Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 14 ноември 2022 г.

Каква умопомрачителна, но душеспасителна дискусия проведох днес с гражданина, университетския преподавател и страдалеца Георги Пашев?

Днес с гражданина и университетски преподавател (в ПУ) Георги Пашев, изявяващ се напоследък като велик страдалец по повод на моята скромна милост и персона, проведохме следната умопомрачителна, направо сюрреалистична, но за сметка на това все пак душеспасителна дискусия - с оглед великият страдалец да си облекчи, доколкото това изобщо е възможно, тъй измъчената си душа (и двамата смятаме, че понеже нашият спор вече е достояние на обществото, тази дискусия непременно трябва да бъде обнародвана, което именно и правя!):

9 ноември в 12:20 ч.

Изпратихте

Здравейте, Каня ви на конференция в Zoom. Кога: 9 ноември. 2022 09:00 PM София Предварително се регистрирайте за участие в конференцията: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZYqde2hpjIpE9PzTVS5twAx8vtvg59vShpJ След регистрацията ще получите електронно писмо с потвърждение, съдържащо информация за влизане в конференцията. Заповядайте! Вашите идеи са най-ценното, което имате!

Днес в 11:55 ч.

Жоро Шванца

как си, изрод

Изпратихте

Побърка ли се вече?

Жоро Шванца

цитирам Лудия, който е гледал твоето видео за мен

Жоро Шванца

уродо си позволи крайно мръсната провокация да представи адаптирането в твоя смисъл на идеята, обаче като нагаждачество Rayna "казусът Пашев" си бил ти за него Rayna Rayna Koleva трябвало и пари да му платиш, че ти обръща внимание Rayna Rayna Koleva КАКЪВ В ДЪЛБОЧИНА Е КОНФЛИКТЪТ - уродо е всъщност от законспирираните като "противници" срещу системата, докато ти си кристално прозрачен като нейни ликвидатор, ЗАЩОТО онзи върти подривно доктринерската едни и същи догми и клишета, а ти му ги разбиваш чрез колосално значима ИДЕЯ, която реално може да промени не само беге кочината, но и света Rayna и типично нагло по червенофашистки нравствено те поучава, като даже щял да те изпитва и оценка да ти сложи Rayna абсолютен лайнар Rayna наистина имаш шанс, че такива те нападнаха като него и онуй върло злобното

Жоро Шванца

Понеже му вярвам, затова те наричам изрод

Изпратихте

🙂

Жоро Шванца

не, изрод аз наричам теб

Изпратихте

Да цаливаш гъзо на Лудия е тъпа работа...

Жоро Шванца

а той те нарича червенофашистки урод
Жоро Шванца
и е прав

Изпратихте

Значи ти полудя вече...

Жоро Шванца

в следващото ми предаване наживо ще се обадят поне 2 човека да те коментират
Жоро Шванца
в едно от предишните даже по вайбъра ми звъняха, за да се оплакват от теб
Жоро Шванца
посочиха ми твои предавания, където си се държал зле с обаждащи се
Жоро Шванца
и си квичал като Хитлер на конгрес на NSDAP
Жоро Шванца
е, аз не се учудих
Жоро Шванца
защото и от миналата година знам, че си тотално способен на всякакви словесни уродщини
Жоро Шванца
които подмолно наричаш "дебат"
Жоро Шванца
но нямат нищо общо с истински културен дебат
Жоро Шванца
а сега, типично по червено фашистки уклон си тръгнал да се правиш, че ме поучаваш
Жоро Шванца
е, другарко, мина ви времето
Жоро Шванца
но най-голямата изродщина в случая е, че квичащия грачаро тръгнал бил да анализира моите мимики
Жоро Шванца
поговорката "присмял се Хърбел на Щърбел" е твърде детска, за да опише трагедията на ситуацията
Жоро Шванца
как един, който не може да контролира своето поведение, анализира чуждо
Жоро Шванца
самозабравил се дървен философин
Жоро Шванца
сам си го изпроси и аз на свой ред ще анализирам твоите квичения в ефир
Жоро Шванца
макар, че едва ли си струва да хабя цял час за това
Жоро Шванца
Извратенията ти стига дотам, че твърдиш, че аз съм нямал право да те поучавам, че се държиш като гъз
Жоро Шванца
Но пък ти явно имаш право да ме поучаваш, съдейки от подмолно манипулативното ти видео
Жоро Шванца
Твоето двуличие е потресаващо и лъха отвсякъде
Жоро Шванца
Изобщо, съжалявам, че някога съм те познавал
Жоро Шванца
Като цяло, ти за мен си затворена тема
Жоро Шванца
Яд ме е, че съм си губил и времето с теб

Изпратихте

Ще се се държа както искам. И ще говоря каквото намирам за добре. Кой ти каза, че можеш да бъдеш мой цензор? Изкукурига съвсем.

Жоро Шванца

А защо изрод такъв, след като ти ще се държиш както искаш, да не го правя и аз спрямо теб?
Жоро Шванца
Явно за теб понятия като етика са тотално чужди

Изпратихте

Евгени днес ще излъчи ли това мое право на отговор? Какво каза щот пътувам?

Жоро Шванца

Чашата окончателно преля, когато в същия ден, когато ясно си знаел, че ти правя услуга и ти водя предаването
Жоро Шванца
ти си пуснал материал, в който ме плюеш
Жоро Шванца
и на следващия ден ми се обаждаха хора да ме питат какво мисля за теб

Изпратихте

Щото не съм ти позволил да бъдеш мой надзорник, затова.

