Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 9 септември 2018 г.

"Грънчаров, на 100% си уволнен по нареждане отгоре и по чисто политически причини, заради писанията в блога си!"



Тази сутрин разговарях с една дама, която живее в Америка. Стана дума за моя казус и тя ми заяви, че несъмнено съм уволнен по чисто политически причини; това го знаели били всички, явно само аз не съм си бил давал сметка, че е точно така. Тази дама, между другото, доскоро била поддръжничка на Бойко Борисов, три пъти била гласувала за него! (Сега вече мисли друго, очите й се били отворили.) Ето този разговор, който на мен лично много ми помогна да осъзная истината за нещата - щото успях да видя как те изглеждат през очите на един човек, който има предимството на външния наблюдател, т.е. предимството на обективността:

Т.К. каза: В 2014 година са ви уволнили, когато Борисов си стисна ръцете с Делян и ДПС и те са почнали да искат да се назначат техните хора (и да се гонят неудобните).

Ангел Грънчаров каза: ... Интересно е, че седмица преди уволнението ми (първото) изпратих едно отворено писмо до Бойко Борисов, ето го: Безпощадно правдолюбиво писмо до Б.Борисов: "Или се вслушайте в глухия, идещ от дълбините призив на историята – или си обирайте крушите!". Ето по тази причина смятам, че директорката прояви такава нечувана смелост да ме уволни: понеже е получила заповед за уволнението ми отгоре...

Т.К. каза: Ауууу, само това е причината. На 100%!

Ангел Грънчаров каза: Поне от кумова срама да се бяха стърпели да изчакат малко! :-) Простаци!

Т.К. каза: Веднага действат. Може да не го е прочел, първият от тези, който го е получил, е действал. Но и той знае. Ами Борисов Ви е приятел във фейсбук.

Ангел Грънчаров каза: Да, с Борисов сме "приятели" във Фейсбук. Дали го е чел не знам, но то тия, които са около него, са още по-опасни и от него. Те са наредили да бъда опраскан та да зарадват шефа. Макар че станаха пишман. Аз съм писал много писма на Премиеро, ето още едно: Ново безпощадно и правдолюбиво открито писмо до Б.Борисов, с оглед да му помогна да не се мъчи като герест петел, оплел се в кълчища. Май трябва и тия дни да му напиша ново, доста неща се насъбраха, които трябва да му кажа...

Не съм луд, пиша тия писма не толкова до Негова милост, а до... читателите на блога си, те са адресирани именно към тях, идеята ми е да им повлияя поне малко, щото аман от немислещи кратуни у Нашенско.

Т.К. каза: Ама пратихте ли му писмото или само в блога?

Ангел Грънчаров каза: Пратих го. Винаги съм му ги пращал.

Т.К. каза: Той е много прост, с психиатрични отклонения - нарсицизъм и социопат. 100% е агент на няколко разузнавания и там са го изучили на разни хватки, хипноза, манипулация, лъжа и т.н. Да си няма работа човек с него. Вие и той - разстоянието е от земята до небето.

Съсипа държавата. И защо стои още не мога да разбера. Не му е приятно да му се говори истината и ще стиска кокала докрай. Ама никой няма да го пита, като рекат да го изсулят ще си иде като бай Тошко.

Ангел Грънчаров каза: Точно така. Марионетка е той. На ченгетата.

Т.К. каза: Много верни неща сте му писали в писмото. Те са масони и аз като гледам повечето от тях не са с всичкия си. Дядо Мони бил член на 3 масонски ложи, аз смятам, че е предател и Юда Искариотски.

Ангел Грънчаров каза: Но им изпълни полезна за тях роля. 10 години, пропилени за България - и спечелени от тях в разюздани кражби. Те се бориха за да "разпределят" европейските пари, нищо друго не ги вълнуваше освен краденето от тези пари.

Т.К. каза: Да, това е свързано с откъсването на човека от Бога, процес, който тече навсякъде. И в Библията пише, че идваме от тъмнина към светлина (Христос) и продължаваме от светлина към тъмнина. Та това се знае. Знае се, че колкото по-далеч е един човек от Христос, толкова е по-ненормален. И това е факт.

...

Т.К. каза: Да само заради писмото са ви уволнили. Ужас! Дано стане нещо междувременно. Имам чувство, че ще стане нещо и той ще се махне.

