Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 26 февруари 2018 г.

Нови идиотщини: учителка от "ТЕТ-Ленин" била "видяла" бившия учител "Граничаров" да рови в кофите за боклук и жадно да яде намереното в тях съедобно съдържание!



Под публикацията със заглавие Нови, при това съвсем сюреалистични щрихи към идиотския дебат, който водим около не по-малко абсурдистката пловдивска ПГЕЕ се появиха крайно интересни, не по-малко сюреалистични коментари, които добре илюстрират състоянието на тежка нравствена развала в това училище; ето един най-изразителен пример в това отношение от споменатия "дебат", с извинение:

Настояща учителка в тета каза: Аз лично видях бившия учител Граничаров да рови в кошчетата за боклук близо до тета и жадно да яде намереното в тях съедобно съдържание. Ако се налага съм готова да свидетелствам това обстоятелство дори и в съда. В нашето училище никой не го е страх от госпожа Анастасова защото всички просто я уважаваме.

Настояща учителка в тета

Иванка Топалова-Асса каза: Госпожо настояща учителка, уважаваща госпожа Анастасова и готова да потвърди пред съда какво е видяла. Аз съм бивша учителка в продължение на 25 години в това училище, което вие наричате „ВАШЕ“, а предполагам от страх не се легитимирате. Искам да ви разкажа случай от последно време, който видях как един сравнително добре облечен човек се мъчеше да достигне в кофата за смет голямо количество вишни. Естествено отидох да му помогна и разбрах, че е бивш пенсиониран учител-инженер от софийско професионално училище. Трябва да ви призная, че после 3 дни не можех да ям спокойно и ми горчеше в гърлото. В никакъв случай не бих се гордяла, че съм свидетелка на такава картина, и още по-малко бих споменала името на този бивш учител.

А вие не само се гордеете, а бихте свидетелствала в съда!

БОЖЕ, В КАКВИ РЪЦЕ ПОПАДНАХА УЧЕНИЦИТЕ НА ТОВА УЧИЛИЩЕ, КОЕТО ПРЕДИ ГОДИНИ, КОГАТО БЯХ АЗ ТАМ, БЕШЕ ЕЛИТНО!

Иванка Топалова-Асса

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" (т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински) Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

18 коментара:

Анонимен каза...

Господин Грънчаров, пак съм аз, учителят по БЕЛ от София - Найден Георгиев.
Тези дни ме мъчиха някои въпроси. На първо място - от какво се издържате?
Не вярвам предаването Ви по ПО ТВ и пенсията Ви да са Ви достатъчни. Кажете смело.
Защо плюете СССР и днешна Русия? Вие сте техен кадър. Съветски възпитаник. От Питер. Да не би някоя Наташа да Ви е изоставила в годините на зрелия социализъм?
Защо смятате всички за "комуноиди"? Нима младото поколение са комунисти? Аз, като учител, мога да Ви кажа, че младото поколение е всичко друго, но не и комунистическо. Нероятно Вие и Вашата изкривена през Петербургско-Наташкината призма гледна точка не приемат различно мнение.
Като учител и професионалист, не знам дали бих успял да издържа на обстановката с колега като Вас. Вие сте негоден за учителската професия. И не пробутвайте книгите си на бедните деца. И без това са оскотели от усровията сега. Наричайте ги комунисти, защото не Ви издържат.
С касво Вие и Вашите каузи, непозволени и арогантни протести и котки са по-полезни на обществото? Огледайте се. Няма да премахнете лошия имидж, който сам сте си създали само чрез баба Марийка. Монолозите Ви в ПО ТВ само потвърждават опасенията на много хора - Вие сте опасен както за обществото, така и за себе си.
Децата Ви горди ли са с Вас?
Помислете какъв сте Вие, какви са били Вашите родители и как сте се озовали в Санкт Петербург (тогава Ленинград), преди да ги наречете комунисти. Не пробутвайте версиите си, че сте бил отличник. Всеки знае, че това не е така.
Пожелавам Ви лека вечер, другарю Грънчаров! :)

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч "Найден Геров" - пардон, "Георгиев"! - повечето въпроси, които са Ви терзаели, Вас лично не Ви засягат, тъй че продължавайте да се терзаете. Комуноид е тъкмо човекът, който сам няма личност, на за сметка на това обича да си навира носа в чуждите работи, в работите, които не го засягат. Не наричам всички хора комуноиди, а само тия, които наистина са комуноиди. Вий, комуноидите, се отличавате с това, че много лъжете, за вас всичко е тъкмо наопаки, на истината казвате, че е лъжа, а за лъжата - че е истина.