Жоро Шванца

е, аз да не съм ти позволил?
Жоро Шванца
в последното си видео баш като такъв се изявяваш
Жоро Шванца
което е супер подло и подмолно типично по болшевишки
Жоро Шванца
айде, ходи да четеш сайта на агента на ДС Инджев

Изпратихте

Имаш мания че си станал много важен. Никой не ти се е обаждал. На никой не му пука за теб. Грозно е да се лъже.

Жоро Шванца

добре, сам си го изпроси
Жоро Шванца
ще пусна човека в ефир
Жоро Шванца
той няма да има против
Жоро Шванца
даже ми се обажда по вайбър, щото не можеше да се вреди по телефона

Изпратихте

🙂

Жоро Шванца

каквото повикало, такова се обадило

Изпратихте

Има всекакви откачалки.

Жоро Шванца

когато забиеш на някой нож в гърба, не очаквай да те черпи с кафе
Жоро Шванца
големио разбирач от психология, а, ма ха

Изпратихте

Готви се да даваш обяснения пред Етичната комисия на ПУ.

Жоро Шванца

да давам
Жоро Шванца
ще им кажа всичко за теб
Жоро Шванца
те не, че не го знаят

Изпратихте

Ще св наложи да си контролираш голямата уста

Жоро Шванца

нямам против даже и да се махна от ПУ, но да казвам истината на такива като теб
Жоро Шванца
значи аз трябва да си контролирам голямата уста, а ти не трябва
Жоро Шванца
не си ли чувал, че в отношенията между хората има взаимност
Жоро Шванца
или за някой като теб тия неща не са от значение

Изпратихте

Никаква истина не казваш. Жалък си. Лакомията ти за слава те изгаря.

Жоро Шванца

ако не е никаква истината ми, ела на дебат, ама те е страх
Жоро Шванца
прикриваш се
Жоро Шванца
и между другото, сега сам се издаде, че именно ти досега си ме топял пред ФМИ
Жоро Шванца
много преди да се скараме
Жоро Шванца
типично е за хора с доноснически манталитет

Изпратихте

Толкова. Ако искаш още да разговаряш с мен ще трябва да ми плащаш. 100 лв. на час ми е тарифата за консултации. На аванта свърши. Предостатъчно внимание ти обърнах...

Жоро Шванца

за щастие, мен дори да ме уволнят, аз още на другия ден ще имам двойно по-платена работа от сега
Жоро Шванца
а ти ще си бъдеш охрана до пенсия
Жоро Шванца
много се надценяваш с тия 100лв. за човек, който са уволнили от ТЕТ Ленин щото не си спазва учебната програма

Изпратихте

Аз никога никого не съм топил. Това, което ще напиша за теб до Ректора, ще бъде публикувано.

Жоро Шванца

то и аз да не си я спазвам и мен ще уволнят
Жоро Шванца
напиши, аз пък ще напиша до фирмата, към която работиш,
Жоро Шванца
понеже искаш взаимност

Изпратихте

За какво са ме уволнили мутро-калинките е чест за мен, която никога няма да заслужиш.

Жоро Шванца

аз знам за какво са те уволнили, да не би да не съм те проучил
Жоро Шванца
и да не съм питал и хора от ТЕТ-а

Изпратихте

А дебат с мен вече нямаш морално право да искаш. Много ниско падна...

Жоро Шванца

ако се стигне до етична комисия, ще поканя хора от ТЕТ-а също да говорят за теб
Жоро Шванца
с които съм говорил

Изпратихте

На Етичната комисия ще обсъждаме теб, не мен, завалийо...

Жоро Шванца

или по-точно ще ги помоля за становище
Жоро Шванца
то е важно да се обсъди и източника на слуха
Жоро Шванца
доколко може да му се вярва

Изпратихте

Изкукуригал си. Успокой се малко.

Жоро Шванца

за разлика от теб, аз съм чел етичния кодекс на ПУ
Жоро Шванца
та съм готов и с евентуална защита
Жоро Шванца
ще помоля няколко човека от ТЕТ-а да напишат становище за теб

Изпратихте

И какво е казал твоя секретен източник от ТЕТ ЛЕНИН?

Жоро Шванца

намерил съм и контактите на директорката ви

Изпратихте

На Етичната комисия ще обсъждаме теб, не мен, завалийо...

Жоро Шванца

ще я помоля специално за становище
Жоро Шванца
и да опише в него защо те е уволнила
Жоро Шванца
нищо, че е вече в пенсия
Жоро Шванца
мисля, че няма да ми откаже

Изпратихте

Помоли я. Директорката на тета също като теб е затънала в лайна така че ще си допаднете много

Жоро Шванца

разбира се, че бих я помолил за становище, защо не

Изпратихте

🙁

Жоро Шванца

нали и без това искаше нейното мнение в телевизията
Жоро Шванца
би трябвало да се радваш, ако го получиш

Изпратихте

И защо ме мразиш толкова, ха кажи, облекчи си душата?
Изпратихте
Завиждаш ли ми?

Жоро Шванца

баш па на теб да завиждам!?!? за кое точно?

Изпратихте

Помисли малко...

