Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 12 юни 2018 г.

На представянето на моите книги (във видео)







Приятно гледане, приятни размисли!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

3 коментара:

Анонимен каза...

Много ми е жал за жена ви, която е добър човек. Начинът, по който се държите с нея, е срамен от отвратителен.

Ангел Грънчаров каза...

Тъй ли, другарко?! Колко мило, че имате толкова добра душа! А бихте ли се пояснила какво толкоз лошо и отвратително открихте в моето отношение към жена ми? Или дърдорите лъжливо и лицемерно само и само да облекчите нещастната си душа от напиращите в нея чувства на омраза към моята скромна персона?! Другарко ма, кажете най-сетне, вие да не ме мразите така силно щото не съм ви оценил като жена ма, и то в реалния живот? :-) Щото омразата ви е наистина колосална и ме заинтригувахте кой ли е нейният извор...

Анонимен каза...

Тази змия която те клъвна, Грънчаров, нали знаеш коя е?