Ангел Грънчаров каза: Почти същото ми говори един човек, който се появи "от нищото", от Пловдив е, инвалид, с увреждане в краката по рождение, но изключително духовен човек, аз го смятам за Божий, за свят човек. Той ми говори точно това, понеже нямат вяра в Бога хората са станали и зли, и глупави, и си вредят, всички недъзи произлизат от това.

Т.К. каза: Разбира се. Ако хората се обърнат към Бога той ще излее такава благодат и щедрост, че няма да се налага да работим. Той знае как.

Ангел Грънчаров каза: Той и да се махне, тия, дето ме гонят от образованието, няма да се махнат лесно. Те са вечни.

Т.К. каза: Лошо. Не пишете. И аз съм като вас и все страдам, фейсбук е само място за следене. Не трябва да се говори на политически теми, няма смисъл, то и най-важното е както ви е казал този човек - Бога. И вечния живот. Хората да разберат, че тук е временно и каквото и да правим ще се ходи горе, а так е целият въпрос. Трябва да оставим всичко в Божиите ръце.

Ангел Грънчаров каза: Не мога да се откажа от писането, това е нещо като мой дълг и мисия, възложени ми от Бог, все някой трябва да казва истината, тази ми е работата като философ. Много хора ми казват, че имат нужда да четат това, което пиша, аз ако замлъкна, тия хора ще бъдат разочаровани. Пък и аз няма да мога да се понасям ако почна да мълча за да ме оставят на мира хиените.

Т.К. каза: Работете за облагородяване на нравите. Иначе ако хората не се обърнат към Бога нещата ще стават по-зле. Човешката природа е повредена и може да се оправи само чрез покаяние и ползуване на тайнствата, чрез който се дава благодат и се лекува душата на човека по един невидим път. Иисус е Лечител.

Ангел Грънчаров каза: Може би Бог чрез такива като мен (теб и пр.) говори на човеците, знам ли?! Тъй че няма как да млъкна. За писането по политически теми смятам, че се налага. Важно е. Бог може да прави нужното, но чрез нас, човеците. Ние трябва да сме на длъжното ниво. Главното е поврата към добро...

Т.К. каза: Щом ви е приятно, вие имате какво да кажете, не е само учителствуването работа. Може в радиото да работите.

Ангел Грънчаров каза: Навремето много често ме канеха в разни медии, телевизии, радиа, участвал съм в какви ли не предавания, и то в централните телевизии. Изведнъж като с нож спряха да ме канят. Сякаш някой нареди, сякаш някой издаде заповед мен специално да не ме канят. Милен Цветков ме кани на два пъти в последните години, наруши забраната, сега опраскаха и неговото предаване, спряха го!

Май има списък на "вредните" за властта хора и името ми е в него...

Т.К. каза: Ами нали четете - той не управлява Борисов, а ДПС и особено медиите - Делян. Той първият му мандат айде горе-долу, но 2-я и 3-я са пълен резил.

Разбира се.

...

Т.К. каза: Загубила съм представа за българските работи. 3 пъти гласувах за Борисов, мислих, че е антикомунист, не му знаех историята, не се интересувах. Като беше кмет видях, че е некадърен, в първия му мандат видях, че е некадърен и пак гласувам за него и вярвам че ще оправи нещо. Моята леля и тя сляпо вярва в него и още. НО КАТО ГО ВИДЯХ ТАЗИ ГОДИНА С ГИНКА ПОД РЪКА ДА КУПУВА ТЯ ЧЕЗ И МИ СЕ ОТВОРИХА ОЧИТЕ И МИ СТАНА ЛОШО. Така, че той има някаква способност да лъже и омагьосва слабите психики.

Обаче всичко е до време. Нали знаете, че Хитлер се е занимавал с окултизъм и магии. И как свърши накрая?

Ангел Грънчаров каза: Значи си гласувала за Боко Тиквата?! Извинявай, че започнах на "ти". Учуден съм, не ми се вярва даже!

Т.К. каза: 3 пъти, вярвам, че е антикомунист. Ама аз не съм в БГ.

Ангел Грънчаров каза: Още ли си мислиш, че Боко е антикомунист?

Т.К. каза: Те хората го знаят, ние от телевизията какво да разберем, че то и телевизия тук няма. О не - аз като видях Гинка ми се отвориха очите, взех да чета за неговите истории и разбрах, че това е истина. Те строят царството на Антихриста. Той му е през левия крачол какво става с държавата. Поддържа някакъв ред от кумува срама.