И тъ, тавариш комуноид, на въпросите, които не Ви касаят Вас лично, нема да Ви отговарям, продължавайте да си се терзаете от нездраво любопитство. Та да Ви дойде в главата мисълта, че немате право да си навирате носа в чуждите работи.

Не съм съветски възпитаник, таваришч, объркал сте се нещо. Аз съм възпитаник на философията, и то на истинската, не на комунистическата. )Комунистическата философия не е философия, тя е антифилософия.)

За Наташките, таваришч, недейте да разсъждавате, понеже немате акъл да изказвате съждения по тази тема. Нали за вас, комуноидите, секта нет, що тогава даже искате да си наврете любопитния нос под моята постеля? (Апропо, комуноидите са станали такива най-вече по сексуални причини, щото именно отношенията им с "Наташките" съвсем не са вървели...) Това, което се напъвате да ми приписвате, са Ваши собствени сексуални проблеми, преживяното от Вас се напъвате да го припишете на мен, това е най-елементарен психологически механизъм. Казах Ви обаче, че немате нужния умствен капацитет да мислите по такива теми.

Ко лъжете, таваришч че сте от София, като се издавате, че сте от Пловдив, и то сте от ТЕТ-Ленин? :-) Нима мислите, че можете да ме заблудите? Ведь аз съм не само философи, но съм и психолог. Искате ли да Ви кажа истинската фамилия? Апропо, мъжки ли Ви е полът? :-) Не, нали познах? :-) Даже най-големият мухльо сред мъжете нема толкова подло съзнание като уязвената в най-скъпото й жена...

Ето тия думи, таваришч, Ви разконспирираха:

"Като учител и професионалист, не знам дали бих успял да издържа на обстановката с колега като Вас. Вие сте негоден за учителската професия. И не пробутвайте книгите си на бедните деца. И без това са оскотели от усровията сега. Наричайте ги комунисти, защото не Ви издържат."

Точно тия думи съм ги чувал вече от една другарка, която ми ги и казвала пред мен. Как може толкоз баламски да се издадете? :-) Другарко, тези страсти Ви подготвят провала. Контролирайте се малко ма, другарко?

Другарко, ха сега ако обичате се мотивирайте как така разбрахте, че съм бил "негоден" за учителската професия? Нали уж сте от София ма, другарко? :-) Да не сте от... МОН ма, другарко? Вие влизала ли сте в мои часове, а, кажете, тъй умилително тъпичка другарко? :-)

Туй за моите книги що толкова Ви боли ма, другарко? Щот цял живот не можахте да напишете ни една книга ли ма, другарко? Тюх да му се не види, то това Вашето е цела трагедия! Дали да не взема да си поплача малко за Вас? И Вие си поплачете, ако изобщо можете да плачете, ще Ви олекне. Иначе ще паднете на земята от злоба и ще почне да ви тече бесовска пяна от устата.

А с това изречение направо избихте... рибите, другарко? Как можахте да го съчините? Идете се прегледайте при психиатър; Вие сте обществено опасна ма, другарко?! Вашата патология е напреднала до крайна степен. Ето това изречение имам предвид:

"С касво Вие и Вашите каузи, непозволени и арогантни протести и котки са по-полезни на обществото? Огледайте се. Няма да премахнете лошия имидж, който сам сте си създали само чрез баба Марийка. Монолозите Ви в ПО ТВ само потвърждават опасенията на много хора - Вие сте опасен както за обществото, така и за себе си."

Ангел Грънчаров каза...

