четвъртък, 13 април 2017 г.

Молба за съдействие и помощ по интересуващ ме съдбовно важен за мен въпрос


Имам една молба към всички, много е важно за мен, моля да ми помогнете ако имате информация по интересуващия ме и съдбовно важен за мен въпрос:

Искам да ви попитам за следното: познавате ли добър адвокат по трудово-правни дела? Налага ми се да търся такъв адвокат понеже адвокатите, с които се консултирах до момента, не желаят да се заемат с моето дело (за уволнението ми от длъжността учител по философия и гражданско образование от ПГЕЕ в Пловдив - по одиозния член 328, ал. 1, т. 5, именно "пълен некадърник", "абсолютна липса на качества да бъде учител", "изцяло негоден за системата" и пр.,). Като ме уволни по този параграф самозабравилата се директорка фактически ме лиши от преподавателски права. Казусът според адвокатите, до които се допитах до този момент, бил много труден, неприятен, директорката, която ме опраска, била "мотивирала чудесно" заповедта си за опраскване, имала "солидни писмени доказателства", а именно купища съчинени от самата нея "констативни протоколи" от нейни проверки на моите часове, "жалби" от "възмутения и стоящ изцяло зад непогрешимата си директорка колектив", също от "недоволни родители", от "разгневени ученици", явяващи се противници на моя "изцяло неправилен подход", разминаващ се с "единствено-правилния типов начин" на преподаване от страна на учителя, там тя е посочила и други какви ли не компромати, зер, фабриката за компромати под нейно ръководство наистина работеше без почивен ден година и три месеца (след възстановяването ми на работа в ПГЕЕ от Върховния Касационен съд през януари 2017 г., той отмени заповедта за предишното ми уволнение, извършено по абсолютно същия параграф през 2014 г.!)!

Та затова търся адвокат, който не се плаши от борбата в съда по доказването на една изцяло лъжлива заповед за уволнение (в тази скандална заповед-шедьовър всичко е лъжа, даже и датата на издаването й е лъжлива!), та значи търся адвокат, който има пиетет към истината, вълнуват го по-надълбоко неща като право, справедливост, законност, има при това някакви познания за тежката ситуация в българското образование, в нашите училища, също така може да разбере моя по-различен, новаторски преподавателски подход и т.н.

Ако познавате такъв адвокат с подобни качества и наклонности, ще Ви бъда благодарен да ми дадете неговите координати.

Предварително Ви благодаря за евентуално участие и съдействие!

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" - т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински - Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

8 коментара:

Рамон Меркадер каза...

Грънчаров, вижте сега:
чл. 328, ал.1, т.5 гласи:
Работодателят може да прекрати трудовия договор, като отправи писмено предизвестие до работника или служителя в сроковете по чл. 326, ал. 2 в следните случаи:
...
5. при липса на качества на работника или служителя за ефективно изпълнение на работата;

Разбирате ли? Вие имате качества, но за селски даскал или най-вече за пъдар, там говедата да пасете. Т`ва, че при комунизма вместо за говедарче държавата се е излъгала да ви изучи за философ не ви прави философ.
Тия приказки за пълния некадърник, негоден за учител и др. ви простотии са си ваше изобретение, вие си ги употреблявате, тях ги няма в Кодекса и вероятно и директорката не ги е употребила в заповедта си. Малко така се получава гузен негонен бяга, вас ви уволняват за недостиг на качества, а вие веднага - "пълен некадърник".
Горе главата и успехи в пасането на говеда!

Ангел Грънчаров каза...

В устата на злобен комунистически дебил като тоя въпросния урод (дето се мъчи да се прави на интересен по-горе) горните тъй сърдечни думи думи за мен са най-висок комплимент :-) Те са нещо като симфония или апологетично стихотворение, писани специално за мен от велики майстори на музиката или на поезията :-)

Анонимен каза...

Рамон Меркадер е всъщност прав.

Анонимен каза...

АIG, големи дивотгии пише първиo, а? Тва е некакъв овчар, то тва има y BG, ok? Той чака комунистите, за да коли и беси всеки който го нервира, че е по-умен от него. Ма ние такива не ги ли знаем от 1944 досега, а?... Това и да го застреляш не изплаща цената на куршума наисTина, как да обясниш на комунистически въшльо че е боклук (турска дума) без цена... Все едно конски тор, да ме прощава БСП и всичките й стратези... Абе Ал Капоне Лилов като умря що не чувам червените серсеми (турска дума) дори да го споменават? Но това е, те са канибали, изяждат се едни други докато са живи, а после добре дошли в ада, мушмороци безмозъчни...Do you know the name of Jesus?...

Анонимен каза...