Жоро Шванца

че забиваш нож в гърба на хората
Жоро Шванца
за това ли да завиждам

Изпратихте

Кажи, щото мъката в душата ти трови живота ти...
Изпратихте
С глупости мен не можеш да залъжеш.

Жоро Шванца

не, не са глупости

Изпратихте

Кажи истинската причина.

Жоро Шванца

надменното ти поведение ме дразни от поне 2 години

Изпратихте

Тая твоя патологична злоба към мен си има извор...

Жоро Шванца

ти си мислиш, че си божество, а останалите сме длъжни да ти целуваме краката
Жоро Шванца
даже го каза и на Лудия в онова видео, което пазя

Изпратихте

Ний, личностите, сме такива. Не сме мижитурки. Ти друга личност не си срещал май...

Жоро Шванца

личностите не са надменни
Жоро Шванца
не цапай по понятието личност, давайки се за пример
Жоро Шванца
личността разбира от взаимност
Жоро Шванца
и това да очакваш взаимност не са глупости
Жоро Шванца
ако за теб са глупости, значи съвсем правилно са те уволнили от ТЕТа
Жоро Шванца
защото все пак там си преподавал психология

Изпратихте

Аз съм философ и в известен смисъл съм помощник на Бог. А Бог е Истината. Философите сме служители в Храма на Истината.

Жоро Шванца

Божиите служители не са двулични и не лъжат
Жоро Шванца
а ти си двуличен спрямо хората, имаш двойни стандарти
Жоро Шванца
и това няма как да не ме е подразнило

Изпратихте

Прочети шо е личност в моите книги. Като се подготвиш ела да те изпитам. Ако получиш поне 3 ще продължим разговора...

Жоро Шванца

ха, провалилия се щял да изпитва мен
Жоро Шванца
иди да те изпита директорката на ТЕТа
Жоро Шванца
за това що е колегиалност като за начало

Изпратихте

За Бога недей да говориш Устата ти са недостойни да произнасят Божието име.

Жоро Шванца

защото имаш пропуски
Жоро Шванца
например, аз нямаше да ти забия нож в гърба, точно в момента, в който ми вършиш услуга
Жоро Шванца
но ти от друга страна го правиш

Изпратихте

Пак дърдориш глупости. Аз съм специалистът по тия теми. Директорката на тета е невежа по тях не по-малко от теб...

Жоро Шванца

никакъв специалист не си
Жоро Шванца
щом даже невежи като нас видяха, че си двуличен

Изпратихте

Никакъв нож не съм ти забил. Пак говориш глупости. Имаш разни мании...
Изпратихте
Невежи да ме наричат некомпетентен е комплимент за мен!
Изпратихте
🙂

Жоро Шванца

още същия ден, в който аз ти върших услуга и ти водих предаването, ти си пуснал запис за другото предаване, в което ме коментираш и оплюваш
Жоро Шванца
при това знаейки, че аз ти върша услуга
Жоро Шванца
в задачата се пита - защо

Изпратихте

Нищо такова няма в другото предаване.
Изпратихте
Гледай го най-после.

Жоро Шванца

вероятно си мислил, че аз ще те оплюя в предаването наживо и си искал да изпревариш събитията
Жоро Шванца
но аз не съм паднал на твоето ниво
Жоро Шванца
и в следващия ден ми се обаждат хора и ме питат какво мисля за теб
Жоро Шванца
щом вече и мен нападаш, освен другите хора

Изпратихте

Боже, ти си болен! Намери си добър терапевт.

Жоро Шванца

Кога стана и психиатър? За разлика от теб, има една истинска психиатърка, Невена Балканска, която не мисли добре за теб.

Изпратихте

Гледай предаването бре, нещастник! Хора му се били обаждали?! Много си велик, затова. Лудия те подскокоросва..

Жоро Шванца

Предаването съм го гледал
Жоро Шванца
и знам много добре как си се отнесъл там с мен

Изпратихте

Таз другарка не ме познава. Има разлика между психично болен и психиатър...
Изпратихте
Пак го гледай що явно нищо не си разбрал. Злобата те заслепява.

Жоро Шванца

до онзи момент бях склонен да ти простя, но след онзи момент, вече чашата преля

Изпратихте

Изпратихте

🙂

Жоро Шванца

че ти не знаеш ли, че като нагрубяваш някой, трябва да му поискаш извинение
Жоро Шванца
ама то не сме само един двама такива

Изпратихте

🙂

Жоро Шванца

твоите обиди не са директни, но си личат от смисъла на изреченията
Жоро Шванца
все пак, като учил ленинизъм, си се научил да говориш заобиколно
Жоро Шванца
като всеки комунист

Изпратихте

Просто си озлобен към мен затова тска ти се чини...

Жоро Шванца

добре, щом така искаш, в следващото ми предаване ще пускам твоето видео и на стоп ще обяснявам какво точно ме е обидило

Изпратихте

🙂

Жоро Шванца

и това също ще иде в етичната комисия
Жоро Шванца
макар, че там не са вчерашни и са наясно за какво става въпрос

Изпратихте

Много обидчива душа имаш. Прекомерната обидчивост е женско качество. Някой казАл ли ти е това?

Жоро Шванца

айде да не говори за женско качество човек, който е свалял в чата Ники Димов

Изпратихте

🙂

Жоро Шванца

защото още си пазя и този текст, който той ми прати
Жоро Шванца
пак двуличие след двуличие

Изпратихте

Нови глупости пелтечиш. Я дай да видим туй компроматче.