Какви са тия "котки" ма, другарко? Вие сте изкукуригала съвсем... Я сега обяснете как си създадох "лош имидж" чрез баба Марийка? Любопитно ми е да узная. Баба Марийка каква е? Леле, другарко, Вие сте много зле, почнах да се боя не само за мен. Вашата злоба ще доведе дотам, че в един момент ще превъртите и ще дойдете... с нож и ще почнете да колите наред!!! Другарко, идвали ли Ви е на ума да завиждате на другарите, които в кървавите нощи веднага след 9 септември 1944 година имаха щастието да колят такива "врагове" като мен така, както и турчин не ги е клал?

Мале, мале! Ето още едно бисерче: "... Не пробутвайте версиите си, че сте бил отличник. Всеки знае, че това не е така." Вие, другарко, как разбрахте, че всеки знае, че аз не съм бил отличник? Питахте ли всички хора по този въпрос? :-)

Другарко, немате морално право да ме наричате "другар"! Как така ще съм Ви другар като ме оплюхте така жестоко? :-) Вие на коя планета живеете, другарко?

Апропо, понеже Ви имам айпито, искате ли да дам оплакване срещу Вас, та да Ви се наложи да бъдете разпитана от компетентните органи как стигнахте до такава бесовска злоба срещу мен? Аз след Вашето писание вече не се чувствам в безопасност, зная добре, че злобата Ви ще доведе неминуемо дотам, че в един момент ще Ви се прииска със собствените си зъби да ми прегризете гръкляна! Как все още живеете с тази колосална злоба, другарко? И сте учителка, така ли? Иска ли Ви се понякога да убивате собствените си ученици? Ето че Вие се оказахте сериозна заплаха за обществото, другарко! Аз лично се чувствам толкова застрашен от Вас, че непременно ще поискам закрила за живота си и разследване срещу Вас от компетентните органи. Вие съвсем не сте наред психически. Вие сте способна да убивате ма, другарко! Господ да Ви е на помощ!!!

Анонимен каза...

Вярно е, че беше елитно, сега вече е махаленско и просташко, това показват анонимните коментари на учителите и това видях, като влязох в директорския кабинет, където дори не канят гражданите да седнат, а камо ли да разговарят с тях. Гербовашко училище, хора като Бойко Борисов обичат в него, още по-зле- и комунистите харесват. Правете си сметка, като пращате там децата си да учат! Един свестен учител имаха и го изгониха, за да не описва в блога си безобразията, които стават там. Срамота!

Maria Vassileva

Анонимен каза...

То за книгите се знае, АЗ лично разпространих тази информация.Випуск 2008-ма, А.Г. беше наш класен.Караше ни да купуваме, за да финансираме неговата борба.

Анонимен каза...

Господин Грънчаров, Вие не сте психиески стабилен.
Подавайте сигнали където пожелаете. С нетърпение очаквам сигналите Ви срещу мен. Надали имате влиянието, което Ви се иска, върху съдебната ни система. Само един параноик би извъртял нещата така, че да приеме това за заплаха.
Доказахте, че сте параноик. Щом искате съд, ще се разберем в съда. :)
Макар да си противоречите остро с психологическо-философските методи за манипулация. Блъфирането не Ви се получи. На тази възраст човек не бива да мисли за съд и разследвания.
Но Вие се доказахте като човек, нямащ връзка с реалността.
Желая Ви лека вечер! :)

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, ще приема, че не сте лъжкиня ако имате добрината да ми отговорите на два въпроса:

1.) Коя моя книга ви накарах като "ваш класен" да си купите - за да "финансирам своята борба"? Бихте ли казала заглавието?

2.) Ако е истина това, което казвате, т.е. ако е вярна клеветата Ви, тогава няма от какво да се плашите, нали така? :-) Следите ли ми мисълта? Бихте ли си казала в такъв случай името, презимето и фамилията, за да Ви дам възможност да защитите тезата си в съда?

Очаквам отговора Ви, другарко злостна лъжкиньо...

Ангел Грънчаров каза...

