Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 19 февруари 2022 г.

Дали тъй силно социално загрижената другарка дежурна оплювачка-мерзавка ще се грижи добре за баба Марийка, изоставена от мен заради нея?


Анонимен каза: Грънчаров, върни парите на баба Марийка, които прибираш всеки месец от нея! 

Ангел Грънчаров каза: Другарко, понеже сте дълбоко убедена, както личи, че моя милост "прибира парите" на баба Марийка, то в такъв случай не следва ли, че щом баба Марийка се мъчи да живее без пари (вероятно като... фотосинтезира!), то Вие, като загрижена за нея социално ориентирана и ангажирана другарка, да почнете, по чисто хуманни причини, да й превеждате част от огромната си учителска и директорска заплата (с която толкова често се фалите!)? Аз така разбирам Вашата загриженост за баба Марийка. Очакваме с нетърпение да обявите кога ще направите първия си паричен превод на изнемогващата - поради моите "системни грабежи", по Вашето меродавно мнение! - бабичка. Нищо не пречи сама да дойдете и да й дадете парите на ръка, та да сте сигурна, че мерзавец като мен няма да прибере и тях. Нищо не пречи също така Вие да носите вода на баба Марийка, която заради Вас напоследък остана съвсем без вода, понеже моя милост, предупреден от Вас да не ходя сам в апартамента й, вече не мога да й занеса вода точно по тази причина - няма кой да дойде с мен и да свидетелства, че не аз (както Вие така загрижено обявихте!) съм я, примерно,... убил (в случай, че нещо лошо й се е случило, както имахте добрината да ме предупредите!). 

Та мисълта ми е, че сега баба Марийка именно заради Вашата социална загриженост вече е и без вода, и без пари, и без ток, и без храна. Всички очакваме именно Вие, след като по всячески начини успяхте да пропъдите мен от тъй неблагодарната, както се разбра, длъжност да й помагам, да поемете тази същата длъжност; и тогава баба Марийка хем ще ползва пенсията си (Вие лично, естествено, щото сте добра за разлика от мен, злодея, няма да й я крадете, както "правя аз"!), хем Вие лично ще е подпомагате с допълнителни пари, за да изкара дългия месец (тя освен че храни много котки има напоследък обичай да се вози с таксита като ходи да си купи баничка в любимата си баничарница, поради което парите от пенсията й съвсем не й стигат!), хем ще я снабдявате с вода, хем ще й купувате батерии и други необходими неща, както правех това аз до момента, в който от Вашите злобни подмятания реших да се оттегля и да предоставя на Вас грижата за болната и самотна бабичка. 

Така също ще можете Вие да наследите апартамента й (а не аз, както ме обвинихте тъй проницателно!), което ще Ви позволи още повече да забогатеете след нейната смърт. Толкова. С интерес очаквам да чуя от устата на самата баба Марийка отзиви за Вашите грижи за нея (аз ще я срещам понякога из квартала само и само да се убедя, че Вие се грижите така добре за нея, както аз, поради Вашите обвинения, се видях пишман и затова ми се наложи да се откажа завинаги от какъвто и да било опит да й помагам. 


Благодаря Ви за вниманието, тъй добродетелна, ала страшно завистлива другарко дежурна оплювачке и мерзавке!

Анонимен Анонимен каза...

Грънчаров, върни парите на баба Марийка, които прибираш всеки месец от нея!

18.02.22 г., 8:51 ч.

 Изтриване
Blogger Ангел Грънчаров каза...

Другарко, понеже сте дълбоко убедена, както личи, че моя милост "прибира парите" на баба Марийка, то в такъв случай не следва ли, че щом баба Марийка се мъчи да живее без пари (вероятно като... фотосинтезира!), то Вие, като загрижена за нея социално ориентирана и ангажирана другарка, да почнете, по чисто хуманни причини, да й превеждате част от огромната си учителска и директорска заплата (с която толкова често се фалите!)? Аз така разбирам Вашата загриженост за баба Марийка. Очакваме с нетърпение да обявите кога ще направите първия си паричен превод на изнемогващата - поради моите "системни грабежи", по Вашето меродавно мнение! - бабичка. Нищо не пречи сама да дойдете и да й дадете парите на ръка, та да сте сигурна, че мерзавец като мен няма да прибере и тях. Нищо не пречи също така Вие да носите вода на баба Марийка, която заради Вас напоследък остана съвсем без вода, понеже моя милост, предупреден от Вас да не ходя сам в апартамента й, вече не мога да й занеса вода точно по тази причина - няма кой да дойде с мен и да свидетелства, че не аз (както Вие така загрижено обявихте!) съм я, примерно,... убил (в случай, че нещо лошо й се е случило, както имахте добрината да ме предупредите!).

