Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 19 април 2015 г.

Интересен експеримент: философ да се захване с политика, и то съвсем сериозно, и то следвайки един необичаен път, подход или план



Мама му стара, думите "партия" и "пари" сякаш имат един и същ корен (шегувам се, знам, че едната дума има латински корен, че звуковото съвпадение "това "пар...", е чиста случайност!), да, обаче излиза (според най-мъдрият мислител, какъвто е самият език!), че без пари в никаква партия не можеш да прогресираш, от една страна; и това е свързано с моята идея да ставам политик (и се намериха хора, които ми казаха, че е безперспективна тази идея, щото съм бил нямал пари!).

От друга страна обаче знаем, че се тикат в политиката разни въшльовци, чиято идея е само една: да се облажат от политиката, да направят пари от нея, да се натикат "у елито", "сред звездите" - и точно по този начин мнозина, бидейки първоначално едно нищо, станаха в един момент "велики политици" (да не изброявам имена, щото ще вземат да ме съдят, пък само това ми липсва в този тежък момент от живота ми!).

Е, аз обаче решавам да разбия този модел и ето, заявявам, че тръгвам да влизам в политиката, воден от напълно честни, идеални, нравствени подбуди: да докажа, че у нас може да има автентична политика на съвършено чисти нравствени основи! Какъв ми е планът да успея да стана честен политик - такова животно, именно "нравствен политик", твърдят, "у нас немало"! - ще се разбере скоро; поемам да правя един експеримент, на който ще давам пълна публичност в блога си и в телевизионното предаване по ПО-тв, което водя вече няколко месеца, именно предаването "На Агората с философа Ангел Грънчаров".

Експериментът ми включва и такъв един момент, именно философ да се захване с политика, и то съвсем сериозно, и то следвайки един необичаен път, подход или план, както искайте го наречете. Знам, у нас има философи с участие в политиката, примерно прецедент истински философ да се занимава с политика е Калин Янакиев, той има известно участие в политиката; ако не броим Желев, Доган и още неколцина други, стига да допуснем, че тия последните играчи изобщо могат да бъдат смятани за философи. Е, ще опитам и аз, но по съвършено друг път. Нищо не ми пречи да опитам...

А как по-точно възнамерявам да постъпя е отделна работа, то ще се разбере съвсем скоро...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

1 коментар:

Анонимен каза...

Нищо няма да стане от теб Грънчаров аз ти казах иди се цани за метач на улицата там може и да се справиш.....