Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 18 юни 2010 г.

Изглежда и в Министерството на образованието, младежта и науката четат този блог

Два дни след публикацията на моя коментар Плагиатства ли от моята книга за новата философия и стратегия на образованието г-н Министърът Игнатов?! днес получих писмо от г-жа МОМН Евгения Костадинова, директор на Дирекция "Образователни програми и образователно съдържание", в което ме известяват, че съм бил получил отговор на "писмото" ми до МОМН още през м. септември и даже ми препращат копие на самото това писмо. Проблемът обаче е друг, ето какво написах в отговор до тази г-жа Костадинова:

Уважаема г-жо Костадинова,

Заблудили сте се, става дума за две различни писма, изпратени до двама различни министри, като между изпращането на едното и на другото има период от три месеца; на едното, първото, писано през септ. 2009 г., получих отговор (който Вие сега ми препращате отново), ала на другото не съм получил никакъв отговор, въпреки че от изпращането му досега изминаха повече от 5 месеца. Ето Ви няколко линка, за да се убедите сама в това:

Отворено писмо до госпожа Министъра на образованието, младежта и науката - отправено чрез всички медии

Отворено писмо до г-н Министъра на младежта, науката и образованието

Повторно пращам своето Открито писмо до министър С.Игнатов, след като Министерството стоически мълчи вече цели 5 месеца!

Надявам се все някога да получа отговор на второто си писмо.

С поздрав: Ангел Грънчаров

Оформя се интересен казус. Ще ви известя за развитието на случая. С днешното писмо Министерството фактически и документално признава, че НЕ Е отговорило на второто ми писмо, сиреч, е нарушило закона, който изисква в определен срок надлежно да се отговаря на писмата, "молбите", "прошенията", запитванията и пр. на гражданите. А аз до този момент отговор нямам, което се признава от самото Министерство с днешното му писмо.


Бихте ли помогнали финансово една книга за българското образование да бъде отпечатана, да види бял свят? Ако сте способни на такъв благороден жест, вижте:

Подписка за неиздадена още книга може да спаси от провал намерението да бъде изобщо издадена

Банкови сметки за подпомагане на блога, на вестник ГРАЖДАНИНЪ и на списание ИДЕИ


ПРОЧЕТИ електронния вариант на излезлите досега броеве на сп. ИДЕИ

ЗА КОНТАКТ

1 коментар:

Анонимен каза...

Какви отговори,каква компетентност,каква позиция,каква истина очаквате,г-н Грънчаров?Аз вече се отказах от работа в полза роду,просто няма смисъл:при тази все още запазена номенклатура,но в интерес на истината,десет пъти по-безскрупулна от предешната,защото просто знае,че никога няма да бъде наказана.Безсилен съм,прости ми,простете ми,аз просто бях лишен от учителски права,а днес съм и с разбито здраве.Ще взема да му изпратя на министър Игнатов всичките си дипломи,удостоверения,книги и пр.,но каква ли полза.Проклет да бъда,че дадох гласа си за ГЕРБ,че две седмици увещавах приятеле,близки,съидейници,в полза на уж новите.
Уважами министър Игнатов,вие сте египтолог,и прекрасно знаете,че Мойсей четиридесет лета води израилевите чада из пустинята Синай,за да умре и последният познал робството.Значи ни трябват още двадесет години,а след като сме .....значи ,до затриването си.
Продължавай битката приятелю,нямам сили,чакам дисциплинарното си уволнение,след поредния донос.