На сайта на ОМГ "Акад. Попов" се появи най-сетне съобщение за резултатите от "конкурса" за назначаване на учител по философия. Интересното е, че в него документално пише, че "Протоколът" е подписан днес, на 31 август, понеделник, което значи, че комисията е заседавала цели три дни (!!!), включително и уикенда, за да вземе това свое толкова трудно, направо соломоновско решение, с което елиминира моята кандидатура. Понеже първоначално резултатите трябваше да излязат още в петък в късния следобед. Г-н Старибратов, директорът, вчера в неделя ме извести, че решението било взето, просто не било публикувано по технически причини, но ето сега се получава, че протоколът е подписан едва днес, понеделник. Доста интересна история се завързва. Ще продължим да я следим...
Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост! (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)
6 коментара:
Ангеле,
Кой е издал заповед за назначаване на директора за председател на комисията? Ако тази заповед е издадена от директора, как директорът назначава сам себе си за председател? На подобни куриозни случаи съм бил свидетел.
Райчо Радев
Директорът явно сам себе си е назначил за председател на комисията. Презумпцията е, че директорът може всичко. Даже и подобно на барон Мюнхаузен да изтегли самия себе си от блатото, което сам е сътворил...
Пише:"Днес 31.08.2015 г. се изготви настоящият протокол подписан от комисия в състав..." и "Допускат до повторно интервю, поради еднакъв брой точки..." Това поражда няколко въпроса:
1.Какво означава "изготви" и кой, в присъствието на кого и при какви условия го "изготви"?
2.Заседавала ли е комисията, кога и в какъв състав е заседавала, обсъдила ли е кандидатурите, имало ли е дебати?
3.Кога е подписан този протокол - в момента на "изготвянето", след "изготвянето" или преди "изготвянето", а може би е имало чернова, която е била подписана преди "изготвянето" на протокола?
4.От колко души се състои комисията - 4 или 5?
5.Колко "пом. директор УВД" СА или Е участвал/и/ в комисията? Зощо не са изписани на отделен ред име и длъжност на всеки, който е в състава на комисията?
6.Какво означава "събеседване с кандидатите по учебна дисциплина"? Става дума за учебен предмет, за учебен цикъл или за учебна дисциплина на субектите в учебния процес?
7.Обявен ли е предварително писмен регламент, правила или нещо подобно, включващ и "повторно интервю" и подписван ли е този регламент... от кандидатите, че са запознати с него?
8.Само един или няколко са кандидатите, недопуснати до "повторно интервю"?
9.В кой документ е записано, че ще се използват точки в работата на комисията?
10.Определено ли е някъде /в документ/ по какви критерии, по какъв ред и на какъв носител ще се посочват точките от интервюто?
11.Всеки член на комисията или чрез гласуване в комисията са определени точките?
12.Придружават ли протокола документите по точкуването - кой от кандидатите с какъв брой точки е оценен и за какви качества?
Вероятно ще възникнат и други въпроси, защото този протокол е синтез от смисли и като в лайбницова монада се съдържат принципи, норми, подходи, правила-писани и неписани, отношения и взаимодействия и др.п. на реалностите в системата ОБРАЗОВАНИЕ.
Райчо Радев
Доста лъжи станаха:
1. щели да назначават за 6 месеца пробен период, а го назначиха на постоянно място;
2.след дискусия с кандидатите, а ги държат по 3 мин.;
3. в петък взето решение, а протокола е от понеделник;
4.В петък щели да обявят резултат, а го обявиха в понеделник?!
Maria Vassileva
Точно така, много лъжи. Глупава работа. Важното е че се доказа, че изобщо не мислят за интереса на учениците, за качеството на тяхното образование. И това, отбележете, е в едно "образцово" училище, давате ли си сметка какво правят феодалните деспоти, директорите, в необразцовите?! Системата е така устроена, че коренните интереси на учениците последната грижа на директорите. Истински важните неща не вълнуват никой. Ето, тия другари демонстрираха по най-убедителен начин верността на тази моя теза, която съм развил в книгите си за образованието. Мен ме интересува дали някой от тия хора все пак го е срам поне малко. За да си отговоря на този въпрос ще напиша едно писъмце на директора Старибратов.
Публикуване на коментар