Жоро Шванца

ако желаеш и него ще поканя
Жоро Шванца
интересно е да видим дебат между него и теб

Изпратихте

Сега убеди ли се, че си изкукуригал от злоба към мен? Ники Димов е като теб, дърдори често пълни глупости...

Жоро Шванца

и да се спомене и този въпрос
Жоро Шванца
ако се съгласи, де
Жоро Шванца
щото все пак това е доста лично
Жоро Шванца
да, всички дърдорят глупости, само ти си светец
Жоро Шванца
дънинг - крюгер...

Изпратихте

🙂

Жоро Шванца

искам да кажа, че си свалял ники димов в чата и той ми е пращал текст, който няма как да не си писал ти

Изпратихте

Егати човека %????!!!!

Жоро Шванца

твоето подмолно увъртане с такива уродливи забележки, няма как да искриви фактите
Жоро Шванца
за разлика от теб, аз казвам факт

Изпратихте

🙂

Жоро Шванца

нямаше да ме интересува, ако не беше споменал, че някой друг имал женски характер, а ти - видиш ли, нямаш
Жоро Шванца
то и лудио забелеза, че мразиш жените, като нерядко ги обиждаш на тъпи
Жоро Шванца
уж си в сектата на гаргамел, а пък спрямо жените си като ислямист
Жоро Шванца
пореден парадокс
Жоро Шванца
но ти си пълен с парадокси
Жоро Шванца
ето сега, искаше да ти кажа какво мисля за теб; казах ти - обиди се, ще пишеш на етична комисия
Жоро Шванца
ми пиши - там доста листове събират

Изпратихте

Трудно е да разбереш един философ, нещастнико. Просто немаш нужната култура. Прост си. Недоучен си. Извратен си.

Жоро Шванца

е, аз ся на коя етична комисия да пиша на твоите обиди
Жоро Шванца
може би на арменскио поп

Изпратихте

Истината е такава. И се изразявам много меко. Мрази ме колкотобси искаш. Правя ти добро като ти казвам тия неща.

Жоро Шванца

аз няма как да смятам някой за нормален, който сериозно ми твърди, че работата на жените била да не мислят

Изпратихте

Пиши на Лудия.
Изпратихте
Просто не си сфанал концепцията ми за човека
Изпратихте
Чети.
Изпратихте
Учи.
Изпратихте
Невежеството не е аргумент.

Жоро Шванца

Кво да схвана, хем си гаргамелист, хем отричаш няколко стотин години история за равноправие на половете
Жоро Шванца
При положение, че това на вашата секта ви е верую
Жоро Шванца
Както и на цивилизования свят
Жоро Шванца
На която и комисия да пишеш, тези парадокси са видими от всеки
Жоро Шванца
И правят на наблюдателните впечатление
Жоро Шванца
Аз вече съм си направил изводите за себе си
Жоро Шванца
Публични писма и етични комисии няма да прикрият тоталната слабост в аргументите и фактите, която демонстрираш
Жоро Шванца
По-скоро ще затвърдят и моите и някои чужди убеждения за теб
Жоро Шванца
И последно - поведението - ще се държа както си искам, ти не си ми надзорник, е инфантилно
Жоро Шванца
Никой не е казал, че съм ти надзорник
Жоро Шванца
Но в обществото има норми на поведение между възпитани личности, които ти наруши много пъти
Жоро Шванца
И реших и аз да последвам примера ти и да ги наруша спрямо теб

Жоро Шванца

И щом толкова не си разбрал с какво си ме обидил в онова видео, ще го обясня в следващо
Жоро Шванца
Нямах намерение, но ето, явно има нужда
Жоро Шванца
Айде, бегай да доносничиш
Жоро Шванца
Сигурен съм, че многократно си писал доноси срещу порядъчни личности

Жоро Шванца

А иначе, реално е едно и също дали ще кажеш на някой изрод или заобиколно във видео ще обясняваш 1 час защо е изрод, без да кажеш думата, както ти си направил спрямо мен

Изпратихте

Дърдориш глупости на едно пошло дилетанско ниво, с което се излагаш в очите на информираните, грамотните хора. Това, което твърдя за женската душа, са азбучни истини, известни на образованите и разбиращите хора от поне 2500 години от времето на Сократ и Платон. Но за теб явно са новост, показваща, че си неграмотен. Освен това явно имаш доста "дълбоко" познание за женската душа, щом прогони с простотиите си майката на собствените си деца.

Жоро Шванца

Ох, горкия. Той не е ли разбрал, че някои неща не са както преди 2500 години
Жоро Шванца
И между другото, не знам къде съм я прогонил, като е в нас
Жоро Шванца
Та благодарение на нейната глупост сме болни всички
Жоро Шванца
Но това, че тя е тъпа, не значи, че всички жени са тъпи - нещо, което ти твърдиш

Изпратихте

Второ, прекалената чувствителност, обидчивостта ти е женско качество. Мъжете не обръщаме внимание на такива незначителни неща. А за теб те са равнозначни на война, която започна подобно на Путин - за да съсипеш всичко и да се посереш до шията. Путин сякаш ти е брат.