Този гаден, силно пършив и изкукуригал анонимен лъжльо ме предизвиква да му кажа следното:
Рамончо ли си, или рапончо меркандер все тая!Анонимстващият миманс-играч тук!
В т.5 пише: липса на качества бе, чадо лъливо!Не твоето: недостиг на качества! Схващаш ли не тънката, а фундаменталната разлика, хлопащи възмутително лъжец!Между липса и недостиг!
Липса на качества е равносилно смислово на пълен некадърник!Лъжещо гадно и гадорийско мрачно нищожество!
Ефектът конкретно и индивидуално от работата на всеки учител в системата на държавното образование е невъзможно да се оцени истинно и точно, първо методически! Защото този ефект - съзнателната, зряла, разумееща, умна, умееща, знаеща и можеща да си прилага ефективно качествата в живота личност - е изместен във времето!Надявам се да ти е ясно защо.
Нека го приравня и приведа грубо количествено този ефект парично, с брутния продукт на страната!Който би бил доста точна оценка за ефективността и на образователната й система!Основна част от която ефективност би следвало да е следствие работата на учителите, но уви, това не е така!Защото те са в СИСТЕМАТА на образованието!И далеч не са, второ уви, най-главната и основната й част!По силата на същата силно бюрократично-чиновническа система, която ги третира, като бурмички и винтчета, като безгласни изпълнители на държавните, значи на системата изискванията!А щом е така...лъжливи и все още неизвестно ми, но силно подозиращо!:-)-защо анонимен рамон меркадер, винаги анонимността се свързва с тайната, а последната - с лошото, със злото, със силите на мрака, а не със светлите сили!...щом е така, сещаш ли се истинната оценка на учителя в общност, но не и на Учителя Грънчаров в частност! за ефективността на дейността му в прословутия, силно спорен и оспорван в случая чл. 328, ал. 1, т. 5 от Кодекса на труда!, всъщност и трето, чия е?!Дали неговата истинна, или е на СИСТЕМАТА?!И второ, сещаш ли се, имаш ли си понятие гнидо лъжлива, игриво-пиклива, тайно-лайняна!, а значи и комунистично-тоталитарна, малоумна, и ретроградна...тя, неговата - истинната, каква е, и каква е на системата!? И четвърто, съдът, т.е. безпристрастният страничен наблюдател - на изцяло неотносимите, към този спор документи на системния представител ли ще вярва и ще ги кредитира, като относими и истинно оценъчни качествата ли, или ефективността дейността на Учителя Грънчаров за и в неговата работа!
Или ще кредитира дипломата му за висше образование и неговия метод и стил на преподаване, съобразен със световните практики, технологии и новости, описани в блога му и в неговите книги за реформа на СИСТЕМАТА, на образованието у нас! Която, дебело подчертавам, е с очевидно и доказано ниска ефективност в сравнение със системите в останалите страни от Европейския съюз, точно, защото страната ни е последна в класацията по доходи и просперитет в него.

2017.04.13г. Владимир Петков-Трашов

Анонимен каза...

Този гаден, силно пършив и изкукуригал анонимен лъжльо ме предизвиква да му кажа следното:
Рамончо ли си, или рапончо меркандер все тая!Анонимстващият миманс-играч тук!
В т.5 пише: липса на качества бе, чадо лъливо!Не твоето: недостиг на качества! Схващаш ли не тънката, а фундаменталната разлика, хлопащи възмутително лъжец!Между липса и недостиг!
Липса на качества е равносилно смислово на пълен некадърник!Лъжещо гадно и гадорийско мрачно нищожество!
Ефектът конкретно и индивидуално от работата на всеки учител в системата на държавното образование е невъзможно да се оцени истинно и точно, първо методически! Защото този ефект - съзнателната, зряла, разумееща, умна, умееща, знаеща и можеща да си прилага ефективно качествата в живота личност - е изместен във времето!Надявам се да ти е ясно защо.
Нека го приравня и приведа грубо количествено този ефект парично, с брутния продукт на страната!Който би бил доста точна оценка за ефективността и на образователната й система!Основна част от която ефективност би следвало да е следствие работата на учителите, но уви, това не е така!Защото те са в СИСТЕМАТА на образованието!И далеч не са, второ уви, най-главната и основната й част!По силата на същата силно бюрократично-чиновническа система, която ги третира, като бурмички и винтчета, като безгласни изпълнители на държавните, значи на системата изискванията!А щом е така...лъжливи и все още неизвестно ми, но силно подозиращо!:-)-защо анонимен рамон меркадер, винаги анонимността се свързва с тайната, а последната - с лошото, със злото, със силите на мрака, а не със светлите сили!...щом е така, сещаш ли се истинната оценка на учителя в общност, но не и на Учителя Грънчаров в частност! за ефективността на дейността му в прословутия, силно спорен и оспорван в случая чл. 328, ал. 1, т. 5 от Кодекса на труда!, всъщност и трето, чия е?!Дали неговата истинна, или е на СИСТЕМАТА?!И четвърто, сещаш ли се, имаш ли си понятие гнидо лъжлива, игриво-пиклива, тайно-лайняна!, а значи и комунистично-тоталитарна, малоумна, и ретроградна...тя, неговата - истинната, каква е, и каква е на системата!? А пето, съдът, т.е. безпристрастният страничен наблюдател - на изцяло не относимите, към този спор документи на системния представител ли ще вярва и ще ги кредитира, като относими и истинно оценъчни качествата ли, или ефективността дейността на Учителя Грънчаров за и в неговата работа!
Или ще кредитира дипломата му за висше образование и неговия метод и стил на преподаване, съобразен със световните практики, технологии и новости, описани в блога му и в неговите книги за реформа на СИСТЕМАТА, на образованието у нас! Която, дебело подчертавам, е с очевидно и доказано ниска ефективност в сравнение със системите в останалите страни от Европейския съюз, точно, защото страната ни е последна в класацията по доходи и просперитет в него.

2017.04.13г. Владимир Петков-Трашов

Рамон Меркадер каза...

Кого наричаш дебил ти бе, тъпунгер смотан?
Искаш ли да дойда в Пловдив да ти пръсна манерката пред умрялата селска гимназия, дето не можеш дори там да се пласираш за селски даскал, дееба и тъпунгера миризлив?

Ангел Грънчаров каза...

Дебил, ама комунистически: сиреч, готов да убива...