Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 3 януари 2022 г.

Способни сте да си затриете отечеството, нали?

Едно денонощие мина от публикуването на тази обява и няма нито един отзовал се по нея... :-) (Нема и харесали я, нали забелязвате как се пази народа да не покаже, че е прочел обявата ми?!) Аз обаче съм нахален, лесно от мен не можете да се отървете. Споделям я отново. Правя си експеримент. Зацепвате ли поне малко за какво ви говоря?

Не мислете, че ме вълнува някаква печалба, напротив, аз с всички свои издадени книги съм на финансова загуба (в предишните години издавах своите книги със скромната си учителска заплата, като мутро-гербовашките властващи калинки в образованието ме изгониха от него, аз съм си издавал книгите и списанието ИДЕИ с обезщетението за безработица!).

Тъй че печалба не ме вълнува, вълнува ме въпроса имате ли поне малко акъл, имате ли поне малко морал - щото тази книга е написана тъкмо за вас. И за България е написана, щото дава идея за спасяването на свидното ни отечество. Но вас тез неща явно не ви вълнуват изобщо, щото чакате да ви оправи поредният оправяч, умници и тарикати неедни, нали така?

Е, моята книга пък ви казва, че никога нема да се оправите и да заживеете нормално ако самите вие не се промените и не запретнете ръкави собственоръчно да оправяте страната и държавата си. Знам, че ви е неприятно това, но друг начин да се оправите нема, е па нема! И сега меря колко ви е акъла, дали нещо прищраква в него, или положението продължава да е съвсем трагично...

Способни сте да затриете отечеството си, нали така, тъпанари, дето чакате лъжливи оправячи - като таваришч Костя Q-пейкин! - да ви оправят най-сетне?! Майната ви тогава! Загивайте.

Но все пак има ли поне неколцина свестни и разумни сред вас, ето това искам да разбера...

Нема такива, така ли, драги ми умници? Хубаво...


ДОБАВКА:

Какъв е предговора на новата ми книга със заглавие "Реанимация на демокрацията: кога безразличните стават граждани?"?


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

6 коментара:

Бачо Кольо каза...

Корицата на книгата ти прилича на некролог. Сякаш става въпрос не за реанимация, а за кремация на демокрацията...

Ангел Грънчаров каза...

Вие, путинците, отдавна кремирахте демокрацията в Русия, пардон, в Путинландия, тъй че намекът ти спрямо българската демокрация е съвсем прозрачен. Путинизирането на България, както съм писал още преди доста години, е равностойно на убиване на демокрацията ни. Тя е полужива. Аз искам да бъде реанимирана. ти, путинецът, предлагаш да я кремираме. Всичко е на мястото си. Опазил ни Бог путинците да участвате в реанимирането на демокрацията ни. Все едно да се самокремирате...

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров, здравейте! Сега виждам обявата, бих желала да я поръчам. Благодаря!

Fikriye Boz

Ангел Грънчаров каза...

Fikriye Boz Благодаря! Цената е 10 лв. Пишете на лични ако Ви устройва.

Анонимен каза...

И аз искам една бройка моля!

Eva Vladimirova

Ангел Грънчаров каза...

Eva Vladimirova Благодаря! Вие сте вторият човек, който е пожелал да участва в издаването на една книга за демокрацията, като си поръча една бройка от нея. Да видим дали ще има още. Интересно става. 🙂 Ако се съберат пет мераклии в цяла България, ще трябва да празнуваме, щот ще се окаже, демокрацията у Нашенско очевидно има шанс. Но не вервам даже цели пет човека да се съберем. Такива, дето не само обичат демокрацията, но и са готови да мислят за нея, да разберат нейната истина. Като доброволно приемат и понесат мъката да четат цяла една книга за проклетата демокрация. 🙂