Жоро Шванца

Няма мъжки и женски качества, а има.качества на душата и личността. Да обвързваш качества на душата и мозъка с пола си е вид полов фашизъм. Точно заради полов фашизъм искам да се махна и от Теодора, между другото

Изпратихте

Жена ти нали живя в Бургас, това имах предвид. А като я наричаш тъпа си вкарваш автогол, признаваш косвено правотата ми. Макар аз никога да не съм твърдял, че жените са тъпи. Твърдя, неграмотнико, че жените мислят по женски начин. Със сърцети си, а в крайна сметка и с вагината си.

Изпратихте

Със сърцата си мислят жените. А как мисли сърцето чети книгите ми за да разбереш, неграмотнико с академичен статус...
Изпратихте
Нищо не разбираш, а само плямпаш. Учи.

Жоро Шванца

Ти като математически идиот не знаеш, че има реален модел и идеален модел. Твоите идеални модели на мъж и жена са далеч от реалните модели, в които всеки човек проявява качества и от другия пол по твоите модели, но това не го прави от другия пол.
Жоро Шванца
Следователно модела ти е грешен
Жоро Шванца
Прочети по-нови теории
Жоро Шванца
От тези, които са на 2500години
Жоро Шванца
Ако не можеш да намериш, ще ти пратя линкове
Жоро Шванца
Значи, излиза, че аз като мъж ми е забранено да мисля със сърцето, щото твоя модел не го поддържа
Жоро Шванца
Ама ако не мислинсъс сърцето как някой ще напише гениални поеми като Вазовите или ще нарисува идеални картини като на Леонардо да Винчи
Жоро Шванца
Само с мозъка не става, майна
Жоро Шванца
Нито само със сърцето
Жоро Шванца
В тия гениални творения винаги има вложена и душа
Жоро Шванца
Затова казвам, че тия 2500 годишни модели са грешни
Жоро Шванца
Май си изпуснал новостите от последния век
Жоро Шванца
Като писанията на Айн Ранд
Жоро Шванца
То не е въпроса само да четеш като читанка, Ами трябва и да навързваш нещата
Жоро Шванца
Дори тия клишета, които използвате като сърце и мозък и други органи са неточни абстракции
Жоро Шванца
Тия клишета са били логични на нивото на мисълта тогава, но от тогава е имало доста развитие
Жоро Шванца
Все едно аз още да дрънкам за перфокарти и перфоленти на студентите
Жоро Шванца
Вместо да акцентирам в най-модерните
Жоро Шванца
достижения на мисълта
Жоро Шванца
Обаче, боравещите с клишета като вас, много често попадайки в плен на думите, имате склонност да приемате безкритично прекалено остарели текстове

Жоро Шванца

Но понеже се интересувам и от апокрифна Библия (непризната от съборите на църковните фашисти) на много места там съм виждал текст, който намеква, че човека трябва да постигне баланс между това, което вие с клишетата наричате сърце и душа

Днес в 14:38 ч.

Изпратихте

🙂
Изпратихте
Ако беше поне малко по-умен нямаше да се изказваш по въпроси, от които поназнайваш само дилетантските тъпотии...

Жоро Шванца

Ако не друго, поне за лудия си като отворена книга
Жоро Шванца

Изпратихте

Мерси за комплимента ама немаше нужда. Плюнките на профан като Лудия са комплимент за мен...

Жоро Шванца

Е, не са ли истина
Жоро Шванца
Къде е излъгАл тука

Изпратихте

Нема да те уволнят, не се плаши толкова. На мястото ди си в кочината ПУ...
Изпратихте
Като тях си. Провинциални пишман и менте "учени"...

Жоро Шванца

Е, аз ако съм си на място в кочината и няма да ме уволнят, няма да се тревожа. Ако ПУ е кочина и ще ме уволнят, пак няма да се тревожа - значи са ме махнали от кочина

Изпратихте

Няма как да те махнат от кочината. Там ти е мястото...
Изпратихте
От кочината ПУ махат такива като мен, теб ще те държат вечно.

Жоро Шванца

Е, ти като герой, сега не си в кочина
Жоро Шванца
Или си

Изпратихте

Мен ме гонят от кочините. Щот не съм свиня.

Жоро Шванца

Е, тогава защо грухтиш срещу неудобни истини на лудия

Изпратихте

Не съм герой. Човек съм.
Изпратихте
Лудия дърдори глупости щот мрази интелигентните и духовни личности. Той е жалък простак. С подобаващите за злобните простаци мании..

Жоро Шванца

Че какво пък му е на него злобното
Жоро Шванца
Много си е адекватен даже
Жоро Шванца
А за простак и дума не може да става

Изпратихте

Целия свят е крив на Лудия. Който и самоличност няма. Щот е лузър.
Изпратихте
Дори от своето име се срамува...

Жоро Шванца

Е, нали ако ти се яви със снимка и ЕГН такива фашисти като вас че го спукате от дела

Изпратихте

Той е дърт неуспял в живота лаком комунист. Затова мрази целия свят.

Жоро Шванца

Ама ти като успял комунист, си друга бира

Изпратихте

А аз как не си крия името?
Изпратихте
Вярно е, преуспял съм и при това не съм комунист...

Жоро Шванца

Аааа, не се знае, виж как добре си хортуваш с агенти на ДС

Изпратихте

Ти ли издаваш удостоверенията за това кой е комунист и кой не е? Георги Жеков владее този офис...