Въпросите, които зададох, са за Вас! Зная, че имате влечение към издаването на психиатрични диагнози, за което обаче съвсем не сте правоспособна. Още повече затънахте в калта. Очаквам да си напишете името, другарко лъжкиньо. Мисля, че знаете поне това, че чрез айпито органите ще стигнат до Вас... така че е доста глупаво да смятате, че анонимността Ви пази...

Анонимен каза...

Тъжно е, че хора, като вас Грънчаров претендират за нещо, но са нищо повече от бивши подръжници на строя.За радост няма кой да помни заглавия, а и няма смисъл, тъй като всичко е едно и също.Думите бяха "Добри хора от Америка са помагали, да се разпространят книгите ми, можете да помогнете и вие". Това си е вид агитация.Също така и че основните теми в часовете бяха за социализма, Русия, СССР и т.н.Обучението Ви в Ленинград и прочее.Също така и че голяма част от по-слабите ученици, за да минат, преповтаряха Вашите идеи дословно.Г-н Грънчаров, в един филм се казваше, че истината е някъде там.Както вие казвахте човек трябва да може да мисли, но вие не помагахте на хората да се научат да мислят, а им давахте информация наготово.По този начин не може да се направи нищо друго освен да се повтори промиването на тикви по комунистическия метод, само че в новото време и с нови идеали.
Господата, при които правите предаване също са бивши комунисти от висшия партиен ешалон.На мен не ми пука за това което ще отговорите или заплахите с които обсипвате лицата, които не са на вашето мнение.Също така мога да Ви пожелая успех с локализирането на IP адреси.Заплахите са стар соц метод, а IP-тата са нова технология, т.е двете неща са несъвместими.
Единственото, на което се надявам, е дълбокия ъгъл на съзнанието, във всеки човек.Мястото, което хората рядко обичат да посещават...Посещавайте го.Посетете го на Великден също, когато обичате да посещавате храма Света Петка.

Ангел Грънчаров каза...

Чакам името, презимето и фамилията Ви, другарко лъжкиньо! Все пак нали имахте претенцията, че казвате истината, от какво тогава се страхувате толкова? :-)

Апропо, забравихте че сте от София и че се казвате "Найден Геров"! :-)

Ще има време да се самооправдавате, сега карайте по същество. Заплетохте се превъзходно. Сега разбирате ли колко е тъпо човек да лъже?

И сте учителка на всичкото отгоре! Другарко, Вие сте феномен на науката! :-)

И тъй, името Ви е...

(Криенето на името Ви е нещо като собственоръчно признание, че сте лъжкиня и клеветница...)

Но това изобщо няма да впечатли нито разследващите органи, нито съда.



Анонимен каза...

Как е възможно, Грънчаров, да реагирате с такава хистерия срещу най-малките критики към себе си?! Успокойте се, малко, моля!

Към събеседника на Грънчаров: Никакви айпита няма Грънчаров. Блогърската платформа на Гугъл - blogger - не предоставя тази информация на блогърите. Това го знае всеки полуграмотен блогър.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, самоуспокоенията няма да Ви помогнат. Проявете минимум здрав разсъдък. Очаквам трите Ви имена... това може да облекчи значително Вашата участ на клеветница и лъжкиня, работеща в сферата на образованието и възпитанието на младите...

Анонимен каза...

Той да си каже защо реагира.

Ангел Грънчаров каза...

Чакаме имената Ви, другарко лъжкиньо...

Анонимен каза...

Вземете си ги от IP то, другярю сътрудник. :D

Ангел Грънчаров каза...

Благодаря Ви, че си признахте така убедително, че сте лъжкиня! :-) Толкова е радващо, че освен че сте подла, сте и малоумна! :-) То тия двете неща си вървят в комплект. Ха сега разкажете как и защо така много сте озлобихте? Грозна ли сте или просто сте прекалено некадърна? Изплачете си болката, другарко, виждам, че имате голяма потребност да ми се изповядате... и ще Ви излекувам непременно!

Анонимен каза...

Въобще не съм сърдит и ядосан на теб, а на Западната система, която вече е и в Русия и Китай...