Ангел Грънчаров каза: Интересно ми е. Дано повече хора като теб, дето са били омаяни от неговата "харизма", да са прозрели истината накрая...

Т.К. каза: Ще стане. Леля ми май още е омаяна. Тук има една дама и тя не дава да се отдума лоша дума за него обаче другите българи не го понасят. Знаят го какъв е. Излага се. Вместо да Ви прочете писмото и да запретне ръкави, ама не може да се пусне от Путин, той е зависим там. Те ще убият всеки който не могат да командуват. И толкоз подкупени - ей тази Корнелия от село, но председател на партия, назначени по Лукойл пари текат. Хората си смучат палците.

Ангел Грънчаров каза: Да, той е зависим, нищо не зависи от него. Прави каквото му нареди Путин и ченгетата от бандата на Путин. И неговата не е лесна. Царят също беше в такова гадно положение, но успя да се изскубне някак. И ето как му отмъстиха ченгетата - отнеха му даже бащиния и дядовия дом!

Т.К. каза: Те пак ще му ги дадат или платят.

Ангел Грънчаров каза: Прави си сметка какво чака Боко ако не изпълни някакво нареждане на бандата! Ще го убият направо, и неговата не е лесна, той го знае това и затова ще изпълни всички нареждания, даже и да му наредят да запали България от четирите й страни, той ще го изпълни! Щото нема избор...

Т.К. каза: Той е обсебен от страх от тях. Ама времето си върви. Путин не става по-млад.

Ангел Грънчаров каза: Да, наистина много го е страх, трепери от страх, горкият!

Т.К. каза: Така е.

Ангел Грънчаров каза: Путин остарява, но КГБ-мафията е вечна...

Т.К. каза: То навсякъде тайните служби имат пръст в управлението, но тук много е крадливо нашето племе. Как позволяват такива излагации и престъпления - да слагат цимент в асфалта да се убият хората, да се краде от всичко. То вече на съвсем ниско ниво е слязло това. Бива ли такова нещо?

Много добре сте описал нещата в писмата. И сте ги разбрал. Дано повече хора мислят като Вас. Ама то да мислиш така трябва да си умен. А колко са те?

Ангел Грънчаров каза: Да попитам нещо: докато си говорим аз извадих всичките публикации в блога ми преди двете ми уволнения, от тях си личи (особено при второто), че съм уволнявам именно заради политическа репресия. Съгласна ли сте да публикувам част от разговора ни в подкрепа на това твърдение? Може ако искате да скрия името Ви, да сложа псевдоним и пр.?

Т.К. каза: Ама то ми беше ясно от първия момент когато ви видях фейсбука за какво са ви уволнили. То е ясно на всички. Само Вие ли не знаете? Да, употребете, но без име.

Те следят всичко органите на ДАНС и ще знаят че аз съм го казала, но да не знаят други хора, че близките ми се притесняват.

Добре! Значи смятате, че хората знаят, че са ме опраскали по политически причини?

Т.К. каза: Аз още първия път ви казвам, като ви видях писанията ми стана ясно, не смятайте, че другите са по-прости от мен. Никой не пише така. Особено ако е на работа. Пловдив си е Пловдив, но комунистите са си комунисти.

Ангел Грънчаров каза: Значи заради писането са ме опраскали. Аз си бях повярвал, че живеем в демокрация, но било лъжа...

Т.К. каза: Вие не сте предполагал вероятно, че ще ви уволнят. ... Никога не е било демокрация и 100 % заради това е.

Само не ми пишете името и последните факти, че ще стане ясно.

Ангел Грънчаров каза: Бъдете спокойна! Аз ще публикувам само тия моменти, дето са важни около моето уволнение и ситуацията в страната, принципните, личните моменти ги махам...

Т.К. каза: Не ги свързахте тогава нещата?

Не ви ли е страх, че могат да почнат да правят мръсотии на децата ви? Те много обичат да правят мръсотии. Борисов не е чел това писмо, той и не може да го разбере. Ще схване само, че не е похвално, но някой го е прочел и се е обадил да казже: "Абе я виж там един пише писма. Да се отстрани!".

Ангел Грънчаров каза: Те уволниха и съпругата ми. Синът все още е на работа, но в частна фирма. Като нищо и него могат да опраскат. Но засега не го пипат.

