Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 9 ноември 2021 г.

Разбират ли мъжете своята душа?

Започнах да чета ето тази книга, ако някой иска, ако някой се интересува от темата, може да направи същото:

Мужская душа. Психологический путеводитель по хрупкому миру сильного пола | Бьорн Зюфке


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

11 коментара:

Анонимен каза...

"Защо стоиш в американската "диктатура", защо не идеш да си поживееш при руската "свобода"?! :-)"

Ами защото любимия ти уиски-пиянде Чърчил каза: Демокрацията е боклук, но нищо по-добро не е измислено...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Хайде сега, Чърчил ти е виновен за това, че едно говориш, друго правиш? :-)

Анонимен каза...

Прав си, Запада сваля нашата тренираност да издържаме, той ни прави меки... Но е гаден, ако съм млад ще ида в Русия, не се шегувам...

Руснаците били смрадливи партенки, цялото човечество е смрадливо, особено дебелите тука...

Остави тая идея...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Е, ще ида в Русия ако бех млад, ама не съм млад... ако баба ми беше мъж, немаше да се мъча сега на този свят, нали така? :-)

Анонимен каза...

Xa-xa-xa-xa-xa...

А. от Австралия

Анонимен каза...

ПОВЕЧЕ СА комуноидите на Запад по една проста причина - населението е 10-15 пъти повече...



Комунистите са материалисти, нали, искат да се наядат? Xляба им е Бог...



Тука такива изроди са поне 90%...



Вчера си говорим с приятел, китаец е но християнин...



Друг път ще ти обяснявам какво е Великата китайска толерантност... Най-хубавите ми проститутки... Южна Корея е същото като Македония, иде големо фукане...



Та си говорим, значи Бог при потопа изтребва ВСИЧКИ, освен Ной там и фамилията му...



И той (познатия) ми вика: А защо мислиш че като дойде Исус ще е различно? Божието слово казва че безбожниците на брой са като морския пясък...



Май се доближаваме до Ноевата аритметика...



И Откровение казва: А кръвта ще стигне чак до юздите на конете...



Явно е че ще е клане, и ти и аз (и приятеля ми) никак няма да сме в нищожния Ноев процент...



Помисли върху това, празен (като китаец) материалист...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Баба ти може да е била материалистка, не аз. Щом не си разбрал аз какъв съм след 10 години общуване, значи нема никаква надежда некой ден да разбереш. Между другото нали знаеш кои са тия, които говорят винаги противното на истината? Аз ги наричам "комуноиди" (те се хранят с лъжи!), в Русия ги наричат "совки", иде от "советский человек". Помисли над този казус - дали не си станал като тях, а именно, истината за теб е лъжа, а лъжата - истина. Стигне ли човек до това положение, вече при него светът, тъй да се рече, става напълно прекрасен! :-)

Анонимен каза...

"Извинявай, но изречението "капитализма е много по-силна комунистическа диктатура от комунизъма" говори са сериозна увреда в мисленето. Нима капитализмът, дето е противоположност на комунизма (нали комунистите точно това искаха да постигнат?!), е успял да постигне даже това, което комунистите не са успели да постигнат? Недей подценява така другарите комунисти де... несправедливо е. И капиталистите не са такива големи душевадци - както ти се чини. Като са толкова лоши защо дават 10 пъти по-големи заплати от заплатите, които дават другарите комунистически "капиталисти" тука, при нас, у Българско?"

Сам си отговаряш, будала омагьосан и философ в делириум... >>>

>>> ДА, успял e да постигне даже това, което комунистите не са успели да постигнат.

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Понеже си напълно неграмотен в областта на философията, стигаш до глупости от този род, т.е. заплиташ се постоянно, подобно на това как петелът се заплита в кълчищата... :-)

Помисли малко: Ако капиталистите постигат това, което са искали... комунистите, те тогава явно не са капиталисти, а са комунисти, нали така, драги ми умнико и логико? Капиталистите са комунисти, а комунистите - капиталисти, така ли се оказва в крайна сметка? Комунистите ще построят... капитализма, а капиталистите вече простроиха капитализма, тъй ли е положението в болната ти главица? И тогава какъв ти е проблемът: радвай се, че живееш при... комунизма (в Австралия!!!!), а моя милост пък, излиза, требва да се радва, че живея при... капитализъма у Бугарско?! :-) Аз живея при комунистически капитализъм, ти в Австралия живееш при капиталистически комунизъм, тъй ли излиза, драги ми умнико и тарикатино? Тогава остава да ми отговориш на един-единствен логичен въпрос: защо ти в Австралия или в Америка, дето е "истинският комунизъм", получаваш примерно 10 пъти повече пари като заплата от мен (аз чисто получавам към 400 лева месечно!), т.е. откога при комунизма заплатите са по-големи от заплатите при капитализъмо?! :-) Щот такова чудон никога и никъде не го е имало в историята. Ти нима не знаеш, че комунистите са способни даже пясъка в Сахара да го ликвидират, т.е. ако в Сахара настъпи комунизъм, там ще се наложи да внасят пясък от... Австралия, щото и пясъко ще стане дефицитен у Сахара. Групости на търкалета е в главата ти. Сега сфанА ли, че безфилософия (без ценности!) човек просто отива по дяволите?!

Анонимен каза...

"Пак да повторя: когато руснаците направят лека кола, по-добра от Мерцедес, едва тогава ще призная, че са били някога германците... Туйто. тъжно може да ти е, но досега не са успели никога да ги бият..."


Колко си глупав, поданик на Германия булгаристанец (на турски) - отдавна японските коли ги надминаха, Тойота е лидер, никакви мерцедеси не играят там... Купуват ги разни мъгливи мозъци извън Германия - те си знаят защо... Не си информиран, нямаш връзка с живия Запад (освен мен), колко пъти да ти го кажа...



Предлагам да почнеш да четеш западната преса на руски - всичко публикуват...



Тогава няма да си регионален абдал какъвто си сега, вервай ми... Мисленето ти ще задейства...



Ти всъщност не се интересуваш от Запада, щом не го правиш... Развяваш Запада като клише, а той не е толкова тъп... И не се усещаш...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Не знам дали забелезА, че говорим за Русия, не за Япония. Изобщо не ме вълнуват кои коли са по-хубави, японските или германските. Интересесува ме какви коли правят "победителите на Германия", именно руснаците. Сфащаш ли сега за какво говорим? Бегаш от въпросо, но тия тъпи тарикатлъци ги прави на некой друг, не на мен, философа. :-)

Между другото не знам дали забелезА, че и германците, и японците, дето правят еднакво хубави коли, и двете страни след войната са били окупирани от... американците - и вероятно това е една от причините да почнат да правят толкова хубави коли след войната. А там, където е стъпил руският ботуш, там и цветя вече не растат...