Масовия западен човек е разбира се роб, като войник на Хитлер... То става с лъжа (каквато ти консумираш в момента за собственост, консумация и ала-бала) - без лъжа щяха ли да последват Хитлер? А Сталин?



Но в тоя масов човек има и умни хора, но те приемат, че няма изход... Има и тъпаци, които стават терористи, ама изход пак няма…



Но твоето въодушевление от Запада аз го имах in BG 100% като теб, после след 5 години на Запад се изпари...



Свободен съм ако се сравнявам с БГ, но ако забравя БГ, комунизмa и източната изостаналост - не съм свободен...



Между другото както тебе те е страх примерно да живееш в Русия, по абсолютно идентичен начин мене ме е страх от БГ...



Така че аз имам голяма свобода предвид на това че бълхàри не могат да ме насочват и казват какво да правя, щото в развитите страни това насочване го има, но то е много меко, 10% от вашето и просто иска от теб да си плащаш данъците и сметките и това е...



После прави каквото искаш...



А и защо си толкова глупав, че на Запад имаш гарантирано щастие, престъпниците в Щатите са повече на глава на населението отвсякъде - и защо има тогава престъпници, щом според теб е така прекрасно?…



Ти дори не ги познаваш, а и не можеш да четеш в оригинал, щото ако не е на Еnglish всичко е разводнено - но английската преса най-редовно се занимава с Джак Изкормвача и Бостънския удушвач...



Един по-нов >>> напиши John Wayne Gacy + Wiki, но не знам колко ще разбереш... Click on Russian version...



Ти искаш друг да ти вади кестените от огъня - за да си такъв философ на Запад трябва да си богат, ама не от философията... То и тука няма такива като тебе, аз и ти сме реликви от едно отминало общество, бяхме експеримент на една зла система...



А аз продължавам експеримента с една малко по-зла, но пак зла достатъчно... Казвам на жена ми, английския Запад за да бутне Хитлер трябва да е по-злобен от него, нали, ха-ха... И е !



Дето вика бай (турска дума) Чърчил - Демокрацията е боклук (турска дума) но по-добро не е измислено...



Така че аз не ограничавам твоето мнение, само ти казвам, че то не важи ако си в развития Запад и след десетина години ще се смееш на собствената си изостаналост - защото факта е, че БГ е изостанала, това не е обида, тя не разбира развитите държави и че там хората не мислят както бълхарите мислят че мислят... Иначе БГ щеше да прави Tойoти и да открие генома, но феодалните старци от БАН не знаят на кой свет са...Затова са ми много смешни разни помпозни и напълно неверни статии за "успели" бълхàри в чужбина, това е само балон на първите 2-3 години, докато разберат че има какво да се яде и една кола се купува с месечна заплата... После никога не чуваш вече за тях, освен по бабинската телевизия на Гала...

ENJOY John Gacy !!

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

В страните, в които има по-развито съзнание за свобода, има толкова по-малко (или повече?) престъпници. Ти казваш, че са повече престъпниците в Америка - отколкото примерно в България. Аз пък казвам, че ако у нас се продаваше свободно оръжие, то българите щяха да се стрелят масово - както сега масово се псуват. Впрочем, да се убива може по много начини, смяташ ли, че забраната на свободната продажба на оръжие в САЩ ще намали престъпленията с оръжие? Ами по тази логика САЩ съвсем ще намалят престъпленията ако намалят и продажбите на... кухненски ножове! :-)

Истински свободните, т.е. разбиращите що е свобода хора, които също така и умеят да се ползват от нейните блага, са изключително малко по света - толкова, колкото са и истинските християни, съгласен ли си така да завършим спора си? ОК, приемам тезата ти, че имало много роби на Запад (ти си живял там, не аз може пък да си прав!), но ето, аз пък настоявам на горното помирително заключение. Също така смятам, че качеството на човешкия материал е право пропорционално на богатството в една страна, колкото повече са разбиращите свободата хора, толкова е по-богата тази страна. На това ако си съгласен и ти, спорът ни може временно да спре.