Т.К. каза: Дано да не. Не го безпокойте. Не се занимавайте с тях. Това е машина от престъпници. Борисов е Тялото, те го движат и с медиите създават ореола и лъжите и крадат. Гледайте да се върнете на работа и пенсионирате. Никой не може ги оправи тях, но Господ си знае работата. Всеки ще си плати за гяволука.

Ангел Грънчаров каза: Аз затова тия дни решавам какво да правя. Ако продължа така, те ще му убият. Те ме убиват всеки ден. Малко по малко, за да е по-мъчително. Ще ме уморят от униженията, които ми се налага да преживявам. Затова се запитах дали не е разумно или да избягам от страната за да оцелея, или да замлъкна, за да докретам поне до пенсия (ако Бог е решил на ми даде живот дотогава.). Още не мога да реша какво да правя. Но знам, че ако продължа както досега, ще умра скоро. Питам се дали си струва такава една саможертва?

Т.К. каза: Кое ако продължите? Говоренето ли?

Къде ще ходите? Само ако има добра работа. Това готвач го забравете. Как ще стоите над горещата тенджера и готвите 10 ястия. Ще ви изгонят на деня.

В Израел не ходете ако няма добра работа уредена с много близки хора, че там не е лесно. Ако не попаднеш на добри хора ще се мъчиш. Ако идете с жена си, тя може да гледа стари хора, а вие да сте учител някъде, но къде - иска се език?

Ангел Грънчаров каза: Да, писането и борбата за промяна в системата на образованието...

Т.К. каза: Но не се измъчвайте, напрягайте и правете само което ви носи приятни чувства - да не си хабите нервната система. То промените ги правят ченгетата.

Правете го без напрежение. Трябва да имате и съмишленици - група е по-лесно. Сам е трудно.

Т.К. каза: Да по-леко, че да е по-далеко. Най-важно са добрите отношения между хората. Какво да се карате с тях? Те няма да се променят. "Кажи му аго да му е драго!" С тези думи ви оставям. До скоро.

Ангел Грънчаров каза: Съвсем сам съм. Хората около мен ги е страх, дори и най-близките приятели пред мен говорят че са с мен, но ги и страх публично да застанат до мен.

До скоро! Благодаря за разговора!

ДОБАВКА: ХРОНОЛОГИЯ НА ПУБЛИКАЦИИТЕ В БЛОГА МИ НЕПОСРЕДСТВЕНО ПРЕДИ ДВЕТЕ МИ УВОЛНЕНИЯ:

понеделник, 12 май 2014 г.


понеделник, 19 май 2014 г.


понеделник, 13 октомври 2014 г.


вторник, 7 март 2017 г.


петък, 10 март 2017 г.


събота, 11 март 2017 г.


неделя, 12 март 2017 г.


вторник, 14 март 2017 г.


вторник, 14 март 2017 г.


сряда, 15 март 2017 г.


петък, 17 март 2017 г.


петък, 17 март 2017 г.


петък, 17 март 2017 г.


събота, 18 март 2017 г.


неделя, 19 март 2017 г.


понеделник, 20 март 2017 г.


понеделник, 20 март 2017 г.


вторник, 21 март 2017 г.


вторник, 21 март 2017 г.


сряда, 22 март 2017 г.


сряда, 22 март 2017 г.


четвъртък, 23 март 2017 г.


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

1 коментар:

Анонимен каза...

ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! УВОЛНЕН БИЛ ПО ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИЧИНИ, НЕКАДЪРНИКЪТ МУ С НЕКАДЪРНИК!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТИ СИ ТОЛКОВА НЕКАДЪРЕН, ЧЕ НЕ САМО ЧЕ НЕ МОЖЕШ ДА ПИШЕШ, ТИ СЪЩО ТАКА НЕ СТАВАШ ДОРИ ЗА НАЙ-ПРОСТ УЧИТЕЛ БЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ПО ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИЧИНИ ГО БИЛИ УВОЛНИЛИ, ЛЪЖЕЦ НЕДЕН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! УВОЛНИХМЕ ТЕ ЗАЩОТО СИ ВРЕДЕН ЗА УЧЕНИЦИТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЗАЩОТО ИМ МЪТИШ МОЗЪЧЕТАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЕТО ЗАТОВА ТЕ УВОЛНИХМЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЗАЩОТО НЕ СТАВАШ ЗА УЧИТЕЛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЧУПИ СИ ГЛАВАТА ЧЕ ОМРЪЗНА НА ЦЕЛИЯ СВЯТ ВЕЧЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!