Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 18 април 2013 г.

Скъпи приятели, мои колеги и ученици, моля за извинение че ми се налага да ви занимавам с един пренеприятен личен проблем

Скъпи приятели, мои колеги и ученици, бивши, настоящи и, да се надяваме, бъдещи; става дума за приятелството, нещо толкова драгоценно, може би най-драгоценното в този наш земен живот (ако успея да ви спечеля някой ден, дано!)

От няколко дни поради тежки здравословни проблеми не бях в състояние да вляза в блога си или да напиша поне няколко думи. Слава Богу, вече мога да сторя това, ето, ще напиша няколко думи тази вечер понеже наистина няма сили напиша повече.

Намирам се в момента на последния етаж на Хирургиите на Пещерско шосе в Пловдив. Днес ми беше извършена успешна операция, слава Богу, на Бога благодаря най-вече, защото Негова е волята и благодатта за всичко; благодаря много на лекарския екип, сестрите, целия персонал; скоро ще благодаря на всички поименно.

Сега-засега толкова. Нямам сили да пиша повече. Лаптопът ми е малък и неудобен за писане. Пък аз бъркам буквите още съм под влияние на упойките). Дано един ден наново се науча да пиша правилно. Е, и да не се науча няма да е кой знае колко голяма загубата...

Но държа да кажа нещо непременно: най-важно на този свят е да сме истински добри! Няма по-скъпо нещо от добротата на душата. Спирам с това.

П.П. 1 Заболяването ми е такова, че най-вероятно тази учебна години повече няма да ходя на работа, няма да "преподавам". Имам обаче една идея, която ми се яви в тази връзка: ще ми се ходатайствам пред преподавателите и администрацията учениците ми да получат възможно най-великодушни и високи оценки за тази учебна година, не по-малки от 5-ца, но не по-големи от 6-ца. Причината е: осъзнах, че учениците ми са прекрасни, а пък аз до днес често, е, не чак толкова де, но често бях лош, зъл, а не трябва да е така... да не се повтарям повече, казах главното.

П.П.2 Моля някой ат Фейсбук-приятелите ми да даде гласност на тази информация и във Фейсбук, аз нямам тази възможност...

9 коментара:

Анонимен каза...

Какво ви е, Грънчаров? Ще се оправите ли?

Ангел Грънчаров каза...

Зависи в какъв смисъл разбирате думата "оправяне" :-) За здравословно оправяне работите са ръцете на лекарите - и в Божиите ръже. Ако пък нещичко зависи в това отношение и от мен, ще сторя каквото мога...

Ангел Грънчаров каза...

Операцията беше тежка... каква именно ще пиша, живот и здраве да е, скоро - ако изобщо си струва да се пише за такива "прекалено лични неща", заради които съм омръзнал комай на всички, а не бива...

Ангел Грънчаров каза...

Благодаря, прочее, за въпроса!

Ангел Грънчаров каза...

Хиляди извинения: получава се двусмислица, не става дума за контузия при транспортен инцидент! Трудно е да се обясни, има публикация преди време, която ако се изчете за здравните ми проблеми, ще се схване посоката на проблема, но тепърва, живот и здраве да е, трябва да се пише повече, а сега нямам сили. Ако аз нямам възможност да сторя сам това, да се надяваме ще го стори моят син. Всичко след мен остава на сина ми, не му оставям кой знае какво, но на първо място сред моите скъпоценности е короната на моята "медийна империя"! :-)

Bacho Кольо каза...

Лекувай се! Оздравявай!

Анонимен каза...

И от мен сърдечни пожелания за оздравяване!!

Тотю

Ангел Грънчаров каза...

Мерси, човече! Франгменти от нашия диспут (дискусия) за Бога излезе в новата книжка на сп. ИДЕИ. Имаш авторски екземпляр. Пиши ми на имейла, но ще се издължа когато съм в състояние. Това се отнася и за абонатите... още малко търпение и ще имате книжките си!

Анонимен каза...

За бог сме на различни мнения, за политиката в България - на едни и същи. :)