Жоро Шванца

Жеков и он е затънал в клишета, ама поне тая ниша добре я държи
Жоро Шванца
Той и мен нарича комунист
Write to Георги Пашевъ

Жоро Шванца

Жеков и он е затънал в клишета, ама поне тая ниша добре я държи
Жоро Шванца
Той и мен нарича комунист
Жоро Шванца
Ама и ти няма да му минеш критерия
Жоро Шванца
То почти никой не го минава

Изпратихте

Кажи сега, аз ли да обнародвам нашия диалог или ти? Смятам, че е нужно народът да разбере как спорят философ и учен комуноид с изцяло объркана глава...
Изпратихте
😉
Изпратихте
Няма нужда да правимч дебат в ПОтв, ето този дебат е предостатъчен.
Жоро Шванца is typing
Write to Георги Пашевъ
Нема нужда да питаш, защото и да ти кажа не, ти ще го публикуваш с твоите си изродщини като коментари

Изпратихте

Мисля, че си изяснихме отношенията...

Жоро Шванца

Аз пък ще го публикувам с моите

Изпратихте

Не, само записа на разговора, никакви коментари. Много се плашиш от коментарите ми бе?!

Жоро Шванца

Пък нека четящия да съди дам за себе си
Write to Георги Пашевъ
Е, как да не се плаша, като ти си способен да изкараш всеки порядъчен човек дявол
Жоро Шванца
Сигурно в Ленинград са ви учили на това

Изпратихте

Ще разбереш на какво са ме учили и на какво аз сам съм се научил като прочетеш книгите ми...
Изпратихте
Май много ти се ходи да учиш в Ленинград, и за това ли ми завиждаш, нещастна душо? Все Лениград ти е на устата...

Жоро Шванца

Що па да не завиждам?!?! По онова време малцина са можели да идат да учат е Ленинград, сигурно са те проучвали до девето коляно и си извадил правилен работническо селски произход
Жоро Шванца
Пък и Жеков е казвал нещо по въпроса

Изпратихте

Не, просто професорите от СУ след като завърших първи курс с пълно отличие ме препоръчаха единодушно да бъда удостоен с честта да уча в Русия. Просто бях талантлив студент и такива хора се ценяха и тогава, и сега...
Изпратихте
Е, Жеков е инстанцията, която дърдори самата истина. И Лудия е втората инстанция на истината в болната ти глава. Освен учи те съветвам да си потърсиш опитен терапевт. Излъчваш напрежение и злоба...

Жоро Шванца

Значи викаш болшевиките от катедра марксизъм в СУ са те оценили подобаващо, че добре си се справил с основите на марксизма ленинизма

Изпратихте

Правя ти добрина като ти казвам тия неща, пък ти ме мрази колкото ти душа иска. Аз да си изпълня дълга гледам само...

Жоро Шванца

Но все пак не може да не са ти направили фамилна проверка
Жоро Шванца
Имало е и други отличници там, но с кофти за режима роднини

Изпратихте

В СУ и при комунизма философите бяха за времето си достойни личности (като изключим неколцината мерзавци!) Повечето от тях бяха дисиденти и участваха в бутането на комунизма, тъпчо.
Изпратихте
Да, знам, ти се верен на комунистическата теория ,че социалния произход определя същината на личността, нали така, драги ми комуноидчо?

Жоро Шванца

Ох, дисидентите марксисти.

Изпратихте

Дали са били марксисти или не си е тяхна работа, не твоя, не и на учителя по физкултура Георги Жеков

Жоро Шванца

Аз ако бях дисидент изобщо нямаше да се записвам в катедра с това име
Жоро Шванца
По-добре даскал по физическо, отколкото марксист

Изпратихте

Ти си пидлизурко и нагаждач и затова си в ПУ в момента. Той е не по-малко крепост на комунизма от СУ някога и от Ленинградския университет тогава...
Изпратихте
Като си толкова модерно мислещ що не напуснеш ПУ щото там е прогизнало от комунизъм?
Изпратихте
Баба ти може да била марксистка, но не и аз...
Write to Георги Пашевъ

Аз съм във факултет, в който повечето дърти са от твоята гаргамелистка секта или викаш, че и те са комунисти
Въвеждане
Жоро Шванца
Може би си прав, че са
Въвеждане

Изпратихте

Не знам за каква секта говориш, не владея терминологията на официоза ПИК...
Въвеждане
Изпратихте
Който ти така свято почиташ, папагалчо...
Въвеждане

Жоро Шванца

ПИК не съм отварял от лятото, когато се подигравах на тях
Въвеждане

Изпратихте

Но това те пречи да владееш терминологията им, както си личи...
Въвеждане

Жоро Шванца

Какво лошо има да владееш думи
Въвеждане

Изпратихте

Думите на платените медийни мерзавци на мафията...
Въвеждане

Жоро Шванца

Там има всякакви случаи, някои са платени, други са идеалисти.
Въвеждане
Жоро Шванца
То и във вашата секта някои доста добри пари изкараха
Въвеждане

Изпратихте

Като стана дума за пари: цял ден ти отделих, редно е да ми платиш, прати поне 50 лв. Ще отидат за някое добро дело. А и си ги изкарах. Боли ме главата от теб. Цялото ти напрежение мина у мен. Ти сигур сега си много щастлив. За това щастие се плаща в цивилизованитв държави.
Въвеждане