Та мисълта ми е, че сега баба Марийка именно заради Вашата социална загриженост вече е и без вода, и без пари, и без ток, и без храна. Всички очакваме именно Вие, след като по всячески начини успяхте да пропъдите мен от тъй неблагодарната, както се разбра, длъжност да й помагам, да поемете тази същата длъжност; и тогава баба Марийка хем ще ползва пенсията си (Вие лично, естествено, щото сте добра за разлика от мен, злодея, няма да й я крадете, както "правя аз"!), хем Вие лично ще е подпомагате с допълнителни пари, за да изкара дългия месец (тя освен че храни много котки има напоследък обичай да се вози с таксита като ходи да си купи баничка в любимата си баничарница, поради което парите от пенсията й съвсем не й стигат!), хем ще я снабдявате с вода, хем ще й купувате батерии и други необходими неща, както правех това аз до момента, в който от Вашите злобни подмятания реших да се оттегля и да предоставя на Вас грижата за болната и самотна бабичка.

Така също ще можете Вие да наследите апартамента й (а не аз, както ме обвинихте тъй проницателно!), което ще Ви позволи още повече да забогатеете след нейната смърт. Толкова. С интерес очаквам да чуя от устата на самата баба Марийка отзиви за Вашите грижи за нея (аз ще я срещам понякога из квартала само и само да се убедя, че Вие се грижите така добре за нея, както аз, поради Вашите обвинения, се видях пишман и затова ми се наложи да се откажа завинаги от какъвто и да било опит да й помагам.

Благодаря Ви за вниманието, тъй добродетелна, ала страшно завистлива другарко дежурна оплювачке и мерзавке!

19.02.22 г., 8:07 ч.

 Изтриване

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...


Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободатаизд. A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времетоживотасвободата.

9 коментара:

Анонимен каза...

Как е баба Марийка?

Анонимен каза...

Находчиво измъкване от ситуацията си намираш, Грънчаров. С това оправдание повече няма да ти се налага да "проявяваш човечност" към бабичката. Отърва се.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, този ли е Вашият отговор? :-) Малее, Вие много сте поумнЕла ма?! :-) И кво, така ли сметате да се измъкнете от ситуацията, в която сама направихте нужното да затънете до шия - както се затъва, примерно, в тъй приятно ухайните субстанции на руски нужник?

Анонимен каза...

Баба Марийка явно се е усетила, че Грънчаров е лъже като ѝ казва, че взима пари за адвокат, а всъщност ги харчи по казина и игрални зали в Пловдив. И му е резнала кранчето. И сега Грънчаров си търси основание, за да спре да ходи при нея и да я остави на произвола на съдбата.

Позор си ти, Грънчаров!

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, не се превете на изоглавена, отговорете: поемате ли грижата за баба Марийка предвид Вашето тъй показно "социално човеколюбие"? Сама с наглостта си предизвикахте това, сама си вкарахте този таралеж в гащите....

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, не се правете на изоглавена, отговорете: поемате ли грижата за баба Марийка предвид Вашето тъй показно "социално човеколюбие"? Сама с наглостта си предизвикахте това, сама си вкарахте този таралеж в гащите...

И кой сега е позорът, другарко? Прочее, като се напъвате да лъжете, сметате ли, че некой Ви се връзва, тъй феноменално извратена мерзавке?

Анонимен каза...

Не, не поемам грижата за хора, които не са ми близки, не познавам и не са ми никакви. Грижи се ти за нея, крадливчо.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, пък лъжете. Аз нима съм Ви близък, та денононощно се грижите за мен? Ха сега пак помислете какво дърдорите...

Вие поемате грижата за баба Марийка и то на дело. Аз заради Вас спирам да я посещавам, Вие започвате да отговаряте вече за нея. Случи ли се нещо с нея, Вие отговаряте...

Анонимен каза...

"Не, не поемам грижата за хора, които не са ми близки, не познавам и не са ми никакви. Грижи се ти за нея, крадливчо."

Тази кукунделица няма никакъв морал. И даже не разбира, че с тия думи показва, че няма никакъв морал. Ако се грижим само за близките си, значи сме нещо като животни. Тя е животно, очевидсно. Не е човек.