в Пловдив Соня Киркова, да, тази същата, дето уволни любимият на учениците учител по английски (по нашумелия случай "Харлем шейк"); вижте какви "мъдри" администратори си имаме в българските училища, вижте какви гениални мисли изказват те:
“Като учител Данев е добър, но е слаб педагог!”
Сфащате ли каква мъдра мисъл е казала тая Киркова, пожизнената директорка на това училище? За която злите езици говорят, че цялата й кариера се свежда до постоянно стоене на административни постове в образованието по една-единствена причина: че съвсем не става за учителка.
И точно такива, дето сами не стават за учители, са сложени у нас за началници на учителите, та да решават кой става и кой не става за учител, сиреч, да колят и да бесят в сферата на образованието! У нас, знайно е, всичко е точно както не трябва да бъде, наопаки на всяка логика и на всеки разум. Сами си правете изводите до какво води това... (ОЩЕ >>>)
Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост! (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)
2 коментара:
данев поне учениците го обичат и уважават..дано и грънчаров да не препознава себе си в учителя данев защото при него не е така
Има противоречиви мнения по случая, но според мен и Данев и Киркова са за уволнение. Всъщност учителя до голяма степен е продукт на образованието в България, връзкар и най-вероятно протеже на другарката К. Иначе не би влязъл да работи в това училище, ако няма връзки с партията. И като всяко богаташко отроче има достатъчно самочувствие, самовлюбеност и безотговорност. Вярно, заможните родители са плащали добре извънредно за ограмотяването му и в крайна сметка е получил високо ниво езикова култура, това трябва да се признае. Това подвежда родителите. В подготвителните класове, осмокласниците винаги и лесно се влюбват в преподавателя си по езика. От тях не може да се очаква съвсем обективна оценка, лесно са се подвели от приятелското му отношение. Но моралът на учителя трябва да е безупречен, защо родителите не искат да видят това, питам се аз, Това че в цялата ни страна е позволено да се шири простотия,не е причина да оправдаваме съзнателната или несъзнателната липса на загриженост какви ги вършат учениците на двора на училището. Ако приятелят им учител бе им казал, че прекаляват, всичко щеше да е ок. Най-вероятно не е забелязал някои грозни пошли подробности, поради което,щом не осъзнава вина....не е за учител! Тук вече Директорът решава, според цялостния облик на личността му-дали има шанс да се озапти малко палавия учител, дали разбира че децата търсят примери за подражание и отговорността му е голяма, дали в случая ползата от добрата му работа по английски трябва да натежи над една или повече фриволности. Решава директора, но ако е на място. Ако беше на място, щеше да се накара на Данев за това че в желанието си да е близък с учениците не съблюдава и не забелязва всичко,щеше да влезе в класа и да обясни човешки на децата къде бъркат, да изпрати педагога да говори с двете страни- учител и ученици за неписаните правила на етиката и естетиката. Но да се ентусиазира и без педагогически съвет да пристъпи към уволнение, като инсценира че министерствито го искало чрез факс,и да се прави на безупречен директор, когато пред училището родители и ученици скандират оставка, да си позволява психически тормоз над ученици... Явно иска да се отърве от Данев, който не е бил послушен, а и завистници останалите учители по английски имат са дали своето особено мнение за добрия успех на Данев по английски... Е от такъв директор нямаме нужда, той е по вреден от Данев и градът го знае, прогонените от нея учители, тормозените от нея, гонените от директорската стая родители.. Как доброто училище става бащиния на някого, защо става така? Нека отговорят пред разследващите любимитена директора 61 от този пед. колектив,за когото времето е спряло и за когото само паричките са важни..
Публикуване на коментар