Изпратихте

Въвеждане

Жоро Шванца

Дай си банковата сметка
Въвеждане

Изпратихте

🙂 😉
Въвеждане
Изпратихте
Помайтапих се...
Въвеждане
Изпратихте
На гроба ми запали някога една свещ, достатъчно е...
Въвеждане

Жоро Шванца

Рано ти е още да умиргаш, нема кой да ти води шоОто
Въвеждане
Жоро Шванца
И адаптирането не е конформизъм, а естествен природен механизъм за съществуването
Въвеждане
Жоро Шванца
Както слънчогледа гледа слънцето, тропизмите при растенията и т.н.
Въвеждане
Жоро Шванца
Без адаптивност нямаше да оцелеем като видове
Въвеждане
Жоро Шванца
Остава да го приложим и в нашите общества
Въвеждане
Жоро Шванца
Доколкото помня, великите философи във вашата област търсят точно природни примери за правотата си
Въвеждане
Жоро Шванца
Както и всеки нормален откривател
Видяно от Жоро Шванца в 15:36 ч.
Въвеждане

Изпратихте

Ето че ти си марксист, материалист и комунист. Някога ще обясня истинския смисъл на приспособяването. Човеците не са обаче животни, марксисте...

................

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...





Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се,  че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем... 

11 коментара:

Анонимен каза...

Smehotvorno e Pashev da obvinqva Grancharov za vsichkite si neudachi i za sustoqnieto na durjavata. Da ne bi Grancharov da e bil na vlast?!

баба вуна каза...

Фисофосина завижда на компютърджията за жените. Пашев е секс символ и много потентен. Грънчаров няма пари за виагра.

Анонимен каза...

Не за всичко е прав Пашев. За вас обаче, Грънчаров, е СТОПРОЦЕНТОВО прав.

Анонимен каза...

Да.

Анонимен каза...

Грънчаров, не си добре. Публикуването на тази разобличаваща те дописка го доказва.

Анонимен каза...

Пашев да даде 100лв. на Живко Желев за предаване. Това ще е най-големият удар по Грънчаров - да има друго, истинско философско предаване по ПоТВ!

Анонимен каза...

Ти па щото много разбираш от психология, затова си я докарал до под кривата круша. Кафа от дървени философи. Айде, в дивия.

И изобщо, след като си наясно, че повече не желая да имам нищо общо с теб, с какъв акъл изпълзя дотук да ми пишеш? Какво си очаквал, след като си се доказал пред мен като пълен двуличник и простак - да ти се радвам и кафе да те черпя, ли!?!?

Продължавай с вучковите си гаргамелски изстъпления, само, че вучков беше по-голям артист и не случайно той беше известен из цялата кочина, а ти, въпреки, че го имитираш, съзнателно или не, не си.

Разбирал бил от психология - преписвач на чужди мисли

Кафа от такива "разбирачи"

Онзи Чертовенски веднага ми докладва за поредното ти уродливо видео спрямо мен, в което даже нагло просиш извинение

При положение, че баш ти си този, дето е редно да се извинява - големия разбирач от психология даже не успя да разбере защо реших да го отсвиря окончателно - Е, тогава какво точно разбираш?!? От цъфнали налъми, може би

И между другото само олигофрен ще отрича съществуването на добре известното понятие "обща култура"

Затова, по-добре не се оплитай повече със спорове с мен - много слаба ракия си.

А хората масово ти се смеят на тоталните глупости, които говориш

Ама нека - шоу да става

то има нужда от шутове

радвам се, когато тотални морални и духовни изроди като теб, говорят за мен

защото антиреклама от такива като теб, реално е реклама

сега разбирам защо наистина са те изхвърлили от тет ленин

не е само въпроса, че не си им спазвал учебната програма, макар, че и това е голямо нарушение

както и да е, убедих се, че всеки си получава заслуженото накрая.

Георги Пашевъ

Анонимен каза...

Здравейте, г-н Грънчаров.

Пиша ви по повод поредната ви разправия с Георги Пашев.

Напълно разбирам, че вече ви е омръзнало да слушате и четете всякакви клевети и обиди от него по ваш адрес.

Но бих си позволил да ви дам един съвет, макар че може би нямам право на него, много по-млад съм от вас, а и това са ваши взаимоотношения. А дали ще го приемете - си е ваше решение.

Мисля че няма абсолютно никакъв смисъл да сезирате етичната комисия на ПУ, ръководството или който и да е, и да ставате причина за наказание или отстраняване на Пашев.

Първо, вие много добре знаете какво е състоянието на българското образование, в частност на ПУ.

Второ, мисля че добре разбирате че Пашев има определени проблеми, които вероятно са причина за тази агресия. Аз също имах кратка комуникация с него преди време. Това е страдащ човек, за мен душевно болен. Съвсем не казвам, че е луд или нещо подобно, това са различни неща. Душата му страда от грешки, които е направил в живота си. Не смятам че е лош човек, но си има някои особености и някои бесове, които не може да укроти.

Трето, да, той би си намерил сигурно работа извън ПУ, при това по-заплатена, но сам признава че е там, защото така има много повече свободно време. Вие знаете че често се налага да се грижи за децата си.

