Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 30 януари 2020 г.

Директор-страдалец ме съди за обида - защото съм дръзнал да предрека страшни дни, в които той повече няма да е директор!


Лицето (да не го наричаме все пак другарят!) Здравко Енев Димитров, директор на СУ "Свети Климент Охридски" в гр. Пловдив, ме е дало под съд за клевета и обида, туй лице, разполагащо очевидно с доста чувствително сърце, ми се е страшно много обидило понеже съм си позволил да му кажа, че ще направя нужното да загуби поста си, на който пребивава незнайно откога, туй лице е успяло да издържи и да запази поста по време на всички политически режими в свидното ни отечество от последните десетилетия; та за тази кръвна обида, че ще му помогна да загуби поста си, туй лице иска от мен 500 лева, с таз сума пари то е оценило душевните рани, които съм му причинил като съм обявил публично, че може да дойде някога страшен ден, в който то повеке нема да е директор! Интересно е това, че делото (наказателно от частен характер!) вече е било заведено без моя милост да е била уведомена даже (!!!), ето вчера получих разпореждане-решение от съдията, с което въпросното дело се прекратява по ред причини, но тъжителят, именно директорът-многострадалец, има възможността да обжалва пред Окръжен съд това решение, от което, вярваме, той ще се възползва, понеже само тези 500 лева могат да утешат голямата му сърдечна мъка, появяваща се при мисълта, че някога може да дойде страшен ден, в който лицето-директор Здравко Димитров (съименник на самия г-н Кмет на Пловдив!) веке нема да е директор!

Ето публикацията от моя ДНЕВНИК НА УЧИТЕЛЯ, с която съм предизвикал тези същите сърдечно-душевни мъки и жестоки рани на директора-страдалец, които той иска да възмезди, заради които той може да се утеши единствено с получаването на сумата от 500 лева:


Понеже още не съм чел неговата сърдечна тъжба до съда (тя не ми е била предоставена до този момент, нищо че дялото вече е започнало!), не мога да Ви кажа с какво съм го окреветил тоз въпросният страдалец-директор, тия дни ще посетя съда и ще поискам да прочета литературния шедьовър, с който той се е обърнал до съда. И ще ви известя за най-важното от него, разбира се.

Хубав ден ви желая! Бъдете здрави! (Повече не мога да пиша, понеже съм болен, просто нямам повече сили да пиша!)

Ето и още една публикация от оня период, в който съм обидил и оклеветил директора-страдалец, за отбелязване е, че тогава съм провеждал своя граждански протест:

Като не ме допускат в училище, властващите ето до каква бляскава идея ме доведоха: да провеждам уроците си на площада, площадът стана моята класна стая и аудитория!. Да вметна и това, с последни сили го пиша заради температурата, която имам: вчера, нищо че съм болен, се наложи да ида в Районното полицейско управление, където следовател ме разпитва по повод на моя жалба до прокуратурата, в нея се жалвам от пловдивските властници, които по идейно-ценностни, т.е. чисто политически причини ми пречат да практикувам длъжността си, т.е. да учителствам, с което са нарушили разпоредба на Наказателния кодекс! Като събера сили ще ви пиша и по този пункт, засега чао!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

1 коментар:

Анонимен каза...

https://www.youtube.com/watch?v=ePuoO0Ytuzw >>>



От горното видео се вижда, че Лепа Брена не е българка, ОК?... Защо толкова се радваше в София на големия си концерт?...



Защото още нямаше чалга, БG музикалния гений не се беше развихрил както сега… Kоето развихряне очевидно е добре - oтдавна казах, че чaлгата отсрами BG, за да не е подлога на турци и сърби... Сега теа двамата подвиха опашка...



Ти си голям философ, но пък аз знам психология.



Никой не се замисля две неща за бай Тошо:



1. ТОВА Е САМОУБИЕЦ !! C Ванга той съвсем открито (ех прос кат задник правешки селяндур) признава, че само поради засечка не успял да се самоубие...



https://www.youtube.com/watch?v=EN1mcX-VUL4



BG народа го е яд много на тая засечка, ОК, Тошkо?...



2. БАЙ ТОШО ПРИЗНАВА, ЧЕ ВЪОБЩЕ НЕ МОЖЕ ДА ПИЕ: “Аз съм един такъв случай нещастен - още от юноша не мога да пия и пуша”...



https://www.youtube.com/watch?v=UCTBcom4YS8



Тука аз имам моя теория - Бог е създал виното за употреба... Но има някакви екземпляри, които не могат да пият, защо?



Аз го обяснявам, че нещо не е наред с нервната им система, ако пият те полудяват (сам бай Тошо го казва), не могат да се контролират, абе не са в час...



Ами че така ли е с хилядите хора които петък вечер излизат да си пийнат и се повеселят? Май не полудяват, а... (освен понякога)...



Имах такъв BG приятел, прекрасен човек, некомунист - не можеше да пие, дори капка...



В случая с бай Тошо смятам, че това е сатанинския демон в него... Ако бай Тошо пие ще се обърка, ще забрави че е комунист и че това е една глупост, с други думи ще изложи Сейтън и не може да си изпълни мисията...



Затова той не пие... Опасно е за сатанинския комунистически план, на който е марионетка...



Никой в BG не е видял теа неща освен мен - още едно доказателство за безполезнио умствено и робски народ бълхàри...



Нищо не става от теа...

А. от Австралия