Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 7 януари 2022 г.

Кое за мен е най-ценното признание?



Това са 9 снимки (вярно, те като качество са лоши, правени са като стоп-кадър от запис, правен от своя страна с уеб-камера на лаптоп, но като смисъл и съдържание са особено ценни за мен, заклетия учител!) от занятие по психология, водено от мен преди време. Погледнете лицата (погледите) на учениците и ще разберете дали тия млади хора ги интересува това, което правим - или не ги интересува...



ЗАБЕЛЕЖКА: Занятието е от периода малко преди опраскването-уволнението ми от мутро-гербовашките калинки в образУванието на тъй приказната страна Мутроландия, станало през май 2014 г. (заповедта за опраскването ми беше връчена само четири дни преди празника на 24-май - под формата на подарък и като израз на специфична мутренска благодарност за това, че 34 години съм бил учител по философия и гражданско образование!)





ДОБАВКА:

Под публикацията със заглавие

Как протича час по психология в пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" преди опраскването-уволнението ми от мутро-гербовашките властници в образованието?


намирам тази сутрин следния коментар от колеги-учители (което за мен, като признание, е много по-значимо или ценно от каквито и да било награди!):

По повод на записа на един от уроците на Грънчаров:

Известен е афоризмът: „Новото винаги среща съпротивата на старото” (особено в педагогиката). Така че Грънчаров не трябваше да очаква да бъде приеман от повечето останали консервативни ръководства в средното образование.

Независимо че българското общество прие за „най-любим” един млад учител по история, който едва сега използва подобни методи, за които Грънчаров беше упрекван. И това беше основанието за неговото уволнение (поради това, че беше изпреварил много времето!)...

Жак и Иванка Асса

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...





Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

7 коментара:

Анонимен каза...

Сега след като мутрите вече ги няма на власт? Няма ли новата власт да ви върне на работа?

Или и те са същите като предните?

Георги Пашевъ

Ангел Грънчаров каза...

Георги Пашевъ На мен ми е много интересна реакцията на управляващите. Разбира се, ще се надявам те спонтанно-непринудено да се усетят какво следва да направят, но все пак имам чувството, че едва ли са способни да стигнат до такива висини на съзнанието за отговорност; дано да греша, ама, за жалост, надали греша и по този повод. 🙂 Примерно новият областен управител (в качеството му на партиен лидер в Пловдив) прекрасно знае за цялата тази история по моето епично многократно опраскване и тъй самотните ми борби за законност и справедливост, сега ми е крайно интересна реакцията му; небезразличните граждани поискахме среща с него само за да му напомним - и с огромен нескриван интерес ще чакаме реакцията му. Просто го тестваме, тъй да се рече, ний обичаме тестовете, експериментите. 🙂 Да видим де. Аз лично изненади не очаквам, но ще се радвам случайно някой да ме изненада. Ама надали това ще стане, все пак чудеса стават рядко - особено в тъй приказната страна Мутроландия...

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров , ако не ви върнат на работа, това ще е сигурен индикатор, че тая "промяна" е подмяна. И не ме интересува колко тунели под Балкана ще построи Кирето и дали ще махне Гешев, ако не се види духовна извисеност.

Георги Пашевъ

Ангел Грънчаров каза...

Георги Пашевъ Да, макар че проблемът около моето опраскване е дребен и "чисто личностен" (г-н Йордан Иванов преди време ми заяви, че за жалост като партиен лидер не можело никак да реагира, щото конфликтът ми с директорката на пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ ЛЕНИН" бил "на чисто личностна основа"!), този казус наистина е чудесен индикатор за това, което казвате. Аз с неотслабващ интерес ще очаквам да разбера дали този нов управляващ е способен да преосмисли индиферентната (безразличната!) си позиция от времето, когато беше само партиен лидер (като общински съветник той не се сети нищичко да направи за да ми помогне, в интерес на истината съм длъжен да кажа и това!)...

Анонимен каза...

Изключено е да ви върнат. Просто няма как, защото крайната съдебна инстанция е потвърдила законността на уволнението ви.

Ангел Грънчаров каза...

Крайната съдебна инстанция другарко, удостовери сано, че в тъй приказната страна МУТРОЛАНДИЯ нема правосъдие...

Анонимен каза...

ОТНОСНО ОТКАЗА НА УЧИЛИЩНИ РЪКОВОДСТВА АНГЕЛ ГРЪНЧАРОВ ДА БЪДЕ НАЗНАЧАВАН КАТО ПРЕПОДАВАТЕЛ ПО ФИЛОСОФИЯ И ГПАЖДАНСКО ОБРАЗОВАНИЕ

Поради дълбоки личностни, идеини и ценностни разминавания с ръководството на ПГЕЕ-Пловдив Ангел Грънчаров беше освободен от неговото постоянно място като преподавател в посоченото училище. Оттогава много пъти е кандидатствал за свободни места в различни училища. Непрекъснато му се отказва! Защо!?

Означава ли че поради съдебно решение МОЖЕ ДА СЕ ОТНЕМЕ ПРАВОТО, което му дава неговата диплома и многото книги по философия и методика на преподаването на тази дисциплина, както и галемия новаторски преподавателски опит, показан от него през дългия му преподавателски стаж?

Вярно ли е, че демократичната държава защитава правата на всеки всеки свой гражданин?

Ако е така може ли България да претендира че е такава?!

Иванка и Жак Асса