Нека бъдем малко по-снизходителни към такива хора. Ясно е, че той не прие вашата протегната ръка, да си оправите отношенията и дори да му помогнете по някакъв начин. Но все пак мисля че няма никаква необходимост от това да слизате на неговото ниво или да се опитвате да му навредите по някакъв начин. Просто го игнорирайте, забравете че съществува. Мисля че в даден момент той сам ще разбере колко недостойно е постъпил спрямо вас, а дали ще има силите да поиска прошка - не знам. Вие знаете кой сте, освен това Пашев няма как да ви навреди, каквото и да говори - вас мафията ви опраска отдавна и вече толкова години не ви позволява да започнете работа по специалността. Какво повече може да ви направи Пашев? Ще дърдори глупости за вас в още едно, две, три предавания, и в един момент ще трябва да спре. Освен това не виждам с какво са полезни предаванията му - в началото бяха толкова суха и специализирана материя, че само той разбираше нещата, които говори. Сега мина в друга крайност и го превърна в говорилня, нямаща нищо общо с дигиталните технологии, каквато уж беше идеята на предаването.



Поздрави,

Димитър

Ангел Грънчаров каза...

Здравейте, Димитър,

Благодаря Ви за писмото!

Бъдете напълно спокоен, няма да направя нищо за да навредя на Пашев. Нито ще пиша до Ректора или до Етичната комисия. Казах това за да Видя дали ще се стресне малко. Щото той е конформист (нагаждач) и диванен "революционер" - т.е. е типичен българин. Нищо няма да направя да му навредя или пък отмъстя, над тези неща съм. Спорът ни при това не е личностен, нищо че него го избива на личностни нападки. Спорът ни е ценностен, нищо че той това не може да го осъзнае. Разбира се, давам си сметка за това, че той преживява сега тежък период от живота си, гледа малки деца, не се разбира с майка им, тъй че по никой начин не бих си позволил в такъв момент да му навредя с нещо. Не съм злодей или мерзавец. А спора с него го приех по една-единствена причина: нека той по този начин да излее някак и поне малко натрупаното в душата си напрежение, понеже в противен случай има опасност да се пръсне, да превърти. Сам се поставих в положението да съм отдушник, с оглед да му помогна поне с каквото мога. Пък и дадавм гласност на нашата "свада" с чисто възпитателна цел. Белким некой се вслуша и прогледне, знам ли? Пълно е у нас с вманиачени, болни, объркани, отчаяни хора с напълно извратени ценности, които не са наясно със себе си и с това какво следва да иска от живота човекът, който държи на достойнството си. Сам виждате, за жалост, че много хора изобщо не знаят що е това достойнство. Изобщо темата е благодатна, аз съм изследовател на душите и нравите, ето, Пашев стана поредния казус в моя твърде богат на подобни казуси живот. Нищо ново под слънцето няма. Не зная дали знаете това, че навремето Сократ е бил даден под съд от такива като Пашев и е бил осъден на смърт, трябвало е да изпие чаша с отрова; е, същото се случва и с всеки друго, който има смелостта в тази наша кочина да се държи като човек, да разбира що е свобода, да е личност, да отстоява достойнството си. Става омразен комай на всички. (Верни на Сократ са останали само неколцина от учениците му, самият Христос пък има 12 такива, един от които го предава, друг от които се отрича от него и пр.) Това са общоизвестни примери, ето, същото се случва и в наши дни. Нищо ново под слънцето няма, да повторя и това.

Радвам се, че сте ми писал и призовавате към хуманност от моя страна спрямо лицето Пашев. Радвам се, че има разбиращи млади хора като Вас. В тях именно е надеждата. Защото заблудените, зомбираните, безразличните, обърканите са огромно мнозинство.

Всичко добро Ви желая! Между другото започнахме една инициатива, открихме ФИЛОСОФСКИ ДИСКУСИОНЕН КЛУБ. Обсъждаме всякакви въпроси, предимно ония, които хората най-вече отбягват. Та ако искате, идвайте на обсъжданията. Тази вечер примерно от 21 часа имаме нова среща. Не е задължително да се изказвате, но е хубаво да го правите. Каня Ви в Клуба. Ще се радвам да се срещнем там.

Желая ви всичко добро, успехи и щастие в живота!

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров

Анонимен каза...

Здравайте отново, благодаря за поканата да участвам в дискусионен клуб, но засега ще остана само зрител. Мисля, че има много какво да уча, преди сам да давам мнения по въпроси свързани с философията и т.н. Моята специалност е далеч от това. Но с интерес следя блога ви. Само трябва да знаете, че една голяма част от негативните коментари - откровени глупости, се пишат от Пашев и 1-2 негови приятелчета. Пашев вече съвсем сериозно се взима за философ, психолог, политолог и не знам още какъв и често се включва на живо. Може би трябва да му го върнете, като започнете да говорите за програмиране. Шегувам се, бъдете здрав!

Димитър

Ангел Грънчаров каза...

Здравейте,

Благодаря за отговора! Да, зная, че Пашев основно пише оплювателните коментари в блога ми, а също така много активен е един индивидуум, носещ името Найден Георгиев, той уж е учител по български език, но се подвизава и като "жерналист" с копейкинова ориентация. Той най-често ме плюе. Меирзавци, сър, какво друго да каже човек. Анонимни, т.е. безлични при това. Срамна работа е тази!

Идвайте и като слушател в Дискусионния клуб. Можете да задавате въпроси. Пък с времето ще добиете самочувствие и да се включите в дебатите. Нужни са колкото се може повече самоосъзнали се граждани, щото положението у нас е тежко. Цяла една мафия трябва да побеждаваме ний, гражданите.

Всичко добро Ви желая!

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров